Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت شمابخیر پسر یک روزک سرماخورده عطسه ابریزش وکمی سرفه داره دوشنبه واکسن یکسالگیشه چیکارکنم بمونم کامل خوب بشه یامشگلی نیس؟
- شربت زینک سولفات
سلام آیا در پایان 3 ماهگی میشه به کودک گاهی کمی شربت زینک سولفات داد؟؟
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- دندون
سلام پسر 4ماهه دارم یک هفته شبهابیقراری میکنه از دهنش اب میریزه مدفوع شبیه خلطی شده دستش مداوم به دهانش میکند میشه علاعم دندون دراوردن باشه ولطفا بفرماییدچکارکنم که کمتر اذیت کنه چون تاصبح من راه میبرم پستانک هم میخورد
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام آقای دکتر دختر پنج و نیم ماهی دارم چهار شبه در خواب پاهاش رو محکم میکوبه زمین و گریه میکنه علتش چی میتونه باشه قطره دایمیتکون هم بهش میدم فایده نداره
- سرما خوردگی نوزاد دو ماهه
با سلام نوزاد من ۱۷ روزگیش سرما خورده بود ۶ روز بستری کردیم الان دو ماهه است سرما خوردگیش برگشته سرفه و زاری و آب دهانش خشک میشه
- گردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه یهو گردنش اومدجلو یکم گریه کرد ولی الان خوبه امکان داره آسیب دیده باشع
- آمپول پنتوپرازول
معده درد داشتم رفتم دکتر برام پنتوپرازول داخل سرم نوشت گفتم نوزاد ۴ ماهه دارم و شیر میدم،اما انگار .... الان سرچ کردم نگران شدم چیکار کنم؟؟؟
- هماهنگی چشم
سلام خسته نباشیداقای دکترپسرمن هشت ماهش تموم شده الان بهداشت گفتن که چشماش یخورده باهم هماهنگ نیست دلیل هماهنگ نبودن چیه
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام . دخترم سه ماهشه یک هفته هست ک دچار اسهال شده قبلش چنروز یبار مدفوع میکرد ولی الان روزی چهار تا پنج بار در روز مدفوع میکنه چه داروی میتونم ب دخترم بدم
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک پنج ماهه
سلام وقت بخیر.نوزاد پنج ماهه دارم سه هفته هست که سرفه میکنه به خصوص در شب.دکتر هم بردم اسپری بهش زدم داروی حساسیت داده آزیترومایسین هم داده ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم؟
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- زردی نوزاد چهار روزه
سلام دکتر
نوزاد من چهارروزه به دنیا اومده. زردی کرده درجش هم ۱۱هستش.
میخاستم بپرسم نیازبه بستری هست یا خیر؟
- جوش قرمز
سلام آقای دکتر فرزند من داره دندون در میاره همش آب از دهانش میاد و اون قسمت زیر لبش که آب دهنش میاد قرمز شده،چ پمادی براش بزنم؟
- آب
خداقوت آقای دکتر۰۰۰چقدر آب به نوزاد هفت ماهه میتونم بدم؟
- دولیکوسفالی
با سلام. اقای دکتر شکل سر نوزادم دولیکوسفالیه. آیا با رشد نوزاد فرم سر نرمال میشه؟
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم بهمن به دنیا اومده الان ۱۵ ماهشه. هنوز نمیتونه خودش مستقل سر پا وایسه با کمک وایمیسه و این که فقط دوتا دندون جلو پایینش تو ۱۲ ماهگی دراومده و دیگه دندونی درنیومده. تو ۳۸ هفتگی و کاملا طبیعی به دنیا اومده. اینا خطرناکه آقای دکتر؟ باید چکار کنم؟

