Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- زردی کف پا
کف پای بچمون خیلی زرد رنگ شده
- سلام اقای دکتر نوزاد4ماهه دارم شدیدا گریه میکنه نمیدونم کولیک هست یان هرکار. میکنم آروم نمیشه
- بغل
سلام آقای دکتر بچه ای که وقتی تو بغلمه ومیگردونمش اروم میشه ولی تا میشینم شروع میکنه به بی قراری عادت کرده یا مشکلی داره؟ چون وقتی رو زمینه خیلی گریه میکنه انگار که جاییش درد میکنه تا بلند میشم ومیگردونمش اروم میشه. ممنون 8 ماهش شده
- پرسش
سلامپسرم ۱۶ماهه هستش شیرخشک پپتی جونیورمیدم بهش دیگه نیست به پروتیین هم حساسیت داره اگزمامیزنه جاش چه شیرخشکی بدم
- واكسن آنفولانزا
آقاي دكتر بالاخره واكسن آنفولانزا به بچه ها بزنيم يا نه؟ واقعا نميدونم چيكار كنم يكي ميگه حتما بزنيد يكي ميگه اصلا نزنيد اين حقيقت داره كه تقلبيش تو بازاره و نمونه ايرانيش خيلي عوارض داره؟
- 🌷🌷🌷
سلام آقای دکترازشماممنونم بابت پاسخ سوالاتم شما بهترین وبامعرفترين دکترین ❤❤❤🌷🌷🌷
- !!!!
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر...بچه سه ساله ای دارم که الان دو هفته هست ۲ روز مدفوعش خوبه روز بعد خیلی شل الان فکر میکنم وقتی گرمیجات میخوره اینجور میشه یعنی مشکلی داره؟؟؟کبدش مشکل نداره؟؟؟ممنون میشم جواب بدین من خیلی نگرانم
- شیر گاو یا شیر مادر
سلام من تا یک سالگی ب پسرم شیر خودم رو دادم قطع کردم وتو یک سالگی ب جای شیر خودم شیر گاو محلی میدم بهش ب نظرتون شیر گاو تنها برای رشد کافیه یا چیزه دیگ هم لازمه؟
- پرتقال
سلام اقای دکتر ایا میشه به کودک ده ماهه اب پرتقال طبیعی داد ایا ضرر نداره واسش؟؟
- غذای کمکی
باسلام ایامیتوان ب نوزاد ۴ماه ونیم ک وزنش کم میباشد روزانه لعاب برنج داد؟ وزن ۴۹۰۰
- سلام اقای دکت بچه من ۱۵ ماهش هست برای عفونت سرماخورده چقدشربت سفکسیم ۱۰۰ بایدبدم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچم سه ماهشه کولیک داشت و شربت کولیک ایز فرموده بودین بخوره تاکی باید ادامه بدم؟
- سپاس
سلام آقای دکتر من همیشه برای شما دعا میکنم . تو چله ها یادتون میکنم. الهی ک عمرتون با عزت باشه.
- تاخیر در را رفتن
سلام خواهرزاده من 16ماهشه وقتی حتی یه دستشو ک میگیری سریع راه میره و بدو بدو میکنه ولی وقتی دستش را ول میکنیم میترسه خودش به تنهایی بایستد ولی قد مبل و دیوار میایستد نمیدونم از ترس؟ به نظرتون چکار کنیم؟
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟
- ترس
سلام اقای دکتر من دیروز سوالمو پرسیدم ولی ریپلای شده سوالم اما جوابی ندادین_ ۱ماه پیش ک من دخترمو برده بودم حموم و تو حموم درقفل شده بود گیر کردیم و چندبار شوهرمو صدازدمو وخونه نبود مجبورشدم شیشه اشو بشکنمو با دخترم ک ۲سالو ۵ماهشه بیام بیرون بالاخره جفتمون خیلی ترسیدیم والان هروقت ک دخترمو میبرم حمام به زور میادو همش گریه میکنه ترسیده خونمونم عوض کردیم بازم میترسه ک ببرمش چیکار باید بکنم لطفا کمکم کنید
- زینک سولفات
سلام پسرم ازهفت ماهگی تا الان که یک سالش شده تو ده ونیم کیلو مونده قدشم تغییر نکرده ب نظرتون واسش شربت زینک سولفات بدم ؟اگه اره چ مدت وچقد ممنون.چیا بدمـکه قدش بلند شه؟ممنون
- یبوست
سلا دختر ۴ماھہ دارم ک پنج یا۶روز یہ بار پی پی میکنہ اونم با شیاف میخواستم بدون طبیعی میترسم بہ شیاف عادت کنہ شیر خودمم میخورہ تا ۲ونیم ماھگی خوب بود ولی بعدش اینجوری شد
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده

