Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی
باسلام آقای دکترپسر۵ساله ای دارم۱۵کیلووزنش اشتهانداره غذاکم میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوزادان
سلام آقا دکتر خسته نباشید ...من تازه زایمان کردم بچم ۱۰ روزه هس و من دردهای زیادی دارم واسه همین از مسکن ایبوپرفن کدیین استفاده میکنم برای بچم ضرر داره
- سلام پسرم ۸ساله کف پاهاش همش زرد هست علت چی هست
- عوض کردن دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سال و یک ماهشه و وزنش ۱۴ ونیمه ،شربت فارمنتین ۴۵۷ شما قبلا (پارسال) تجویز کرده بودین فرمودین هرزمان گلو درد داشت بخوره ،اقای دکتر اصلا توداروخونه ها ندارن میشه یه انتی بیوتیک دیگه لطف بفرمایید وچه مقدار باید بخوره ؟؟ایا همون هر ۱۲ ساعته؟؟ ممنونم
- قرمزی و تورم گوشه ی ناخن
سلام... من بچه ی دو ماهه دارم گوشه ی ناخن انگشت وسطش خیلی متورم و قرمز شده و انگار سر قرمزی یکمی سفیدی هست مثه چرکی چیزی... یکمم بی قرار شده البته با فشار دادن و اینا گریه نمیکنه ولی داعم همون دستو میخوره و بی قراره واسه چی اینجوری شده میتونم قسمتی که ناخون هست رو یکم کوتاه کنم که اگه رفته تو گوشت اذیت نکنه؟ و اینکه چی بزنم خوب شه؟
- غذا
خوردن غداهایی مانند کالباس وتن ماهی مادراستفاده کندبرای نوزادشیرخوارضرردارد
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- لکه پوستی
سلام کنار گردن نوزاد دو ماهه من لکه های سفید رنگ زده
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- سوال ازمتخصص اطفال
سلام آقای دکترببخشیدپسرمن ۵ماه ونیمه بردم پیش متخصص اطفال براش آزمایش چکاب نوشت حالاتوجوابدهیش گفته تیروئیدش لب مرزه اقای دکتربه نظرشمابچه من تیروئید داره
- مخملک
سلام وقت بخیر دخترم مخملک زد دو روز هست دکتر بهش سفیکسیم100داد همین دارو کافی هست برای بهبودی
- سرفه در نوزادان
سلام پسر ۱۰ ماهه با وزن ۱۱ کیلو دارم از دیروز سرفه شدید داره و نمیتونه اصلا بخوابه سرفه رو بیشتر زمانی که میخوابه داره سرفه کردن رو از سرماخوردگی قبلیش داشت اما شدید شده پلارژین و سیتریزین موثر نبوده
- کمکی
سلام پسرم ۵ماهو ۱۴روزس تقریبا چندروز موتده بود ۵ماه تمام شود فرنی و حریره شردع کردم و سوپ هم دادم موز اندازه یه قاشق چای خوری دادم و سیبم همینطور ایا میتونم بازم موز بدم
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم خس خس سینه داره ،انگاری ک خلط دارهعلت از چیس
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشت ماهه با وزن هشت کیلو گرمی دارم دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰و بروفن و سالبوتامول رو میخاستم بدونم چقدره
- عرق کردن سر
سلام آقای دکتر من دخترم ده ماهشه سرش خیلی عرق میکنه وقتی خوابه چیکار باید بکنم مشکلی داره اینطوری عرق میکنه
- سلام.دلیل شیر نخوردن بچم نمیدونم ۵ ماهش تمام شده.بی تابی داره.گریه میکنه اما شیر رو نمیگیره
- اختلال خواب
سلام من از تکون دس و پا تو خواب بچم فیلم گرفتم ب متخصص نشون دادم گفتن تشنج نیست.میگم خدایی نکرده بیماری چیزی نداشته باشه ک تکون میخوره
- جناب دکتر سلام .من پسرم ۹ ماهش هست و از یک روز پیش سرفه میکنه دکتر شربت ازیترومایسن ۲۰۰ دادن طریقه مصرف دارو لطف کنید ممنون میشم .وزن بچم
- سلام اقای دکتر مطالبی که راجب یبوست نوشتین انجام دادم ولی باز شکم پسرم کار نکرد چیکار کنم اقای دکتر

