Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- تخم مرغ
سلام پسرم چندروزه رفته تو۸ ماه میتونم بهش تخم مرغ بدم
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- علت زردی کف پا و دست پسر بچه هشت ساله
- سلام آقای دکتراست سخته نباشیددخترم ۳سال ۴ماهشه ازکوچیکی تاحالایبوست داره چندباردکتراصفال بردم چندروزاول خوب بودولی بعدچندروزه یبارشکمش کارمیکنه به تازه گی هم تب سنتی بردمش مرتب باروغن زیتون چربش میکنم ۲روزی یبارکارمیکنه اونم بافشارمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایااشکالی نداره
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳سال چهارماهشه ازیکسالگی تاحالایبوست داره چندباری دکتربردم روزای اول خوب بودولی بعدخیلی دورشکمش کارمیکنه اونم بافشاربه تازه دکترتب سنتی بردمش شکمش مرتب صبحاقبل صبجانه چرب میکنم ولی بازم دوروزی یبارکارمیکنه اونم بازورمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایامشکلی نداره
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- آلرژی به دارو
سلام خسته نباشید. پسرم گلوش عفونت کرده بردم هفده شهریور بهش اموکسی کلاو ۶۲۵ دادن. الان سه روزه میخوره از امروز بدنش خارش گرفته. کوچولو کهیر میزنه. یبارم چند ماه پیش اموکسی کلاو خورده بود چند روز بعدش خارش و کهیر داشت. ممکنه به اون انتی بیوتیک الرژی داشته باشه؟ چیکار کنم؟ مشکلی نداره ادامه بدم؟ دیدم خارش داره شربت هیدروکسی زین هم دادم بهش
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- عفونت و التهاب چشم
سلام وقت بخیر.دختر ۹ماه ام از دیروز چشم چپ دچار ترشحات عفونی و التهاب گردیده است.
- قند خون
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من دخترم 4 سالشه قند خون ناشتا ۱۰۵ و دو ساعت پس از شام ۱۲۷ است آیا این میزان برای این سن کودک نرماله یا خیر؟قند ناشتا برای این سن چقدر باید باشه؟آیا نیاز به پرهیز داره؟ممنونم خدا خیرتون بده
- سلام پسر من ۱۸ ماه از صبح تب دارم تبر میدم الانم میخوام سیفیکسبم ۱۰۰بدم ۱۱ کیلوچندتا قطرچکان باید بدم؟
- واکسن آنفولانزا
سلام ببخشید واکسن آنفولانزا برای کودکان ضرر و خطری نداره؟
- واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر ب دلایل و مشکلاتی واکسن 18 ماهگی دخترم ب تاخیر زیادی افتاده الان 2 سالشه باید چکار کنم؟ ببرم بهداشت تزریق بشه یا باید دوباره دوره های واکنش از اول طی بشه
- دختر سه سالم
باسلام خدمت شما، یه دختر۳سال ویه پسر ۴ماهه دارم ، دخترم شبهادندان قروچه داره وخیلی براش ناراحتم من پدرش بسیار رابطه خوبی با دخترمون داریم و رابطه من و پدرش هم بسیارعالی (بخاطر روحیه دخترم این موارد ذکر میکنم) البته دخترم لوزه سوم داره که قرار عملش کنیم، مشکل دیگه پسر ۴ماهه که الحمدالله هیچ مشکل وزن و تغذیه نداره کاملا نرمال ولی کف پاهاش عرق میکنه و عادت داره پاهاشو به هم میماله نگران کننده است؟
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- جوش پشت گوش کودک
پسرم ۶ سالش هست پشت گوشش جوش داره که گاهی متورم وقرمز میشه علتش چیه
- تاریخ انقضا شربت زینک
شربت زینک ب پسرم میدم الان ی ماه شده ب نظرشماتاریخ انقضای شربت تموم شده؟تویخچال بود.هنوزنصف نشده
- درد مفاصل پا
سلام بچه من شش ونیم سالشه ودوسه روزه کووید گرفته داروهای ایبوپروفن وسفیکسیم دکتر داده اما از دیشبه که پاهاش درد داره ونمیتونه درست راه بره علتش چی می تونه باشه و چه راهکاری داره.سپاس

