Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سی تی اسکن مغز
سلام خسته نباشید دختر دوساله ام به فاصله ۵ روز دوبار سی تی اسکن از مغزش گرفتن.من نگران اشعه اش هستم میشه جلوگيری کرد از عوارض بعدش
- عفونت ادراری کودکان
سلام دکترجان وقت بخیر خستع نباشیددخترم من ۹سالشه و عفونت ادراری داره انقد شدیده ک تو دسشویی تکون نمیخوره همش احساس میکنع دسشویی داره۲۴ساعت تو دسشوییه.شربت آفاکسیم دکتر بهش بده.تروخدا اگع درمان سریع دیگه ای داره راهنمایی کنین.تاسریع درمان بشه ی دارویی ک سریع اثرکنه😏
- علت ورم درسینه چپ پسربچه ۷ ساله
باسلام خدمت جناب دکتر پسر ۷ ساله ام حدود ۵ الی ۶ هفته هست سینه چپش ورم کرده هیچ علائم دیگری ندارد وپیش چنتا دکتر عمومی بردم گفتن چیزی نیست ودارویی هم ندادن.لطفا راهنمایی کنید
- شیاف
سلام آقای دکتر بچم 20 ماهشه تب کرد دکتر گفت تایلوفن هر 4ساعت 6 سی سی استفاده کنه اگه تبش زیاد بود همزمان شیاف هم استفاده کنه میخوام بپرسم بنطرتون استفاده هنزمان مشکلی نداره؟
- بیوست. کودک2
سلام و خسته نباشید. دخترم 2 سال و ده ماه داره از پوشک گرفتم جیش رو خیلی خوب بعد دو روز یاد گرفت ولی مدفوع نه اوایل خوب بود ولی زور نمیزنه حالا ترس داره یا... یک روز کلا کار نکرد فرداش از 4 عصر گریه درد دارم شکمش سنگ شده بود. خاک شیر دادم میاره بالا. اب انحیر. اخر شربت انجیر دادم ساعت 8 کار کرد الان دوروز باز کار نکرده ولی نه درد داره نه شکمش سفت شده. ماساژ هم میدم شکمش رو پودر پیدرولاکس اگه درست گفته باشم میتونم بدم؟ مقدارش چقدر؟ حاضرم نیست پوشک بزارم برا پی پی حالا من چیکار کنم
- یبوست
پسر ۶ساله ام یبوست شدید دارد دکتر گفت لاکتوز شربت بدم خوب نشده زره زره دفع داره،هنگام مصرف دارو و دفع دل پیچ شدید میگیره ،مدرسه میره ،معمولا عصر به بعد شکمش باد میکنه ،
- شیر
میشه شیر خشک یک ساله رو به نوزاد داد
- سلام دختر من دو ماه و۱۰ روزشه سرفه میکنه و بینیش گرفته دکتر براش اسپری رستانکس تجویز کرده آیا مشکلی نداره بزنم براش؟
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- قطره آهن
سلام دخترم یازده ماهوسه هفتس یه چندباری بهش قطره آهن دادم ولی مدفوعش سیاه میشد وپوشکش رومثل دودسیاه میکرد منم دیگه بهش ندادم.خواستم ببینم میتونم ازالان قطره آهنوشروع کنم اگه کم خونیش زیادباشه قطره ی آهن تاثیری داره یاببرمش دکتریه داروی دیگه بهش بده واسه کم خونی
- تب کودک همراه سرفه
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ساله است و دیروز تب شدید داشت همراه سرفه دکتر بردم شربت آموکسی سیلین داد به همراه شربت خلط آور و ایبوپروفن الان دوباره تب کرده چیکار کنم
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- مصرف دارو دیفن برای نوزاد
برای سرماخوردگی بچه ام که نه ماه هست بهش دکتر دو ونیم سی سی دیفن داده الان خوندم مجاز نیست مشکلی براش پیش میاد؟؟؟
- خوردن کرم ضد افتاب
سلام بچه من یکسالشه در کرم ضدافتاب رو با دندون باز و بسته کرده بعد که متوجه شدم زیر لب پایینش کرم بود نمیدونم خورده یا نه چیکار؟ خیلی نگرانم.. تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب خطرناکه؟؟؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم یک سال و پنج ماهشه پنج شبه که تب داره از ۳۸ تا ۳۸٫۵ سرفههای شدید هم میکنه غذادو نوشیدنی هم اصلا نمیخوره.. معمولا شب که میشه تب میکنه یه بار بهش شربت استامینوفن میدم تبش میاد پایین حس میکنم گوشش هم درد میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- پسری دارم ۱۴ ماهه ۱۱ کیلو وزن هرچند ساعت چند سی سی به پسرم سیفکسیم ۱۰۰ بدهم
لطفا راهنماییم کنید آب ریزشبینی سبز رنگ کمی بی تابی شبانه
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- اگزمایه نوزاد
سلام وقت بخیر.نوزاد پسر۴ماهه دارم که تقریبا از ۴۰ روزگی به بعد دچار اگزما شده.چندبار بردم دکتر وداروهایه مختلف دادن.ولی تاثیرنداشت وحتی بدتر شده طوری که نمام بدن ملتهب وخسکی داره حتی پشت سر وصورتش.نظر شما درمورد این اگزما چیه.لطفا راهممایی کنید ممنون.
- واکسن
سلام جناب اقای دکتر وقت شما بخیر. اقای دکتر امروز صبح دوازدهم ، واکسن چهارماهگی پسرم رو زدیم . پزشکش شما هستید. اقای دکتر قطره استامینوفنش را تا چند روز باید بدیم؟ و اینکه تا چند روز باید مدام چکش کنیم از نظر علاعم خطر و عوارض واکسن یک دنیا سپاس از شما و دعای خیر ما همیشه برای شما دکتر محترم و دلسوز
- گلودردوسرفه
سلام دختر من هفت ساله و ۳۵ کیلو وزن داره ۳ روز بود کمی صبحها گلوش درد میکرد و بعد خوب میشد الان گلوش زیاد درد میکنه و بعضی وقتها کمی سرگیجه داره و معده اش تو این دو سه روز یا درد میکرد یا اسید داشت سه روز هم شربت تئوفیلین جی بهش دادم تا خلط بیرون بیاد حالا امروز تب ۳۸ درجه داشت که استامینوفن ۳۲۵ دادم آنتی بیوتیک چی بدم؟ با تشکر

