Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شير نخوردن نوزاد
نوزادم چهار ماه داره و حدود يک ماهى ميشود ک فقط در خواب شير ميخورد ,پسرم با شير خشک تغذيه ميشود و ب دليل رفلاکس وحساسيت ب پروتئن گاوى از شير ببلاک Haاستفاده ميکنيم و براى جلوگيرى از بالا اوردن شير ارد برنج هم تو شيرش ميريزم
- قرص مبندازول .
سلام وقت بخیر . اقای دکتر برای پسر ۵ ساله و اعصای خانواده قرص مبندازول چه جوری استفاده بشه؟
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
سلام وقتتون بخیر. پسرم 6، 7 ساله ست دکتر براش سفیکسیم 100 هر 12 ساعت داد و تشخیصش عفونت روده بود اما نگفتن چند سی سی بدم؟ از پریشب تبش شروع شد و فاصله تباش کمه
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه
- سروصدا روده
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۳روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .احساس میشه شکمش سرو صدا میکنه وپودر کیمو بلاک ۵ مصرف میکنه
- زردی کف دست
- اشتها
سلام. دختر ۹ ماهه من با وزن ۸۸۰۰ مدت دو هفته است اعتصاب غذا کرده و جز شیر هیچ چیز نمیخورد.فقط و فقط شیر مادر میخورد. ۲۴ ساعت تب ۳۹ درجه داشت که با استا پایین آمد. و هیچ علامت دیگری جز تب نداشت. اولین دندان او نیز یک هفته اس نمایان شده. بدلیل رفلاکس آلرژیک از نوزادی رانیتیدین مصرف میکند. آیا غذا نخوردن او نگران کننده است؟
- سلام دختر من از وقتی ۳ ماهش تموم شد از دهانش اب میریزه والان که ۴ ماه ونیم هست هم هنوز بزاقش میریزه بیرون ..به نظرتون اشکال نداره
- درباره قی دادنه چشم نوزاد
سلام بچم یه ماهو ده روزشه چشاش قی میده هرچند ساعت باید از قطره باکتی ماید استفاده کنم؟
- سلام پسرم شش مهش دوروزه تب میکنه بعد بی قراره ایا از دندون در اوردنشه یا سرما خورده اخه هیچ علایمی هم از سرما خوردگی نداره ایا شربت کوریزان براش مناسبه
- نفخ نوزادم
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم که هم شیر مادر و هم شیر نان میخوره. نوزادم همیشه نفخ داره و به خودش میپیچه تا ببخشید گاز ازش خارج بشه. گاهی که بهش شیر میدم بعدش که بخاطر این زور زدن های دلپیچه به خودش فشار میاره، شیر بر میگرده از معدش بیرون . اقای دکتر ایا قطره یا دارویی بهش کمک میکنه که راحت بشه.
من بدون تجویز شما نمیخوام خودم قطره ای براش بخرم. لطفا راهنمایی بفرمایید
یک دنیا سپاس و قدردانی - سلام دخترم چهار سالشه 14کیلو وزن داره چه مقدار باید بهش فارکسیم 100بدم چند سی سی؟
- ازمایش
با سلام جواب ازمایش دختر3 ساله ام. چکار باید بکنم با تشکر D3=19 , ca=10
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم 7ماهشه وزن 8کيلو ...آقای دکترتاحالابهش مولتی ویتامین ندادم شنیدم ویتامین باعث رشد سرميشه بخاطر همین دلم شک افتاد.میشه الان بهش بدم یا لازم نيست
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- سلام وقت بخیر مقدار مصرف سفیکیم ۱۰۰ برای کوودک ۱۸ ماه با وزن پ۱پ۳ کیلو گرم
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- موی کودک
سلام ببخشید دختر من دو سالشه موهای اصلا رشد ن میکنه میتونم روغن زیتون غیر خوراکی مالشی برای موهای استفاده کنم ضرر نداره مالشی

