Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسر یکساله نیم فاویسم دارد میتونه نخود فرنگی بخوره میگن ممنوعه واسه فاویسم
- تاخیردرعملکردها
سلام پسرمن۳۴هفته بدنیااومددوقلوبودن یکیشون ۳روزاول فوت شداین پسرم توعملکردهاتاخیرداره نشستن غلت زدن.چیکارکنمسونومغزی ببرم؟
- شربت
با عرض سلام و خسته نباشید دخترم 4 سال و نیمشه.از چند روز پیش سرماخورده و دارو خورده ، خداروشکر بهتر شده.من بهش انتی بیوتیک ندادم الان یه ذره انگار تو دماغی حرف میزنه.خواستم راهنماییم کنین که بهش دارو بدم یا خودش خوب میشه؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام پسرم سه ماهو نمیشه انزیم کبد بایستی از ۳۰ تا ۴۱ باشه ۵۵ هست دکتر قطره و قرص زردی براش تجویز کرد فک نکنم به این چیز ربط داشته باشه و اینکه من قبلنا زیاده روی میکردم توی مصرف استامنیفن ایا دلیلش اینه الان بخاطر استامنیفون بیش از حد انزیم کبدش رفته بالا؟
- دوز مصرف سفیکسیم100
سلام سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۸ماه باوزن ۹کیلوچند سی سی در روز است ؟
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- دادن نان
آیا دادن موز یا نان تست ب مقدار کم باعث یبوست میشه ؟ نوزاد نه ماه
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
- سرماخوردگى
سلام خسته نباشید دختر من دیروز سرفه خشک داشت بدون هیچ علائمی امروز سرفه خلطی شده ولی زیاد نمیزنه تب و سایر علائم نداره لازم بهش سفکسیم بدم ؟
- نوزاد 5 ماه 3 روزه آبریزش بینی تب کم سرفه بی قراری میکنه و بی حاله
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- پا نگرفتن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد من ۸ماهه است از همون اول تولد پا نمیگرفت به خاطر تحرک نداشتن و ظربان قلب کند ۷ ماه به دنیا اومد و اکسیژن گرفت و با وزن ۱۶۰۰گرم بود الان وزن ۷ کیلو بازی میکنه روی شکم میفته ولی جلو نمیره و پا نمیزنه باید چیکار کرد؟
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهشه از ۱۸ روزگیش یه لکه قرمز رنگ بالای پیشانیش بوجود اومد و هی بزرگ تر شد الان حدود سه هفته هست ک باد کرده و برجسته شده ..پیش متخصص بردمش گفت همانژیومه و نیاز ب درمان نداره ...بنظرتون کی خوب میشه؟؟باید دارو مصرف کرد؟
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه ؟
با سلام. نوزاد 7 ماهه ای دارم که از 20 روزگی بیقراری داره ، خواب کوتاهی داره و زود به زود بیدار میشه . همیشه خواب آلوده.بعد از سه ماهگی وزن گیری خوبی نداره . از سه ماهگی تا الان شربت رانتیدین میخوره ولی با این حال بازم بیقراری داره و خوابش کوتاهه .بعضی وقتا محتویات معده اش میاد داخل دهنش و قورت میده.غذای کمکی فرنی و سوپ میدم که به زور میخوره و بعد خوردن غذای کمکی معمولا دل درد میگیره و گریه میکنه.لطفا راهنماییم کنید . ممنون
- ضد آفتاب
سلام ، برای بچه ۱۸ ماهه آقای دکتر چه ضد آفتابی باید بگیرم، ممنون
- نوزاد
دخترم سه ماهه هست ابریزش بینی صداگرفتکی و سرفه داره
- قرمزی خروجی مقعد در نوزاد دو ماهه
نوزادی 70روزه دارم موقع دفع مدفوع زور میزنه به شدت خروجی مقعدش قرمز شده و گاهی اوقات زمانی که به شکمش دست میزنی شکمش سفته و صدای طبل میده و نفخ داره علت چیه و درمانش چی هست
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
دخترم 7سالش هست وتقریبا 27کیلوهستش.روزی چند سی سی شربت باید بهش بدم
- رفلاکس
سلام اقای دکتر وقت بخیر. اقای دکتر رفلاکس و شیر بالا اوردن نوزاد معمولا در چند ماهگی تمام میشه و یا کم میشه؟ متشکرم

