Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- ترس کودک
باسلام دختر ۱۸ماهه دارم هنوز راه نیفتاده بشدت میترسه یه راهی جلوپام بزارین ک ترسش بریزه.بهش بگم بیا پیشم چندقدم میاد ولی میترسه خیلی چکارش کنم.خسته شدم.
- تب
سلام. بچم نزدیک شیش سالشه امروز که چهارشنبه هست دومین روزیه که تب داره دیشب بردم دکتر گفتن گلو و... همه خوبه. فقط استامینوفن دادن و چون شکم درد داشت سه تا ساشه کیدی لاکت زینک هم دادن روزی یکی. یکمی سر درد هم داره. اگه تا سه روز خوب نشد یعنی ویروسی نیست؟
- ملاج
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سالشه ملاج بالای سرش هنوز یه کم نرمه و گاهی نبض داره به نظر شما ایراد نداره؟ تا چند ماهگی کاملا سفت میشه؟ ممنون از راهنمایبتون
- شربت امتین
سلام من پیش یه متخصص اطفال مراجعه کردم برای بیخوابی های شب پسرم دکتر شربت امتین(کیتوفین) روتجویز کردن نگرانم این دارو برای الژی بکارمیره برای بیخوابی بچه ضرر نداشته باشه. از وقتی بهش دادم شبها خوب میخوابه اشتهاشم زیاد شده به نظرتون ادامه بدم یاقطع کنم مصرف دارو رو
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام پسر من ۴ ماه و ٢ هفتشه مجرا اشکش بسته است اشک چشمشم چرکی.حالا بردمش چش پزشکی قطره باکتی ماید٢٠ داده چن روزه دارم استفاده میکنم تاثیری نداره عفونت چشمش کمتر ک نشده هیچ بیشترم شده.حالا چیکار کنم تورو خدا ی قطره خوب بگین بگیرم براش ممنون میشم.
- مندالە کە م تە مە نی سالئکو سئ مانگە ژئر جاوی دە ئاو سئ و زوو زوو خۆی پیس دە کات دوای هە موو خوادنئک
- مصرف قرص دوفاستون در شیردهی
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم در مورد مصرف قرص دوفاستون و آمپول پروژسترون در دوران شیردهی که آیا مجاز هست ؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- تب کودک
دخترم دو روزه تب کرده بعد و روز قطع شد ولی بهونه داره شبا گریه میکنه احتمالش هست مال دندونش باشه
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر خداقوت تو دوران شیردهی سرماخوردم شدید ۱شیشه شربت آموکسی کلاو و ی بسته قرصشو خوردم الان بعد از ۱۰ روز سرفه نمیذاره بچه مو بخوابونم همش از خواب میپرونمش.میشه ی شربت معرفی کنید ؟سرفه م خشک نیست
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من رژیم داشتم دخترم الرژی داره ازمایش مدفوع دادیم ۸۰۶ بود نتیجه امروز ک نتيجه رو بردم پیش دکتر ۶۶ بود،۶ماهشه شیرخشک ای آر ببلاک نوشتن من میترسم دوباره آلرژی برگرده حالا بفرمایید میشه بدم بخوره،؟؟ممنونم از لطف تون
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- سلام خسته نباشید دخترم گاوش چرک کرده
۲ سال و ۷ ماهشه سرفه میزنه و گلوش چرک کرده شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم بهش؟
- سلام دخترم ۱۰ ماهشه
دخترم ۱۰ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور میخورده الان دیگه گیر نمیاد چه شیر خشمی بهش بدم؟
- لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک سال و یک ماهشه همیشه سرما میخوره الان آبریزش بینی داره از قطره بینی استفاده میکنم ولی شبا همش دچار گرفتگی بینی میشه خرخر میکنه زبونوش میچسبونه ب سقف دهانش ونفسش میگیره آیا ممکن دچار ورم لوزه شده لطفاً ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- قرص سفالکسین برای کودک ۹ ساله
سلام آقای دکتر شرمنده پسرم ۹ ساله است در اثر سرماخوردگی سرش عفونت کرده و چشمش قرمز شده اگر کپسول چرک خشک کن بهش بدم ایراد نداره (با توجه به سنش)
- جوش
سلام دخترم بعد از تولدش جوش های چرکی زیادی در صورتش زد الان که یک ساله هست جای جوشها فرو رفته آیا این فرورفتگی ها خوب میشه یا نیاز به درمان خاصی دارد؟
- رانیتدین
برای بچه ی ۷ ساله چه مقدار شربت رانیتدین باید بدهیم؟ با تشکر

