Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر سری قبل بهم گفتید برا رشد قد و وزن دخترم که الان 11ماهش تمومه شربت زینک سولفات بدم و خیلی هم خوب بود بردم بهداشت ولی دوباره افت کرده میتونم دوباره بهش زینک بدم
- کلاویسیلین
سلام دخترم ۴ساله ۱۳ کیلو گوشش درد میکرد دکتر کلاویسیلین ۴۵۷ براش داده با تجویز هر ۸ ساعت یک قاشق ۵میلی.. آیا مقدار تجویز مناسبه
- تب
سلام وقت شما بخیر...پسر۶,ساله ای دارم که براثرتب تشنج کرد دکترمغزواعصاب بردم نوارمغزش سالمه...ارثی نداریم سابقه ای هم نداره...فقط یه قرص دیازپام ۵,دادتادوروز موقع تب بدم تاده سالگی خیلی نگران ومضطربم....میترسم یه موقع مدرسه باشه تب کنه وتشنج کنه چیکارکنم.
- سرماخوردن.
سلام و وقت بخیر آقای دکتر عزیز بزرگسالان شروع سرماخوردگیه و کمی سوزش گلو و آبریزش بینی دارم چه دارویی بخورم بهتره میشه لطفا راهنمایی کنید
- رفلاکس نوزاد
سلام من نوزادم دوماه و ده روزشه دماغش صدای کیپی میده انگار هوا از پشت بینی وارد بینیش میکنه صدا میده هر چند دق یه بار اینجوره.هنوز دارو رفلاکس ندادم بهش مدادم دست به گوشاش میزنه و بینیش.میگن ۶ ماهگی رفلاکسش بهتر میشه به نظرتون دارو بدم یا صبر کنم ممنونم
- راه رفتن 13ماهه
سلام آقای دکتر دخترم الان 13ماه نیم داره حرف میزنه هرکاری میکنم سریع يادميگيره 8تا دندون هم درآورده آقای دکتروسيله رومبگيره سریع راه ميره خودش نمیتونه سرپاه وايسته.پشت دیواری رو میگیره ياديوارسريع راه ميره .میخواستم بدونم راه رفتنش دیرشده يافرصت داره راه بره ممنون
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دوتر پسرم قطره مولتی ویتانین نمیخوره میدم استفراغ میکنه بیزحمت یه قطره مولتی ویتامین خوب و خوشنزه باشه معرفی میکنین
- دل پیچه
پسرم ۹ سالشه و دو روزه دل پیچه داره میخواستم بپرسم میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم؟اسهال و اینجور چیزا نداره فقط دل پیچه داره
- سلام دخترم چهار سالشه اشتباهی هسته گیلاس رو قورت داده آیا خطر سازه؟
- حساسیت به موز
سلام اقای دکتر. پسر من در حال حاضر نه ماهش تموم شده و در ده ماهگی بسر میبره به اصرار یکی از نزدیکان کمی موز به پسرم دادم که وضع شکمش اسهالی شده و در ناحیه تناسلی و باسن بشدت قرمز شده و حتی زبره مطمئن نیستم که از موز باشه ولی موارد دیگر مثل تخم مرغ و مواد خوراکی دیگر مصرف شده قبلا نیز داده شده بود فقط موز جدیده امکانش هست پسرم حساسیت نشون داده شده ؟ضمنا برای رفع بثورات از کالاندولا پیشنهادی شما استفاده کردم .نظر شما چیه؟
- رفلاکس
سلام اقای دکتر من خانمی هستم ک گفتم نوزاد بشدت بیقراری دارم شما گفتید باید سونوگرافی گرفته بشه میخواستم بدونم سونوگرافی ازچ نظرگرفته بشه ممنونم
- قرمزی روی صورت
سلام من یه پسر 2ماهه دارم که روی صورتش قرمز وجوشهای ریز میزنه که باعث زبری وخشکی صورتش شده پماد آ د مصرف کردم اما هیچ تاثیری نداشت
- نوزاد دوماه و نيم، ك سرفه و عطسه مي كنه و همينطور دماغش گرفتگي خفيف و چيزي شبيه خلط داره مي تونه دارو مصرف كنه، اصلا مريض شده يا ن؟ چون عطسه و سرفه خوندم طبيعيه،
- یبوست
سلام دخترم تازه دو سالش تمام شده پنج روزه دستشویی نمی کنه شیاف میزارم یه خورده میکنه ولی هیچ علام یا دردی نداره زورم نمیزنه نگرانم
- فرو رفتن میخ کف پا
سلام و عرض ادب خسته نباشید امشب یه میخ اهنی فرو رفته کف پای داداشم ۱۳ سالشه خیلی درد و ورم داره چیکار باید بکنیم
- شیر نخوردن
نوزاد پسر۶ ماهو نیم اصلا در صورت بیداری شیر نمیخوره از همون نوزادی خوب شیر نمیخورد ولی الان اصلا وقتی بیداره شیر نمیخوره دهنشو سفت میکنه توی خواب میخوره ولی مشکل اینه که صبحا از ساعت ۸ صبح که تا ۱۲ بیداره هبچی نمیخوره حالش بد نمیشه چیکار باید کرد؟
- دخترم اصلا پانمیگیره .فقط علت میزنه یک سالهشه خیلی نگرانم
دخترم اصلا پانمیگره خیلی نگرانم تو یک ساله
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام وعرض ادب .اقای دکتر دختر من سه ماه ونیمشه وسرما خورده بردمش دکتر بهش قرص فلوبان وشربت پلارژین وشربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ براش نوشته که اول دوزوز تب داشت الان سه روزه سرفه میکنه که به جای اینکه خوب بشه سرفه هاش شدید تر شده واصلا از شیر خوردن افتاده اصلا شیشه شیر نمیگیره ومدام وزن کم میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چی بهش بدم سرفه هاش خوب بشه .دختر من رفلاکسی نکسیوم خارجی روزی نصف ساشه بهش میدم با مولتی ویتامین
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. دخترم دو سالش تموم شده . بهتره قطره مولتی ویتامین و اهن رو واسش ادامه بدم یا اینکه قطع کنم؟
- اعصاب
سلام کودک من هفت ماهست ویه هفتهست که سیاهی چشاش بالا میره میترسه وگریه میکنه آیا این کار ربطی به اعصابش داره

