Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- اطفال
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم قطره کولیکز برای نوزاد فاویسم بد نیست
- اسهال کودک
پسرم یک سال و پنج ماهشه اسهال داره انگار آب میره میشه راهنماییم کنید
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام مقدار مصرف آزیترو مایسن 200 در کودک 6 ساله و 16 کیلو چقدر است؟
- شکم درد نوزاد۱۵روزه
با سلام وخسته نباشید،پسرمن۱۵روزه دیشب تا حالا شکمش کار نکرده خیلی هم بخودش فشار میاره،دلپیچ هم داره،گربه میکنه و نمیخوابه،توصیه تون چیه آقای دکتر
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟
- سلام، دختر من توی زمان بارداری دارای ورم کلیه بود و حدود ۲۰ روز بعد بردیم سونوگرافی گفت هردو کلیه هست، fullness در سیستم پیلوکالیسیال کلیه ها با قطر AP لگنچه برابر با 2.8 mm در راست و 3mm درچپ مشاهده شد که با توجه به قطر AP لگنچه ، یافته پاتولوژیک محسوب نمیشود جواب چی هست زیاد هست؟
- شیرخشک
با سلام دخترم ده ماه دارد و وزنش خیلی کمه وتا به الان فقط شیر خودمو خورده و آلرژی به پروتیین گاوی داره گفتم برای اولین بار بهش شیر خشک بدم برای وزن گیریش ،شما چه شیر خشکی را تجویز میکنین که حساسیت زا نباشه لطفا راهنمایی کنین
- بیماری های اطفال
دختر بچه ۸ ماهه باتب ولرز ۳۹ درجه دکنر استامینوفن داده وگفت آنفولانزا داره
- پرنده خانگی و نوزاد
سلام.سوالم این هست که آیا پرنده خونگی مثل طوطی آمازونی که سال های قبل واکسنشو زده اگر نوزاد و بچه کوچیک رو ببریم خانه و مهمانی که طوطی دارن ماهی یکبار در حد سه چهار ساعت مشکلی ایجاد میکنه برای نوزاد و بچه کوچیک یا خیر؟حساسیت؟آسم؟سرماخوردگی؟
- خلط سینه نوزاد
باسلام دخترم یازده ماه ونیمشه الان چند روزی هست که حالش خوب نیست سینه ش بدجوری بهم ریخته جوری که صداش در نمیاد چند باری بردمش دکتر روزهای اول از بس که تب داشت توصورتش کهیر زد ولی زوداز بین رفت چند باری شیاف زدم واسش .ولی سینه ش اصلا خوب نشده خیلی خلط داره دارو هم به زور میخوره اگه هم میخوره جوری میشه که همراه خلط بالا میاره هیچی نمیخوره بیرون روی هم داره البته بگم دندون هم داره در میاره .آقای دکتر خیلی ضعیف شده چیکار کنم توروبجان بچه هات یه راه کاری بهم بگو بچم داره عذاب میکشم تاعمر دارم دعات میکنم منتظر جوابتون هستم
- درباره تب کودک
باسلام دکتردخترم دوسال سه ماهشه تب ملایم داره بایه کم آبریزش بینی بایدچیکارکنی؟ باوجودکرونامیترسم ببرم دکتر
- ناف کودک
چند روز پیش یکی از بچه های فامیل که ۱۰سالش باشد ناف بچه من راکه۳ سالشه است بوسید و لیس زد و تازه کف پای بچه مو را بوسید حالا از اون موقع میگه نافم درد میکنه
- واکسن هجده ماهگی
- واکسن ۲ماهگی
سلام اقای دکتر، من 2قلو دارم بعد از واکسن 2ماهگیشون هر کدوم یک بار بالا اوردن، یکیشون اسهالم داره، این طبیعیه؟
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟
- سلام آقای دکتر پسره من تازه سه ماهه شده هر ۲ ساعت سرف میکنه بیشتر موقع خواب نظره شما چیه؟
سلام آقتی دکتر پسره من تازه سه ماهه شده هر ۲ ساعت سرفع میکنه بیشتر موقعه خواب نظر شما چیه؟
- تماشاي كارتون
سلام وخداقوت اقاي دكتر دخترم يكسالشه و به شدت علاقه مند به كارتون شده حتي با كارتون دوست داره بخوابه نميدونم چيكار كنم
- ادرار
سلام آقای دکتردخترم دوماهشه ادراراسهالي سبزميکنه مشکلی دارد..
- سرفه
سلام دختر ۸ ساله من سرفه خشک میکنه خیلی کم ، دو روزهست، هیچ علامت دیگه ای نداره این سرفه ها زمانی است که میخواهد سرش را روی بالشش بگذارد وقتی دوتا بالش میگذاره دیگه سرفه قطع میشه به نظر شما میتونه علامت کرونا باشه ؟

