Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکترخسته نباشیدمن بایدواکسن دوماهگی بچمومیزدم ولی سرماخورده بزنم مشکلی نداره
- سرماخوردگی
سلام آقایی دکتر خسته نباشین دخترم سرماخورده چند روزه بهش سیتریزین بهش میدم الان فقط سرفه میکنه میخواستم بدونم چه دارویی بهش بدم؟ممنونم میشم راهنمایی کنین
- پوستی
سلام خسته نباشید.نوزاد هفت ماهه ای دارم بعضی اوقات در روز پوست صورت و اطراف گردن حالت قرمزی یا کبودی وقتی ک ادم سردش میشه پوستش اونجوری میشه اون حالتی میشه تقریبا یه هفتس اینجوری البته پوستش ب صورت یکسره اونجوری نیس بیشتر زمانی مشخص میشه ک میخواد گریه کنه یازورمیده ازخودش صدا دربیاره.میخواستم بدونم ممکنه یا علایم الرژی باشه یا اینک طبیعی هستش؟
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید.نوزادی دارم ۴ماهه با وزن تولد ۲کیلو و نهصد گرم قد ۴۹..ازوقتی اومد دنیا به زور شیر میخورد اصلن بیدار نمیشد شیربخوره چشماش همیشه خواب آلود بود تاحالا که شده ۴ماهش به ما عذاب میده به هیچ وجه درطول روز شیر نمیخوره سینمو میبرم نزدیکش گریه میکنه فقط شبادر عمق خواب میخوره الان وزنش ۶کیلوو ۲۰۰گرمه..آیا من چیکارکنم باورکنین خودم دارم ازبین میرم حتی الانم چشماش خواب آلوده.شیرخشکم نمیخوره فقط دستش میخوره گردنم خوب نگرفته ازبس شیر نمیخوره
- واکسن يکسالگي
سلام آقاي دکتر من 6روز است که واکسن يکسالگي دخترم رو زدم گفتن اين واکسن بعد از ده روز علائمش نشان ميدهد دخترم کمي عطسه ميکنه ميشه بهش شربت سيتريزين بدم؟؟يا تو اين مدت که واکسن زده نبايد بدم؟
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- پشت گوش
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و هشت ماهشه پنج ماه پیش اتفاقی دستم خورد به پشت گوشش قسمت پایین گوش یه برآمدگی اندازه نخود یه کم کوچیکتر نگرانم آیا لازمه سونوگرافی بگیرم ؟البته درد یا قرمزی نداره با چشم هم زیاد معلوم نیست فقط یه حالتی که سرشو تموم میده یه کم معلومه هنوز برطرف نشده خطر نداره؟نگرانم
- قد کودک سه و نیم ساله
سلام دختر سه و نیم ساله ای دارم ک قدش 88 و وزنش 12 کیلو هست کمبود وزن و کوتاهی قد دارد آزمایش کامل ازش گرفتیم خداروشکر مشکلی نداشت اما رشد خوبی ندارد انگار رشدش کند هس چون خیلی دیر ب دیر لباساش براش کوتاه میشه قد من و پدرش 160و172 هس میشه توضیح بدین ک آ یا ممکن بعدها رشدش سریع بشه یا ن و بنظر شما مشکل چیه ممنون
- با سلام دخترم یک سال و ۹ ماهشه سه ماه بهش شیر گاو دادم و روبوست داره الان سه ماه اینطوریه �د میخواستم شیرشو عوض بکنم اگه میشه کمکم بکنید
- سرماخوردگ
سلام اقای دکتر بچم ۶ ماهشه زیاد سرفه میکنه وزیاد عطسه چه دارویی بهش بدم لطفن کمکم کنید نمیتوانم ببرمش دکتر
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- واکسن یکسالگی
سلام وقت بخیر حداکثر تاخیر در تزریق دوز اول واکسن یکسالگی چقدر است
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- بی اشتهایی و استفراغ
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- کم خونی
سلام اقای دکتردوتادخترام کم خونی شدیددارن ازمایشم گرفتم چ دارویی بهشون بدم ک برطرف شه،بعدموهاشونم ضعيفه یکم ریزش داره مربوط ب کم خونیشون میشه ممنونم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. وقت شما بخیر. آقای دکتر من یک ماه دیگه زایمان میکنم. میشه لطفا یک شیر خشک خوب بهم معرفی کنید که بخرم. میخوام محض احتیاط شیرخشک داشته باشم که اگر موفق نشدم که شیر خودم را به بچه بدم ، شیر خشک داشته باشم. خیلی ممنونم
- علام عفونت ادراری واژنش بو میده چه دارویی بدم
برای عفونت ادراری دخترم یکسال و نه ماهش چه دارویی بدم واژنش بو میده عفونت ادراری احتمال زیاد داره

