Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه قرمز
سلام ببخشید دخترم از ۵ روزگی مثل یه لکه قرمز ریز روی گونه سمت راست بود الان که سه ماهشه خیلی بزرگ شده وداخل سفت شده مثل غده چی کارکنیم
- سوزن
سلام آقای دکتر امروز یه سوزن خیاطی رفت تو پای پسر دوسالم که کشیدمش بیرون خون هم نیومد مشکلی هم نداره راه میره میدوئه فقط یکم قرمز شده لازم هست کاری بکنم یا آمپولی چیزی لازم باشه بزنه؟
- شیرخشک
ایامیتوان به کودک یکسال ونیم شیرخشک ۲داد
- کارنکردن شکم نوزاد
باسلام بچه شش روزه هست که شیرمادرمیخوره ولابه لاشیرخشک نان میخوره والان چهار روزه که شکمش کار نمیکنه به نظرشماچه کنیم
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- الو
سلام آقای دکتر ببخشید دختر 6ونیم ماهم یبوست شدید داره مدفوعش خشک وسفت و به شدت زور میزنه وشدید گریه میکنه موقع دفع بعداز دفع هم نیم ساعت گریه میکنه. میتونم از اب الو بخارا استفاده کنم؟اگه بله لطفا راهنمایی کنید چه مقدار بدم ممنون.
- زردی دست و پا کودک 3.5ساله
سلام ببخشید من یک دختر 3.5ساله دارم بیشتر با سردی هوا دست وپاش رنگش مایل به زرد میشه علتش چیه ؟.چون بد غذا هم هست . ممنون میشم
- مطب کودکان
سلام خسته نباشید مطب تشریف ندارید؟ چون هرچی تماس میگیرم کسی گوشی برنمیداره آقای دکتر،،مرسی
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه ماه و ۷ روزشه تب و ابربزش بینی داره استامینیفون بهش میدم . میشه شربت سرماخوردگی بهش بدم چه شربتی بدرم خوب بشه
- غذای کمکی
سلام وقت بخیر. نوزادی دارم تو ده ماه هست و آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما علاوه بر اون به چیزهای دیگه مثل تخم مرغ و انگور و توت فرنگی و... هم آلرژی داره. تخم بلددچین رو از کی میتونه شروع کنه؟ ممکنه به اونم آلرژی داشته باشه؟
- ابريزش بيني
سلام آقاي دكتر. وقت بخير. دخترم دقيقا ٧ روز پيش چند ساعت تب كرد (خوب شد)و بعدش آبريزش از بيني شروع شد. بدون هيچ علائم ديگه اي.پزشك گفتن سرماخوردگي جزئي هست. بعد يك هفته حالش كاملا خوب هست.ولي آبريزش از بينيش قطع نشده(كيپ نميشه)البته خيلي شديد نيست ولي بعد از يك هفته قطع نشده. نگران كننده هست؟ بايد چكار كنم؟ممنون از لطف هميشگيتون.
- قرص استامینفوند۳۲۵
سلام برای کودک ۳ ساله با وزن ۲۱ کیلو می شه از قرص استامینوفن ۳۲۵ استفاده کرد ؟
- ا میکرون
سلام وقت بخیر دختر هشت ماهه ای دارم که دمای بدنش تا ۳۸ بالا میره شیاف۱۲۵زدم براش امروز بردم دکتر گفت ا میکرون داره شربت آموکسی سلین نوشت براش ولی مقدارش و چند. بار بهش بدم رو نگفته الان چقدر بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- زردیصورت وکف پا
کودک من سه ونیم سالشه اول فقط کمی رنگ صورتش زردبودولی یه مدتیه که رنگ انگشتهاوکف پاشم زردشده علتش چیست ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانشم
- آزمایشات سندرم ها
سلام
از نظر سندرم ترنر بررسی شده است چون آمنیوسنتز انجام شده بود و سونوگرافی هم دختر بودن را ثابت کرده است آیا سندرم دیگری هم هست که باعث تابه تا شدن شود - قطره اهن لیپوزوفر
سلام دخترم ده ماه دارد با وزن ۸ کیلو ،قطره لیپوزوفر بهش میدم باید چند قطره بدم ؟؟؟؟
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، تشکر از شما پزشک محترم، تست آلرژی برای کودکان رو کجا باید انجام بدم؟
- بیماری سرم سیکنس با درد شدید در پاها
سلام وداحترام دختر چهار ساله ام چند روز پیش دچار کهیر پوستی شدید شد که دکتر براش نیوتادین وهیدروکسی زین ویه آمپول هیدروکورتیزون تجویززکرد و کهیرها خیلی کمتر شدند ولی دو سه روز بعد درد شدید درپاهاش احساس کرد به نحوی که اصلا قادر به راه رفتن نیست تشخیص دکتر بیماری سرم سیکنس هستش با توجه به اینکه حدود ۱۵ روز پیش از این وضعیت به خاطر گلو دردانتی بیوتیک آموکسی کلاو بعد سفکسیم خورده بود الان نمیدونیم با درد شدید پاهای بچه چه کنیم این وضعیت چند روز طول میکشه ؟ دکتر گفت نیازی به دارو نیست و فقط انتی هیستامین مصرف کنه جناب دکتر برای تسکین درد بچه که خیلی شدید هست چه کار باید بکنیم؟ آیا نیازی به بررسی های دیگر نیست آیا این بیماری خطرناکه و اینکه اگه یه زمانی بچه نیاز به دریافت انتی بیوتیک داشت چطور بفهمیم به کدوم انتی بیوتیک آلرژی داره
- شیر خشک ببلاک
ایا میشه شیر خشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داد

