Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخورگی
سلام حسته نباشین اقای دکتر . امیرعباس بیمارتونه که سینش داغونه نفس کشیدنش سخته بچه حالش زیاد خوب نیشت با مطبتونتماس گرفتم منشی گفت تشریف ندارین میخوام ببرمش هفده شهریور امکان داره بستریش کنن لطفا راهنمای کنین
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد دختر دو ماهش کامل نشده یبوست گرفته هم شیرمادر میخوره هم شیرخشک اپتامیل یبوست هست چیکار کنیم
- کولیک نوزاد
آیا شربت گرم چل برای نوزاد دو ماهه خوبه
- قطره میم مایر ویتابیوتیکس
سلام آقای دکتر ببخشید قطره میم اورنج و قطره میم مایر ویتابیوتیکس متفاوت هستند؟ کدام یک برای تمام نیازهای آهن و ویتامین نوزاد ۶ ماهه مناسب است؟
- قطره
سلام آقای دکتر دختر دوازده روزه ای دارم خیلی به خودش می پیچد بطوری که حتی نمی تواند شیر بخورد آیا میتوانم قطره پدی لاکت بهش بدهم و چطوری ممنون
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام و وقت بخیر... دخترم ۴۳روزشه دکتر تشخیص نفخ شدید داد و براش قطره گریپ میکسچر خارجی دوازده ساعت یکونیم سی سی... پدی لاکت پنح قطره در روز... و دایمتیکون هر هشت ساعت پنج قطره تجویز کرده دو روزه استفاده میکنم همش دخترم خوابه برخلاف قبلا که خیلی کم خواب داشت الان نگرانم این خواب طبیعیه؟خیلی کم بیدار بود روز دیگه شب همش خوابید حتی شیرشم تو خواب خورد این میتونه عوارض کدوم دارو باشه؟راستی برای خودمم ریکولیک تجویز کردن هشت ساعت ۵سی سی
- سلام خسته نباشیدمن نوزادی ۴ماه ونیم دارم میگن دورسرش کمه واین منونگران کرده چه کاربایدبکنم؟
دخترمبه دنیا آمده بوددورسرش ۳۳-۳۴ بوده الان ۴۰ هستش ۴ ماه ونیم هست آیامشکلی هست ؟من خیلی نگرانم
- رفلاکس سرماخوردگی غذای کمکی
سلام آقای دکتر ممنون ازوقتی که میذارید دخترم پنج ماهو دوروزشه یه هفتس که سرماخورده رفلاکس داره ودارومیدم کل یه هفته روازشیرخوردن افتاده سرفه های خلط دارمیکنه وآبریزش بینی داره بهش آموکسی سیلین125وقطره پلارژین میذم آیاشی نخوردنش بخاطرسرماخوردگی میتونه باشه؟واینکه میخوام غذای کمکی شروکنم نمیدونم چی بدم میگن فرنی وحریره بادوم رفلاکس وبدترمیکنه چندباری بهش پوره هویج دادم امانمیخوره چندباریم سیب زمینی امتحان کردم بیرون رویش زیادشد.بااینکه شیرخیلی کم میخوره وادرارش خیلی کم شده ولی هرروزچندین بارمدفوع میکنه این طبیعیه؟گاهی اسهال گاهیم طبیعی
- زردی نوزاد
سلام .یه نوزاد1ماه و سه روزه داریم. از روز ۵ تولد زردی گرفت ازمایش دادیم جوابش ۱۲.۱ بود بعد بردم دکتر قطره داد گفت اگه بیشتر شد قطره بدم بیشتر شد و قطره دادم بعد باز بردم پیش دکتر گفت که دیگه قطره ندم و الان ۱ ماهه شده باز زرد شده تویی چشماشو صورتش گردنش روییسینش و شکمش لطفا راهنمایی کنید ممنون خیلی میترسم
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- تب
سلام دخترم چن روزدیگه میره پنج ماهش تب کرده علتش چی میتونه باشه عفونت ادراری نداره به غیرازاون کجاش میتونه عفونت کنه
- قطره سدیم کلراید
سلام خسته نباشید استفاده از قطره سدیم کلراید برای پیشگیری از سرماخوردگی تو نوزادان زیر شیش ماه تاثیری داره؟ استفاده مکررش ضرر داره؟
- تب کودک
سلام پسرم ۸ ماهشه میتونم از شیاف استفاده کنم
- ناله نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من یک ماهشه موقع ای ک شیر خودمو میخوره بخاطر رفلاکس و نفخ غر میزنه و ناله میکنه موقع ناله وقتی به پاهاش دست میزنم انگار دردش میگیره پاشو جمع میکنه و غر میزنه کلا بدش میاد به پاهاش دست بزنیم، طبیعیه؟
- قطره آهن خارجي
سیاه شدن دندون نوزاد ۱۵ماهه بخاطرمصرف قطره آهن فروگلوبین با وجود رعایت نکات لازم راهکار ازبین رفتن سیاهی دندان لطفا
- خس خس سینه
سلام پسری 3 ماهه دارم که از بدو تولدهنگام نفس کشیدن صدای خس خس میده و بعضی وقتها هم در حالت خوابیده انگار که آب دهانش تو حلق و ریه ش جمع شده و با حالت خفگی سرفه میکنه تا نفس بکشه در این موقع اگربه حالت ایستاده بغلش کنیم انگار راحت نفس میکشه. بچم در زمان تولد 3400 وزن و 52 سانتش بود و در هفته 37م سزارین شد فقطم شیر مادرشو میخوره ممنون میشم اگه راهنمایم کنین
- دور سر
سلام پسرم الان سه ماهه است دور سرش موقع تولد ۳۸ بود الان ۴۳سانتی متر شده امروزبهداشت بردم گفت ببر متخصص، الان خیلی نگرانم
- زور زدن
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم همش زور میزند و احساس میکنم خلط دارد و شیر نمی خورد چکار کنم با تشکر
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
با سلام. دخترم 4ماهشه با وزن تولد2980و وزن الان 6200 آبریزش بینی و تب داره میتونم از شربت ستادین جی بدم بهش و چقدر بدم ممنون

