Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی نوزاد
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر ۷ ماه و نیمه ای دارم از دیشب گرفتگی بینی شدید به حدی که تنفس عادی هم به مشکل برخورده است به همراه تب خفیف و حالت تهوع و اسهال شده است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی گریه میکند
- آزمایش ادرار
باسلام نوزاددختر۵ماهه دارم طبق سفارش خودتان ب علت کمبودوزن ۵کیلوئه ازمابش ادرلر داد RBC0_1 WBc.10_12 EP 4_6 میباشد.عفونت اداراش شدیده؟وخواهشا راه درمانش چیه.بچم بستری میکنن؟
- پسرم ارترزی مری داره مقعدشم بستس چیکار کنم الان عمل شده کی خوب میشه
ارترزی مری
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- وزن نوزاد ۶ ماهه
سلام. وقت به خیر. بچم شیر مادر میخوره. وزن تولدش ۳/۷۶۰ بود. وزن پنج ماهگیش شد ۷/۲۸۰ و الان شش ماهش تموم شده و ۷/۷۰۰ وزن داره. وزن گیریش خوبه؟ رفلاکس هم داره.
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام نوزاد سه ماهه دارم که ۱۰ روز پیش سرما خوردگی داشت وتب میکرد بعداز مصرف دارو کامل خوب شد و تبش قعط شد ولی از پریشب تا حالا که خیلی گریه کرد الان صداش گرفته این واس گریه هست یا نه
- عفونت
دختر من چهل روزشه از نافش عفونت میاد
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام دکترعزیز نوزادی ۲۱روزه دارم اسهال ودل پیچه داشت به دکتر متخصص کودکان مراجعه کردم پدیلاکت ودایمیتیکون تجویز کردنداسهالش خوب شدولی دلپیچه ونفخ شدید داره .طوری که شباازساعت ۲به بعدخواب نداره بعضی اوقات نیز ترش میادتوگلوش لطفا همکاری کنیدباتشکر
- رشد دور سر نوزادم
سلام دخترم بدو تولد دور سرش 34 بود الان که شش ماهش و ده روزه 41 شده بهداشت گفت کمه نگرانم
- یبوست نوزاد سه ماهه و نفخ شدید
سلام نوزاد من سه ماهس رفلاکس داره از همه شیرخشکای ای ار استفاده کردم هیچکدوم بهش نمیسازه همرو بالامیاره فقط ببلاک ای ار میسازه که دچار یبوست شدید و نفخ خیلی زیادی شده
- ورم دو کلیه جنین
سلام وقت بخیر باردارم و سونو هفته 34 ورم کلیه در دو طرف جنین وجود داره آیا اقدام خاصی میشه انجام داد یا باید منتظر بدنیا اومدن نوزاد باشم در ضمن طب سنتی گفتن دم کرده گیاه فلوس رو بخورم رفع میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر
- فشار به قسمت جلوی سر
سلام آقای دکتر روزتون بخیر . خواهرم دیروز پسر 4 ماهه اش رو به من سپرده بود . من دیدم که سر پسر خواهرم توی گهواره کج شده . خواستم سرش رو درست کنم که اصلا حواسم نبود و انگشت اشاره ام محکم روی قسمت جلو سرش فشار آورد . آیا ممکن هست که اشکالی پیش بیاید؟ ممنون
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم یه ماهشه چند روز سرفه می کنه سنش هم خس خس می کنه دکتر هم بردم آزیترومایسین 100 داده ولی تاثیری داره چکارکنم
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- پسته
دکتر از چند ماهگی میتونم پسته رو پودر کنم به نوزادم بدم
- خون ازرحم
نوزادپنج روزش هست ازرحمش خون وترشح خارج میشه
- اسهال
سلام اقای دکتر دختر ۸ماهه من امروز که بیدار شد از خواب این سومین باره که اسهال میکنه یعنی من میشورم پوشک میگیرم دوباره اسهال میکنه چی بدم بهش شاید ادامه دارم باشه
- سرماخوردگی کودکان
برای نوازد 6ماه چه شربتی بدم سینه اش خیلی خزخز سرفه خشک داره
- متخصص اطفال
باسلام خسته نباشید پسر من ۵۴ روزس و وزنش در ۴۰ روزگی ۴۶۰۰ و قد ۵۷ بوده، پسرم موقع شیر خوردن یا در خواب بیشتر وقت ها زور میزنه ب حدی ک قرمز میشه صورتش و با زور زدن نافش بیرون میزنه نمیدونم چیکار کنم نافش کلا اومده بیرون ایا خطرناکه؟ و اینکه زیر الت تناسلیش بعد از اینکه ختنه شد و حلقش افتاد ب اندازه یک عدس زیر پوستش اب جمع شده ممکنه مشکلی داشته باشه زیر کلاهک التش هست، پسرم شیر خشک میخوره و هم شیر خودم ممنون از لطفتون
- سلام ببخشید از چند روزه گی باید ویتامیت آ،د بدهیم ما اشتباهی به لچه ی ۵روزه ۴۰تا قطره دادیم آیا مشکلی براش پیش می آید
سلام ببخشید میگم باید چند روزه گی به بچه شربت ویتامین ADباید بدهیم ما اشتباهی به بچه ی ۴روزه ۴۰قطره دادیم آیا مشکلی رراش پیش می آید؟؟؟؟

