Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ۷سالشه وبیشتر موقع ها سرما خورده است و سرفه های خشک زیاد میکند طوری که واقعا دخترم سینه اش به درد میاد سرفه هاش خیلی زیاده واقعا نمیدونم چکار کنم هر دکتری هم که بردم یا دیفن هیدرامین داده یا شربت سرماخوردگی ممنون میشم راهنماییم کنید
- چربی زیر پوست
سلام پسرم 2 سال و نیمه. حدود یک ماهه ک مث جوش یا چربی زیر پوست یه دونه توی صورتش زده. یه دکتری نظر داده ک باید جراحی بشه و اون چربی از زیر پوست خارج بشه. من الان باید چیکار کنم؟؟؟ دونه سفت و تقریبا اندازه یک لوبیا سفیده
- گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماه است عفونت گوشش شدید است به دکتر هم مراجعه کردم آمپول پنی سلین زد و دارو عفونت داده شربت عفونت آموکسی سیلین هست مرتب خورده ولی بازم عفونت تموم نشده وداره هردو گوشش وگوش راستش کمی خون داره لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- جواب آزمایش
سلام وعرض ادب بابت تب پسرم آزمایش خون دادیم میخواستم جواب آزمایش رو بخونین ممنونم
- سیستم گوارش
باسلام دختر2ساله به محض خوردن غذاشکمش کارمیکند وزن او11 کیلواست واشتهای خوبی ندارد انگل نداردوکمخونی درازمایشش نسان داده چیکارکنم ممنون
- برآمدگی گلو
سلام آقای دکترخسته نباشه پسر۳سالونیمم یک هفتست که زیرگلوش اندازه دوتابادوم درختی برآمدگی داره البته قبلش سرماخورده بودباشیدچیکارکنم آقای دکتر؟
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- اسهال کودک یک ساله بخاطر عدم تحمل لاکتوز
سلام وقت بخیر. اقای دکتر من پسرم یک ساله هست و یک ماهی میشد اسهال داشت چند دکتر بردم و چون کاهش وزن نداشت داذو خاصی نمیدادن و گفتن به لاکتوز حساسه و شیر خشکLaگفتن تا دوهفته بدم بعدش همون شیر قبل رو.. الان دوهفته گذشته و اسهالش بند اومد.. ولی باز ک شروع کردم به شیر نان اسهال شده.. خواهش میکنم راهنمایی کنید.. آیا میشه باز همون شیر بدون لاکتوز بهش بدم
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر
- اسپری سالبوتامول
سلام وقت بخیر بچم ۵ سالشه اسپری رو با دمیار براش میزدم . اگه دمیار نباشه میشه مستقیم در دهان اسپری کرد ؟
- واکسن خوراکی
سلام خسته نباشید من پسرم بعد از خوردن واکسن خوراکی فلج اطفال حدودا بعد ۲۰دقیقه در حین خوردن قطره استامینوفن غذاشو بالا اورد ..الان میخواستم بدونم احتیاجی ب تکرار دوباره واکسن خوراکی هستش؟
- اسهال استفراغ مودم نه ماهه ام
کودگ نه ماهه ام دچار اسهال شدید شده ،اسهالش مثل آب از بدنش خارج میشه چکار کنم
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر. پسرم یه سالشه با وزن ۱۲/۸۰۰. از پنجشنبه بعداز ظهر تب داشت تا شنبه شب. الان تب نداره اما سرفه میکنه و ابریزش بینی داره. فقط شربت پلارژین میدم. خواستم بدونم آنتی بیوتیک لازم نداره؟
- خواهر زاده من 24 روزش هست دور ناخونش تیره هست رنگش میخواستم ببینم علتش چیست
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- شربت سالبوتامول
سلام نوزاد من ۶ ماه هست دکتر بهش شربت سالبوتامول داده از دیشب ک دادم بچه بیقرار و دچار اضطراب شده و پودر سینکاست داده ک ندادم اصلا بهش آقای دکتر خیلی تردید دارم در دادن این داروها با خوندن عوارضشون
- تب
اقای دکتر پسر من ۱۸ ماهشه با وزن ۱۳ کیلو دیروز یهویی تب کرد .بردم دکتر گفتن عفونت نداره و تشخیص امیکرون دادن در صورتی که اریا خیلی کم بیرون میره .وو یه امپول ۱/۴که نگفت چیه و یه شربت دیفین و استا داد گفت اینارو بدید خوب میشه الان دو روز گذشته باز تب دارع بنظرتون امکانش هس که عفونت داشته باشه .راستی اسهالم شده که بهش شربت میدم با رژیم غذایی خونگی..بنظرتون نیاره چرک خشک کن بخوره
- تب و اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید..دخترم 3روز تب داشت اما ن زیاد شدید امروز روی شکم و کمرش دونه های قرمز زده و اسهاله مننون میشم راهنمایی کنید.. 1سالو 9 ماهشه.. تشکر
- سپاس
سلام آقای دکتر من همیشه برای شما دعا میکنم . تو چله ها یادتون میکنم. الهی ک عمرتون با عزت باشه.

