Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- اشتها
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه اشتهاش بعضی وقتها کمه بنظرتون شربت سانستول بدم خوبه یا چیز دیگه برای اشتها
- انگل
سلام کودک سه ماه دارم بردم دکتر آزمایش نوشت انجام دادیم گفت هم عفونت وانگل داره بهش شربت سفکسیم داد گفت یک ماه بعد دوباره باید آزمایش بدید آیا شربت سفکسیم برای انگل خوبه یا خود به خود انگل از بین میره
- بدقلقی شیرخوار
با سلام ،نوزاد من ۱۲۰روزه ش هست حدود ۴ هفته اس که موقع شیر خوردن نق میزنه و امتناع میکنه و کم وبیش شیر میخوره و زور میزنه،با تغییر حالت شیر دادن و ایستاده شیر دادن و آواز خوندن براش درست نشد،انگار که میخواد شیر بخوره یه چیزی اذیتش میکنه، اما وقتی که خواب باشه حسابی شیر میخوره،درکل نوزاد سرحاله و موقع بیداری بازی میکنه وزنش هم ۸ کیلو هست و سه روزه کل شبانه روز ۲ الی ۳ دفعه مدفوع میکنه ۶ الی ۷ بار هم ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب
سلام پسرم دو روز تب کرد بعد ی روز باد تب دونه های ریز قرمز زد.؟ بخاطر تبه یا از چیز دیگس؟؟
- زینک
سلام آقای دکتر پسرم بهش زینک سولفات میدم باید تو این مدتی که زینک میخوره مولتی بدم یا نه همون زینک کافیه و مصرف زینک سولفات برای بچه ۸ماهه که ۸ کیلو هست چقدر توصیه میکنید
- یبوست
بچه سه ماهه ام نمیتونه مدفوع دفع کنه سفت شده وزورمیزنه وعرق میکنه وبی حال میشه
- سرما خوردگی نوزاد دو ماهه
با سلام نوزاد من ۱۷ روزگیش سرما خورده بود ۶ روز بستری کردیم الان دو ماهه است سرما خوردگیش برگشته سرفه و زاری و آب دهانش خشک میشه
- سلام ببخشید نوزاد ۳ ماهه که یک دوره انتی بیوتیک آمد کسی سیلین ۲۵۰ تا ۶ روز استفاده کرده. دو سه روز بهتر بود دوباره سرفه خلطی مخصوصا در خوابمکنه. چون یک دوره انتی بیوتیک خورده. اگر میشه داروی گیاهی که برای سرفه و خلط اور باشه برای نوزاد ۳ ماهه معرفی کنید. ممنون
- جراحی پسر بچه 45 روزه
سلام پسر من 45 روزه است گفته باید جراحی بشه میخواستم بدونم خطری نداره
- تشنج
سلام.پسرم 8ماهشه.چند ماهپیش حرکات غیر ارادی صورتش انجام میداد.دکترش گفت شربت کلسیم منیزیم استفاده کنه دادم بهتر شد.ولی الان بازم چند بار اون حرکات رو تو صورتش دیدم.تشخیص پزشکش تشنج بود.شربت اتوسوکسامید داد الان یک ونیم ماهه استفاده میکنم و قطع شده اون حرکاتش.این نوع تشنج های خفیف و پنهان آیا ماندگار هستن یا به مرور زمان با مصرف این شربت رفع میشن؟؟
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- سلام پسر من 1سال حدود 3 ماهه است میتونم از قرص همالیا مصرف کنم ؟
- تب درناحیه شکمو سینه و پشت
سلام دکتردخترم دمای زیربغل با دماسنج طبیعیع۳۶ درجه است ولی تنش شکمش پشتش داغ میشه و سرد میشه از چی میتونه باشه؟
- قورت دادن هسته گیلاس
سلام پسرم 10ماهشه 2تا هسته گیلاس قورت داد ایا ضرر داره یا دفع میشه
- تی اس اچ
قطع یا ادامه با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 (از همان ده روزگی هم بخش غربالگری نوزادان گفتن نیاز بع هیچ اقدامی نداره و نرمال هست و خیلی از بچه ها ازمایششون دو مرحله ای میشه و اگه مرحله دوم نرمال باشه نیاز به هیچ پیگیری نداره ) و باز دارو را کم کردن و نصف قرص بهش دادم که بعد از یک ماه و نیم قرص خوردن تی اس اچ شد 2.03 و تی4 هم شد 8.07 الان سه ماه و نیمه هست یه پزشک عمومی دیگه میگوید نرمال است و باید دارو قطع شود چون عربالگری هم خوب بوده و از اول نیاز به درمان نداشته است نظر شما چیه؟ (از نظر قد و وزن و دور سر هم خوبه ) با تشکر فراوان از شما
- شربت
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و چهار ماه دارد. شربت ویتامین را ایمینیوس میخورد. همچنان به عنوان ویتامین همین را بخورد و یا شربت دیگری معرفی میفرمایید
- حالت تهوع واستفراغ
سلام. دختری دارم ۵سال ۹ ماه .صبح که از خواب پا میشه تا شب . چند بار چه قبل غذا یا بعد از حالت تهوع داره . بدون اینکه استفراغ کنه یعتی غذا رو بالا نمیاره. یکسره میگه حالت تهوع دارم. نهایتاً کمی آب بالا بیاره. تو شهر ایلام هستیم چند بار بردم دکتر . انواع آزمایش براش نوشتن. گفتن مشکلی نداره. بعضی اوقات هم میگه سرم درد میکنه . ممنون اگه راهنمایی
- درد و تورم و قرمزی پشت گوش دختر ۲ساله نیمم چیه و چکار باید بکنم

