Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون
- سلام.پسرم 10سالش است و ریزش مو پیدا کرده که چندروزی است بیشتر از حد تصور موهاش میریزه میخواستم ببینم چکار کنم. وآیا با نیوزینک مشکلش حل میشه.ممنون
- سلام خسته نباشیدآقای دکترشربت آفاکسیم ۱۰۰آیاتلخه یاشیرین
سلام خسته نباشید شربت آفاکسیم ۱۰۰ بایدتلخ باشه یاشیرین دکتربرای دخترم داده ۳سالشه نمیخوره یه ذره خوردم دیدم تلخه آیابایدتلخ باشه یان
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین ۲۰۰ رو ب کودک دوساله ۱۳ کیلوگرمی چقدر بدم؟
- پوست
سلام خواهر من امروز روی ناحیه ران پا دچار کهیر زیاد شده و امانش رو بریده.و نوزاد 20روزه داره و در دوران شیر دهی اگه ممکنه کمک کنید.ممنون
- بیماریسلیاک
رژیم غذایی سلیاک میخواستم
- با سلام دخترم ده ماه است دوسه روز یهو صورتش قرمز میشه ونمیتونه نفس بکشه
- 0-1 wbc در آزمایش یعنی چی؟
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر خسته نباشد من واکسن ۱۸ ماهگی دخترم را با۳۶ روز تاخیر زدم مانعی ندارد
- ویتامین AD
سلام آقای دکتر نوزادم ۴۰ روزه هست قطره ویتامین ADرا کی شروع کنم ؟ چند قطره بدم ؟ آیا هر روزقطره بدم؟
- گاز معده
سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه دختر سه سال و پنج ماه دارم که زیاد گلاب به روتون گاز معده دفع میکنه.وقتی که دنیا اومد کولیک بسیار شدیدی داشت که تا ۶الی۷ماهگیش باهاش بود بعد رفع شد...هیچ گونه علایم دیگری مثل درد و اینها نداره....میخواستم ببینم مشکلی داره اینقدر گاز معده(بادشکم)دفع میکنه ممنون از راهنماییتون
- وجود خون در مدفوع کودک ۴ ساله
دو ماهی میشه تو مدفوع دخترم بیشتر اوقات مدفوع قرمز روشن وجود داره سه سال و دوماهه هست
- سرما خوردگی
با سلام. آقای دکتر دخترم شش ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد دارو چی بدم؟ وزنش 7کیلو
- مدت زمان استفاده از قطره بینی
سلام دکتر ببخشید تا چند روز باید از قطره بینی سدیم کراید برای نوزاد دو ماه باید استفاده کرد و اگر بعد از این مدت خوب نشد چکار کنیم ممنون دکتر جان
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- تب
سلام آقای دکتردخترم پنج ماهشه تبش ۳۷.۵_۳۸آیاتبش بالاس ببخشیدتب چندباشه بالاس ونیازبه معاینه داره لطفاراهنمایم کنیدممنون میشم
- مصرف همزمان
با سلام
مصرف همزمان قطره ویتامین آ و د(که 1500iu ویتامین آ) و شربت امگا 3-مکس که 830iu ویتامین آ دارد خطرناک نیست؟ - سلام چه شربتی برای خس خس سینه وبه همراه ابریزش سبزوزرد رنگ کودک ۹ماهه
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- سلام دختر 8ماه دارم اصلا غذا نمیخوره و فقط شیر خشک هر وقتم آمدم حتی ی قاشق کوچیک بهش غذا بدم بالا میاره یا نمیخوره چکار کنم علت خاصی داره

