Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راه نرفتن کودک ۱۷ ماه
با سلام دخترس۱۷ ماهه ای دارم ک هنوز راه نیفتاده ولیهمه فعالییتی دلرد و دستش را ب دیوار و میز و بقیه وسایل میگیرد ومیرود.حتی وقتی ه دیولار تکیه اش میدهم و روبرویش مینشینم چند قدم ب تنهایی راه می اید،ولی هنوز به طور کاملا مستقل نمیتواند راه برود .چ کنم ایا مشکلی نیست.
- آنزیم کبدی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر در آزمایش پسرمAst42وAlt15هست آزمایش درشرایطی انجام گرفته که پسرم به مدت چند روز آستامینوفن وآنتی بیوتیک استفاده کرده آیا آزمایشش مشکلی دارد
- شربت آموکسی ۱۲۵
پسرم ۱۸ماهش هست با وزن ۱۰ کیلو چقد شربت آموکسی ۱۲۵بدم؟
- گوارش کودکان
سلام دختر من ۳سالشه فقط شبها تو خواب چندتا سرفه میکنه بعد بالا میاره خواهشا کمک کنید
- انتی بیوتیک
سلام وقت بخیر نوزاد پنجاه روزه ای دارم و فاویسم هم داره به خاطر مشکل دندان اموکسی سیلین و مترونیدازول باید مصرف کنم میتونم شیر بدم؟ ممنونم
- عفونت خون ،.
سلام آقای دکتر پسرم چند مرتبه سرماخورد بعد بردیم دکتر آزمایش گرفتن گفتن که عفونت خیلی خفیف داره دارو هم قرص ازیترمایسن 250و آمپول پنی سیلین داد خیلی نگرانم سوالم اینکه امکان داره که ریه هم عفونت کنه یا اینکه داره قرص میخوره جای نگرانی نیست لطفاً راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- دانه های پوستی
سلام دخترم 10روز بعد از واکسن یک سالگی بدنش دون دون قرمز زده نه تب داره نه علائم سرماخوردگی الان بعد از یک هفته هنوز خوب نشده
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- تب
برا بچه ۱۱ ساله ۳۴ کیلو چه مقدار استامینوفن برا پایین آوردن تب لازمه ؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز...پسر من پانزده ماهشه..زیاد سرفه خلط دار میکنه ایا شربت سفکسیم براش خوبه..
- گوش درد ۲سال سه ماهشه
سلام ببخشیدپسر من مرتب گوشاش عفونت میکنه فقط پشت سر هم داروگردی میگیرم دلیلش چیه؟
- سیستم گوارش
سلام پسر ۵ سال ونیمه دارم تازه به مهد میره صبح که از خواب بیدار میشه بالا میاره که بیشتر خلط است از اولین ماهی که به مهد میره چند بار سرما خورده ازمایش خون و ادرار داده همه چی خوب بوده فقط ویتامین دی خیلی کم بوده باید چکار کرد وعلت چیه ممنون
- علت زرد شدن دست و پاهای کودک ۷ ساله چیست؟
بی اشتهایی و بی حالی، مرض شدن های تکراری در یک ماه، استفادهداز چک خشک کن ها
- ویزیت شدن
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم شما دقیقا چه روزی تشریف میارین میخواستم پسرمو ویزیت کنید .
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟
- دز مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سن کودک ۲ سال و وزن ۱۵ کیلو گرم سرما خوردگی دارد و علائم تب وگرفتگی گلو آبریزش بینی
- سلام دخترم دوسال نه ماه هست تب بالا داره
تب ۴۰درجه داره بهش ایبوپروفن دادم و پاشویه اومد پایین دوباره صبح تب داشت بردم دکتر بهش پلارژین کیدز داد و شیاف ولی الان دوباره تب داره ۳۹درجه دکتر گفت هر شیش ساعت بهش شربت ایبوپروفن بده ولی دخترم دقیقا هر چهار ساعت تب بالا میکنه موردی نداره چهار ساعتی بدم شربت ؟ایا نیاز نیست بهش آزیترومایسین بدم ؟وزنش ۱۷کیلو

