Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه نوزاد
سلام نوزاد من 4 ماه و 4 روزهش هست،دوتا دندان پایینیش در اومد.من باید ویتامین غیر از ad و یا حریر بادام رو شروع کنم؟
- زانو
با سلام.پسر من دو سال ونه ماهش هست.چند ماهی هست متوجه شدم که وقتی عصبانی میشه یا به قولی لج میکنه ،زانوهاش به طرف پشت خم میکنه.به صورتی که غیر عادی به نظر می سه.مثل این هست که سر زانوها در راستای هم نیستن واستخوان پایینی کمی عقب تر هست.یه بار مراجعه کردم به پزشک گفت مشکلی در راه رفتن و دویدن نداره.پس اونم مشکلی نیست.میخواستم راهنمایی کنید
- سلام آقای دکتر .پسرم ۱۹ روزه به دنیا اومده خیلی خودش کش و قوس میده ممنونم جواب بدید
- سرما خوردگی
خترم ۷ ماهشه و وزنش ۷ کیلو و۲۰۰ گرم سرما خورده تب داشت استامینوفن دادم دیگه تب نداره اما عطسه وسرفه میکنه و اسهال دارد ولی آبریزش ندارد پلارژین و پدی لاکت بهش میدیم چه دا وری دیگه نیاز است سپاس از محبت و لطف شما
- اسهال نوزا ۵ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم ۱۲روز پبش سرما خرد اسهال شد در روز سه با اسهال کلا ابکی و کمی مخاط داره اول بهش رامنو فلور دادم چند روز بعد دکتر گفت کیدی لاکت همراه شیر مخلوط کن بده روزی سه ساشه هر هشت ساعت الان دوروزه میدم جواب نداده بعد تو نت نوشته بود کیدی لاکت برای دوسال به بالا نگران شدم دیگه ندم دکتر بهش؟!؟ایا ازمایش لازمه؟؟
- کهیر کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسر من دفعه اول که کهیر زد چرک خشک کن خورده بود ایندفعه من خودم چرک خشک کن خوردم و بچه کهیر زده چهار روزه از بین نمیره چند روز طول میشه از بین بره
- تب
سلام بچم یک هفته تب داره دفعه اول بردم سفکسیم داد دکتر تبش قطع شد فکر کردم خوب شده دیگه ندادم دارو ولی س شبه دوباره تب میکنه و شیاف دیر اثر میکنه چیزیم نمیخوره دیگه شیرم نمیخوره.۱۰ ماهشه کمکم کنین
- شیر مادر
سلام اقای دکتر. من نوزاد هفت روزه دارم. هم شیر خشک به پسرم میدهم و هم شیر خودم را میدوشم و میدهم. میشه لطفا بفرمایید شیرمادر دوشیده شده تا چه زمانی در محیط اتاق و تا چه زمانی در یخچال میشود نگه داشت؟ خیلی متشکرم که وقت شریفتون رو در اختیار مادران نگران میگذارید و در فرصت اول همیشه پاسخگو هستید من همیشه برای شما دعای خیر دارم
- رژیم ضد رفلاکس
سلام آقای دکتر تا چند ماهگی باید رژیم ضد رفلاکس رو رعایت کنیم؟ ممنون
- پروبیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید دفع بچه ۵ماه م یا آبکی یا کمی خلط دار ولی بدون قوام میشه یه قطره پروبیوتیک معرفی کنید رفلاکس و آلرژی داره
- سلام خسته نباشی پسرم ک سه ماهشه ی هفته اس داره سرفه میکنه ب نظرتون چ دارویی چ چیزی خوبه بهش بدم ممنون میشم اگه جواب بدید امکان دکتر بردنش را هم ندارم باتشکر
- تنگی دریچه ریوی
علایم تنگی دریچه ریوی در نوزاد چیست که اگر مشاهده شد به متخصص قلب مراجعه شود
- اندازه سرنوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید.میخواستم بدونم سرنوزادسه ماهه چقدربايدباشه .
- سرفهههههه
سلام دکتر دخترم یکسالشه آبریزش بینی داره گاهی چرکیه و بینی کیپ وقت خواب دهن باز میمونه واینکه سرفه های طولانی داره جوریکه بالامیاره همشب هم روز باز وقت خواب بیشتره آزیترومایسین۱۰۰میدم با پلارژین اسپری سالبوتتمول میزنم قطره بینی هم چشماشم قی میده صبحا وآب داره ک پماد میزنم سرفه هاش آزاد لهنده اس خیلی اذیت میشه دگزا هم تزریق کردیم یه دونه چکارکنم کمکمون کنید..از دیروز سرفه هاش بدتر شده و شیربزهم بهش از دیروز میدم
- سلام نوزاد پنج ماهه دارم بعد حساسیت به شیرگاو داره دکتر اپتانیل پپتی تجویز کردن انا اللن دیگه نمیتونم پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید چ شیرخشکی میتونم جایگزین کنم؟
- شیر خشک
دکتر ببخشید که باز سوال میکنم اشتباه گفتم الان بچه ۸ ماهو تموم کرده ینی الان ۸ ماهو دو روزشه همین بیومیل ۲ رو بخوره خوبه؟
- جراحی
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک عزیز
کودک من ۴ سالشه فلج مغزی هست و جراحی دررفتگی لگن انجام داده و گفتن تا یک ماه نباید آب بزنیم به پاش و حمومش هم نکنیم و برای تعویض پوشک هم محل را با دستمال مرطوب پاک کنیم میخواستم بدونم میشه گاهی اوقات الکل سفید بزنم به محل پوشکش که عفونت نکنه؟ - سلام اقای دکتر دخترم الان 7ماهشه سرفه میکنه چه شربتی بهش بدم
- با سلام .دختر یم ساله ای دارم که دو هفته زود به دنیا امد و حالا هم وزنگیری بسیار کمی داره .وزن الانش ۸و ۲۰۰ بوده و قد و دور سرش هم روی نمودار روی خط نارنجی هست .الان هم بهش شربت مولتی و زینک سانستال رو میدم اما هیچ تاثیری نداشته .خواستم راهنماییم کنید که بهش می تونم شربت اشتها اور بدم و اینکه چه اشتها اوری بهش بدم
- دویدن
سلام ،آقای دکتر پسرم ۱۶ ماهش تموم شده از وقتی که راه افتاده راه رفتنش مثل دویدن هست تند تند بدو میکنه کم پیش میاد آرام راه بده ، چند ماهی هست راه افتاده، مشکلی داره آقای دکتر ؟ ممنون

