Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام من یه دختره ۲۰روزه دارم الان ۴روزه مدفوع نکرده باید چیکارکنم؟
- بالا بودن تب و استفراغ
باسلام خدمت دکتر کرم بین دکتر برادرم ۱ سالشه و گلبول سفيدش ۲۱ هست تبش هم بسیار بالا میره و استفراغ میکنه بنظرتون دکتر ببریم بهتر
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم یک کاهش هست در طول روزدویاسه بار سرفه میکنه اونم تواین شرایط نگرانم لطفاً راهنمایی کنید
- سرفه نوزادده ماهه
- دارو پدی لاکت
سلام آقا دکتر ،دختر سه ماه و نیم دارم از دوماهگی دکتر بهش دارو پدی لاکت داد بخاطر ریفلاکس معده بعدشم تموم شد مجددا بعد هفته از دوباره براش خریدم بهش دادم تا الان که سه ماه ونیم هست و الان تموم شده میتونم پشت سرهم بگیرم بهش بدم یا ضرر داره ،بعد آقا دکتر بیشتر موقعه ها سینش خس خس میکنه آیا بخاطر ریفلاکس هستش
- زردی نوزاد
در صورت زردی نوزاد چیکار باید کرد؟
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- مدفوع زیاد نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه غذا وشیرخشک زیاد میخوره اما خیلی ضعیفه مدفوعش خیلی زیاده امازیش کامل ازش گرفتم فقط کم خونی داره هرچی غذا میخوره فورا دفعش میکنه ممنون میشم جواب بدید
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- موز۱
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم میتونم موز هلو وزرد الو بهش بدم یامیوه های دیگه وزرده تخم مرغ بهش بدم ممنون از شما
- شربت زينك
سلام خسته نباشيد من با يك مشاور تغذيه در رابطه با غذاي كودكم مشورت كردم چون بي اشتهاست نسبت به غذا گفتم شربت اشتها آور شربت زينك نيز بخوره گفت در آينده دردسر ساز ميشه چون اگه طولاني استفاده شه بلوغ زود رس مياره آيا اين درسته من ميتونم ب دخترم كه ٩ ماهشه شربت اشتها آور بدم؟
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- مقدار استفاده دارو سیتریزن
به نوزاد نه ماهه چ مقدار شربت سیتریزین بدهم آبریزش بینی داره و عفونت از دماغش میاد
- شیرخشک
.سلام.وقت بخیر.دختر من تازه ۵ماهش تموم شده.بهش شیر خشک نان یک میدم اما خیلی بی قرار.بعد بهش بیومیل میدم خیلی اروم و خوب اما رنگ پی پی یه جوری .انگار سبز تیر و زرد خیلی روشن که حس میکنم به سفیدی میزنه هست.تو نت خوندم سفیدی پی پی علامت خوبی نیست. با خوردن بیومیل اینطور میشه پی پی اما با بیومیل ساکت حالا موندم بهش بیومیل بدم یا نه؟ شما برای دل درد چی پیشنهاد میکنید؟
- استفراغ بچه ۳ماهه
سلام من بچم ۳ماهشه خیلی میاره بالا تا شیر می خورع میارع بالا همش گشنس خیلی نگرانشم
- تغذیه
با سلام خدمت شما . آقای دکتر نوزادی هشت ماهه و نیمه دارم که باید غذا کاملا رقیق باشد بتواند تا بخورد و موقعی که غذایش سفت تر باشدحالت تحوع به او دست میدهد لطفا من را راهنمایی دهید که چگونه آنرا عادت دهم بدون اینکه حالت تحوع بگیرد
- اسهال کودک
کودکم اموکسیلین ۲۵۰ میدم اسهال داره اشکال نداره ۱۵ ماهه
- بند ناف نوزاد
برای پیچش شکم نوزاد روغن زیتون مالیدم با گردش عقربه ساعت دست کشیدم دور ناف نوزاد رو اما بند نافش چرکی شده باید چیکار کنم؟

