Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیاف کودکان
سلام اقای دکتر پسرم شربت استامینوفن نمیخورد ایا شیاف عوارض برای بدن دارد
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر برای واکسن ۱۸ ماهگی قبل و بعد از تزریق استامینوفن بدهم؟
- قد
برای رشد قدی کودک ۹ ساله میتوان از قرص استو کینون استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ سالشه شبا دندوناش رو قروچه میکنه وزنش هم خیلی پایین هست زیر چانه اش لک بزرگی افتاده متخصصکودکان بردم یه پمادی داد ولی خوب نشد میتونه از انگل باشه ممنون
- مقدارمصرف شربت
سلام خسته نباشید دکتر عزیز غرض از مزاحمت مقدار مصرف شربت آزیترومایسن 200 رو واسه نوزاد 2سال و چهار ماه چند قاشق چایخوری باید خورده بشه.ممنونم
- دوزمصرفی سوسپانسون آزیرومایسین۲۰۰
برای کودک ۷ساله با وزن ۳۰ کیلوگرم مقدار مصرف آزیرومایسین۲۰۰ چقدراست؟
- پوست
بچه من۱۸روزه به دنیا امده رو بینیش قرمزی هست خیلی نگرانم تروخدا جواب بدین
- انگل
سلام کودک سه ماه دارم بردم دکتر آزمایش نوشت انجام دادیم گفت هم عفونت وانگل داره بهش شربت سفکسیم داد گفت یک ماه بعد دوباره باید آزمایش بدید آیا شربت سفکسیم برای انگل خوبه یا خود به خود انگل از بین میره
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین ۱۲۵ برای عفونت گلو و چرک گلو به همراه سرفه خلط دار چه مقدار است ، با تشکر
- شربت پدیابست
سلام دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وزنش ۱۰ و۲۵۰ است شربت پدیابست اپتابت بهش بدم مشگلی نداره
- سرفه
سلام خسته نباشید پسر ۴ ساله دارم چندروزه سرفه خلطی داره سه شب خیلی زیاد بود الان کمتره ولی بازم داره تب و ابریزش نداست و نداره . شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم و نئوتادین ۱۲ ساعت واسپری سالباتومل هم میزدم که دکتر گفت برلی سرفه خلط دار نیاز نیست میخواستم بپرسم شربت ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم چون هنوز داره سرفه یانه؟ امروز پنجمین روز سرفشه
- عدم راه رفتن کودک
سلام ،بچه ام یازده ماه و بیست روزه شه ،با کمک دست راه میره ،به کمک اجسام هم بلند میشه ،،سوال من اینه کی مستقل راه میره ؟؟ ایا دیر نشده راه رفتن؟؟ مرسی
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سالشه یک ماه پیش سرما خورد دماغش خیلی ترشح سبز داشت تقریبابعد از ده روز خوب شد دکتر نبردم یعنی انتی بیوتیک استفاده نکردم گاهی هم هندزفری منو میذاره تو گوشش من عفونت قارچی داره گوشم پشت هر دو تا گوشش زیر دست لنف اندازه یه نخود کوچیک احساس میکنم نگرانم به نظر شما چکار کنم؟ لازمه دکتر ببرم؟ ممنون از لطفتون
- غذا
سلام پسرم یکسال و شش ماهشه، هفته ای چند بار بهش تخم مرغ کامل بدم؟؟ ممنون از لطف شما
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد

