Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک 20ماهه
سلام اقای دکتر پسرم تب کرده از دیشب تبش 37/5_۳۸/۸همش بالا پایین میکنه از صبح قطره استامینوفن دادم اثر نداشت شیاف 125 زدم الان تبش 38چیکار کنم علایم دیگ نداره
- ادرار نکردن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد پسرم از دیروز خیلی کم ادرار داره و از دیشب تا الان یعنی 10ساعته ادرار نداشته دلیلش چی میتونه باشه
- سلام خسته نباشید بچم ۲۵ روزش در شبانه روز سه تا سرفه داره لطفا راهنماییم کنید خیلی میترسم سرما بخوره
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- سینوزیت برونشیت بدون تب
سلام من پسرم سه سالو ده ماهش هست بعضی وقتا که ویروس میگره اگر سرماهم بخوره سینوزیتش عود میکنه و میریزه تو سینش الان ده روزه خلط زرد داره و سرفه خشک میکنه چه انتی بیوتیکی بدم بهش دکتر خودش نیست دکترش کلیندامایسنین میداد ایا انتی بیوتیک دیگه ای میشه دادص یا فقط همین کلیندامایسین ؟؟؟مقدارش رو بادم رفته پسرم ۱۲ کیلو هست
- چند سیسی به کودک ۸ سال اموکسی ۲۵۰ بدهم
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- شربت اموکسی سیلین
برای کودک یک ساله آموکسی سیسلین ۱۲۵ مناسب است با ۲۵۰ ؟
- ویروس سرخک
سلام دکتر یه سوال داشتم دخترم یک هفتس سرخک گرفته و واکسن ۱۸ ماهگیشو هنوز نزدم . و دقیق اززمان واکسنش ۱۹ روز دیگه مانده الان درجریان سرخک واکسن کنم یا صبرکنم ۱۹ روز بعد
- شمع خوردن پسرم
پسر دوساله ام شمع خورده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- زردى پسرم يك ماهشه
پسرم يك ماهشه رو دماغش و كنار چشمش زرد يه كم هم زمينه داخل چشمش زرد روز اول ك بدنيا اومد زرديش رو ١٢بود با نور مهتابى ك كرايع كرديم اومد رو ٧بعدش باز برديمش با استفاده از دستگاه گذاشت رو پيشونيش اومده بود روى ١٠بهم گفت شبر بدش ديگه خوب ميشه حالا نگران شدم ١ماهشه هنوز خوب نشده هيچ داروى هم تجويز نكرد .چيكار كنم ؟توى اين ويروس كرونا هم ميترسم بچمو ببرم دكتر .واقعا خيلى نگرانم . ايا ب مغزش اسيب وارد نميكنه الان يك ماع هنوز اين زردى رو داره؟ چه دارويى بش بدم؟ميتونم از داروهاى عطارى استفاده كنم .؟
- بند امدن نفس
یک لحظه بدنش خشک میشه ودیگه نفس نمیکشه ودستاش بی حرکت خشک میشه
- پا نگرفتن نوزاد 11 ماهه
سلام نوزاد دختر من 11 ماه داره خیلی سریع چندین غلت پشت سر هم میزنه میشینه پاهاش را به سمت دهانش میبره اما اصلا رو پاهاش نمی ایسته قدش 75 و وزنش 9کیلو 300 گرم هست. آیا مشکلی داره؟
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- دخترم 11ماهشه پاهاش رو میندازه رو هم و بی دلیل زور میزنه
با سلام دخترم 11ماهشه ولی بی دلیل پاهاش رو میندازه رو هم و شروع میکنه ب زور زدن هشیاریش رو داره تو اون موقعه ک زور میزنه غذا هم میتونه بخور خیلی نگرانم
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۴ ماهشه چند روز روی سینه ش جوش دونه ریز زده یه کم هم زیر گردن پشت گردنش امروزم یه چند تا روی صورتش چی بزنم خوب بشه؟
- سر
سلام یه دایره وسط سر پسر دو ماهمه که نبض میزنه طبیعیه؟

