Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لب مرز بودن تیرویید
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من الان 6سالسه از 3سالگی آزمایش دادم فهمیدم کم کاری تیرویید داره بعد دوره درمان شروع کردم دوسال بعد قبل عید آخرین سه چهار ماهمم بود داروشو قطع کرده بود دکتر آزمایش بردم لب مرز بود جوابش گفت چند ماه دیگه ببرین باز آزمایش بنظرتون دخترم تیروییدش برگشته یا نه؟ ولی علائم تیرویید نداره تو نت خوندم رشد کم قدکوتاه خشکی پوست نداره خدارو شکر نرماله اونا ممنون اگه جواب بدین
- سلام یک میخ کوچک ولی زخیم پای پسرم فرو رفت وان را خارج کردیم لازمه نزد دکتر بره یانه؟ ولی زخیم پای پسرم فرو رفت میخ را خارج کردیم ولی در دارد لازمه پیش دکتر ببرم؟۹سال دارد
خونریزی نداشت ولی درد دارد چه کاری باید انجام بدهم ممنون
- آسم و آلرژی
سلام پسری هفت ساله ای دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتردخترم ۲۱ماهشه وزنش ۱۱ کیلومیشه هم بهش مولتی ویتامین خارجی بدم اسمش پدیابست هستش هم قطره اهن ادزبر بدم .مشکلی نداره چون هر دو رو با فاصله بهش میدم .تشکر.
- ????
سلام آقای دکتر چندوقت پیش راجب نوزادم سوال کردم پرسیدم پشتش قوزداره میشه شمافرموديدبايدببرمش روماتولوژي.سوالم آینه تاچندماهگيش ياتاچندسالگيش فرصت داره پشتش درست بشه اياهمين حالابايدببرمش ياتاچندماه بشه دیگه نمیشه کارش کردممنونم
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر.پسرمن ۲۱کیلوعه و ۳ونیم سالشه گلوش چرک داره ازیترومایسین دادن اول هرروز۵سیسی خوب نشد.بعد الان هر۸ساعت ۷ونیم سیسی اموکسی کلاو۶۴۳میدم اولش گفتن ۱۰سیسی ک متخصص گفت زیاده.۱هفته اس داره این دارورو میخوره ولی باز گلوش دون دون های سفیدداره وچرکیه چ دارویی بدم بهش؟تقریباابان اینا بستری شدبخاطرسرفه و بیمارستان انتی بیوتیک قوی میگرفت ممکنه ک بدنش ب انتی بیوتیک های دوزپایین جواب نده و کار به بستری بکشه باز؟میشه ی داروی قوی معرفی کنید ممنون میشم
- تب کودک
سلام آقای دکتر. من و همسرم هر دو مریض شدیم ابریزش بینی و سرفه و خارش گلو. پسرمم ۳ سالشه از پنجشنبه صبح تا الان ۳ روزه که تب داره. پنجشنبه تبش ۳۸ بود. امروز ۳۷/۴. هر ۶ ساعت استامینوفن میدم. با استامینوفن پایین میاد. سر ۶ ساعت دوباره تب میکنه. دو سه تا عطسه در روز و دو سه تا سرفه هم داره. خیلی کم تب تا چند روز طبیعیه؟ نیاز به انتی بیوتیک نداره؟
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- قطره بتامتازون برای درد گوش نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . آیا میتوان از قطره بتامتازون برای درمان درد گوش نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم استفاده کرد ؟
- شیر خشک پر چرب برای وزن دهی
سلام پسرم ۱ سالش هست بهداشت بردم گفتن ۷۵۰،گرم کم وزنه شیر خشک پر چرب برای وزن دهی کدوم خوبه ببلاک ۲ میدادم ببلاک ۳ خوبه یا بیونیل ۳ ؟ یا شیر خشک دیگه ای رو صلاح میدونید
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام اقای دکتر پسرم گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت کو آموکسی کلاو داده ولی اصلا نمیخوره داخل اب هم نخورده میشه داخل شیر خشکش ریخت یا اب میوهی ممنون میشم از لطفتون
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - سینه دخترم چرک کرده میخواستم آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم چقدر باید بدم
دختر تقریبا ۱۳کیلو هست و سن ۲ونیم
- رشد کودک سه ساله
سلام
پسرم 3 سالشه مثل بچه های 1 ساله می ماند و رشد خوبی ندارد. هر ویتامینی که در داروخانه بود امتحان کردم. خیلی لاغر و ضعیفه و بی اشتهاست. همه میگن اصلا رشد نمی کند و ریزه. چکار کنم؟ - سفیکسیم ۱۰۰
سلام من فراموش کردم به فاصله ۲ ساعت هر بار ۵ سی سی بهش بچه م دادم ۱ سال و ۴ ماهشه میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر بچم 5ماهش تموم شده و لثه اش کاملا سفید شده دوسه روزه بی تابی میکنه و خیلی زیاد آب دهن میریزه تب نداره سرفه و هیچی هم نداره . احساس میکنم در کل دمای بونش بالاست البته منطورم تب نیستا . بالثه اش هم همه چیز رو بی نهایت فشار میده . احساس میکنم برلی دندانه . چی باید بهش بدم اروم بشه ؟ژل لثه هم میشه استفاده کرد؟
- ضربه
با سلام دکتر وقتتون بخیر من نوزادم وقتی یکی دوماهش بود موقع آروغ گرفتن دوسه بار پیشانیش خورد به استخوان ترقوه ام فقط یه کم گریه کرد مشکل دیگه ای نداشت فقط چهار پنج ماهگیش چنگ میزد پشت سرش و وسط سرش (نزدیک ملاجش )که دکتر گفت چنگ زدن مال رفلاکسه و البته رفلاکس شدید داشت از بدو تولد خیلی استفراغ میکرد، الان یک سالشه خدا رو شکر هیچ مشکلی نداره فقط ملاج قدامی هنوز سفت نشده نرمه یه کم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون ضربه ها نداره؟
- دکتر پوست
سلام آقای دکتر لای پای پسرم قرمز شد اول دونه زد بعد الان زیادترشده احساس میکنم براش خارش هم داره بردم دکتر گفتن اگزما پوشک هستش پماد دست ساز داد گفت کم و زیاد میشه تا خوب بشه. ولی بیشتر شده میشه یه دکتر پوست خوب معرفی کنین ببرمش .یکسالشه
- تکرر مدفوع
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵ساله دارم ک چند روز پیش سرما خورد وگفت گلوم درد میکنه چون تعطیلات بود بهش. شربت اموکسی سیلین۲۵۰ دادم.قبلا هم داده بودمدو روز بعدش تکرر مدفوع داشت روز بعدش دیدم نزدیک ب۱۲ بار تکرار مدفوع داشت خب من شربت قطع کردم از امروز باز تکرر مدفوع داره نسبت ب روز قبل بنظرم کمتر شده آیا نیاز ب آزمایش یا دارویی داره اگر بخاطر شربت آموکسی باشه چند روز بعد بصورت نرمال برمیگرده

