Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹سالشه و۲۹کیلو لطفا چقدر سفکسیم بهش بدم .دکتر داده بود وگفت یک قاشق غذا خوری اما دقیق نمیدونم چند سی سی میشه ؟ممنون اگه پاسخ بدید
- کم خونی
سلام آقای دکتر دخترم 1سالشع هم به لاکتز و پروتیین حساسه شیر خودم و پپتی جونیور میدم غذا خوردنش خوبه 8و نیمه وزنه کم خونی هم داره عفونت ادراری نداره رفلاکس پنهان داشت که خوب شده برا کم خونی دکتر شربت ایروفیکس 3ونیم روزانه میدم پیشنهاد شما برا بهتر وزن گرفتنش چیه کم خونی بر طرف میشه ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت
سلام دکترعزیز.دخترم وسواس فکری گرفته و پیش روانشناس کودکان رفتم یه سری مکمل امگا۳ودی ۵۰۰۰وب ۱۲ و دوتاشربت ملاتونین اطفال و فلوکسیتین اطفال کناررفتاردرمانی نوشت حالا سوالم اینه این شربتا ضررنداره برای بچه ی ۷ساله
- تقویت
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ماهشه.خیلی بدغذاس..هیچی نمیخوره درست ..بادعوابهش میدم و گاهی با قطره چکان ۵میل میدم بهش..فقط سوپ و آبگوشت وشیربرنج بعضی وقتا تخم مرغ آب پز خوب میخوره..اگه هرروز از همینا بدم بهش اشکالی نداره ؟میترسم ویتامیناش ب بدنش نرسن
- افت دهان
سلام خسته نباشیددخترم دوسال ودوماهشه بعدگلودردوتب تودهنش خیلی افت زدنوک زبونشم هست بعددارودادن تب وگلودردش خوب شدولی بااونکه دیفن هیدرامین ونیستاتین میدم بعدسه روزهنوزافتش خوب نشده غذاهم نمیتونه بخوره خیلی عذاب میکشم اگه دارویی یاقرصی هست که حالش خوب میشه بهم معرفی کنیدلطفافاویسم هم هست
- نوزاد دختر
سلام نوزاد دختر 3 ماهه دارم بوی ادرارش عوض شده امروز که مادرش پوشکشو عوص کرد متوجه یک چیزی سفید مثل عفونت شده
- چشم
درود وقتتون بخیر.دخترم ۱۵ روزشه چشم چپ کمی قی داره چند بار با چای و گوش پاک کن تمیز کردم بهتر شد ولی کامل خوب نشده چیکار کنم؟؟؟
- مالیدن بینی
نوزادم نه ماهه دو ماهه که شیر خشک میدم یک ماهه که استفراغ میکنه و سه روز که گوش چشم و بینی شو میماله خداخیرتون بده جواب این سوالو بدین و درضمن خیلی بیا اشتها شده دندونم در آورده
- سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م چهارساله و نیم هستش یکماهی میشه بین مدفوعش خلط بود بعداز یکماه اون خلط تبدیل به خون شد کلا غذا هم درست نمیخوره
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- پسرم ۸سالشه از وقتی مدرسه باز شده ۵بار تا حالا سرماخورده.نمیدونم باید چیکارکنم که اینقدر تند تند سرمانخوره
- تب
سلام منپسرم۲سال نیمش هست دکار بردمش ازیترومایسنداد و استامینافن کلی وقتی تایم استامینافنش میرسه بدنش گرممیشه بی حال میشه استامینافنمیخوره ۱ ساعت بعدش خوب میشه ۳روز هست اینمدل هست چکار کنم
- تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان
- پسرم دوسالشه یبوست داره
سلام اقای دکتر پسرم دو سالشه یبوست داره چی بهش بدم بعضی وقت ها هرروز شکمش کار میکنه ولی خیلی اذیت میشه نمیدونم باید چیکار کنم
- کار نکردن شکم
با سلام وخسته نباشید
دکتر پسره من 2 ماه ونیم هست. از زمانی که واکسن دوماهگیش را زدیم دو روز به خاطر تبش پرستار گفته بود شربت استامینوفن بدهید وماهم دادیم. از اون روز متاسفانه پسره من از هر 3 روز یکبار به دستشویی مدفوع میره ولی ادرار میکنه.
میخواستم بپرسم چطور میتونم کاری کنم که مثل قبلنا هروز 3. 4 بار دستشویی بره و روده هاش خوب کار کنه.
ممنون میشم راهنماییم کنین. - رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید دختر من دوماه دارد .هنگام شیر خوردن از خودش حالت تهوع نشان می دهد وسرش را بالا می برد وشیر نمی خورد .گاهی اوقات هم در خواب حالتی از بد مزگی دهانش را نشان می دهد وفوری از خواب بیدار میشود .علت چیست ؟؟چکارش کنم ؟برای رشد وزنش دکتر یک ماه پیش شربت زینک را برایش تجویز کرد. از وقتی که این شربت را به او دادم این مشکل برایش شروع شده و فعلا ان دارو را خودم قطع کردم .اما این مشکلات برایش مانده. .چه کنم ؟
- دستگاه بخور برای کودک
سلام و وقت بخیر, برای نوزاد و کودک آیا دستگاه بخور توصیه می شود یا خیر؟ چه نوعی ؟ سرد یا گرم . تشکر و ارادت
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر دخترم چند روز پیش تب کرد بعد چند روز مدفوعش اسهالی سفید شد ب کیدی لاکت دادم اسهال خوب شد ولی رنگش همچنان سفیده علتش چیه؟؟؟
- ۱
سلاماقایدکترمنبرایاولینهستههلوراقورتدادمالانبایدچهکنم

