Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- پوست
کودکم ۸ ماهشه کنار گوشه لب اون هر دو طرف صورتش دوتا چیز اندازه نخود داره ی کم حالت بر جستگی داره و نسبت ب بقیه پوستش بعضی موقع ها سفید تره نگرانم برا این...هر موقع میخنده پیداست
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسر من یک ساله هستش و یکی دو هفته ای هست که یبوست داره و به سختی مدفوع میکنه یکبار براش شیاف گلیسرین گذاشتم خوب شد مدفوعش روان شد اما یکی دو روز بعدش باز یبوست گرفت و وقتی هم مدفوع میکنه تیکه تیکه هستش و گرد خیلی ببخشید مثل مدفوع گوسفند و بوی بدی هم داره
- مارک اس امپرازول
سلام اقای دکتر خداقوت میشه بفرمایید که اس امپرازول نکسیپد با کیموبلاک فرق داره؟ من نکسیپد میدم دوستم میگه کیموبلاک داده به بچه ش بعد از مدتها که نکسیپد میداده. منم کیموبلاک تهیه کنم؟ ممنون میشم مثل همیشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- طریقه مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودکان زیر ۲ سال
سلام پسرم ۲۳ ماهشه و ۱۳ کیلو وزنشه و میخوام شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش مصرف کنم فقط نمیدونم چند سی سی و روزی چند بار باید بهش بدم؟
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- چیاجواب کم کم می کونه
- شربت سرفه..
سلام وقت بخیر بچه ۵.۵ ساله دارم سرفه های خلطی داره شربت اکسپکتورانت بهتره یا برم هکزین برای درمانش؟
- ویزیت شدن
پسرم ۳سالشه ،۲شب بیدارشدشروع کردب جیغ زدن،بعدش آبریزش بینه،سرفه بهونه گیری،امروزم تب کرده،بهش آیزترومایسین۲۰۰دادم،راهنمایین کنین ممنون،توخواب همش میپره،بینیش انقدخلط داره نفس کشیدن براش مشکله
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم سه سال داره چهارشنبه هفته گذشته به مدت دو روز فقط تب ملایم داشت که با شربت کوریزان مهار شد از دیروز عطسه و گرفتگی بینی داره و خواب براش سخت شده تقریبا بینی کیپ شده چه دستوری میفرمایید ،ممنونم.
- کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله
کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله شربت نمی خوره. ایا میشه قرص داد؟
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- سرفه کودک یکساله
سلام دکتر ضدسرفه گفتیو برای یکسال پلارژین بدم ولی هیچ تاثیری نداره چند روزه میدم لطفا یکی دیگه بهم معرفی کنید سرفه خلط دار هست سفکسیم ۱۰۰میخوره با آیورا گیاهی ضدسرفه از امروز میدم.. چند روز طول میکشه خوب بشه کلا ایا سرفه کردن خوبه؟ اسپری ها چه تاثیری دلارند سالبوتامول و بکلومتازون؟
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- ادرس مطب
سلام اقای دکتر، ادرس مطب جدیدتون و لطف میکنید، ساختمان جم نیستین
- سلام.آیامصرف شربت کوآموکسی کلاوبرای کودک۸ساله مبتلابه فاویسم ضرردارد یاخیر.باسپاس
- ویتامین دی
باسلام برای کودک ۸ ساله بخاطر پیشگیری از کرونا ماهانه اگر بخواهم قرص ویتامین دی بدهم با چه دوز و چه مقدار لازم دارد؟با تشکر
- سرماخوردگی کودکان
سلام ببخشیدپسرمیکسالشه سرفه داره چی بدمبهش خوب بشه ...پودر مونته لوکاست خریدم بهش با شربت کوریزان و آموکسیلین۱۲۵ و کتوتیفن

