Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۴ ماهگی
- اسهال وسرفه
سلام پسرم 1سال و5ماه سرفه میکرد سرماخورده بود اسهالم هست چکار کنم الان دوروز ازیترومایسین بهش میدم ولی نه سرفه شبانش بند اومده ن اسهالش سرفهاش خروسی هست شبها چکار کنم راهنمایین کنید چی بهش بدم ک اسهالشم بند بیاد
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- کرانچی تند
سلام.وقت خوش پسرم ۹ سال داره.کرانچی تند خییلی دوست داره .آیا خوردن یه بسته کامل مانعی برایش نداره .ممنون
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- حساسيت پوشك
سلام آقاي دكتر. دخترم از ٥ ماهگي به پوشكش حساسيت داد و الان بعد از ٣ ماه همه ي مارك هارو امتحان كردم. بعد يه مدت جوش ميزنه با هر ماركي. الان چيكار كنم؟ جوشا خيلي زيادتر ميشه هي
- رفلکس نوزاد
باسلام پسر ۷ماه دارم رفلکس پنهان دارد از دوماهگی نکسیم و موتیلیوم مصرف میکند ولی همچنان خس خس سینه دارد گاهی اوقات زیادتر میشود و گاهی سرفه و عطسه هم میکند،چه کار کنم
- سلام اقای دکتر خسته نباشید من دخترم سه ماهشه تو صورتم خیلی لاغر شدم ایا میتونم از قرص هیمالیا استفاده کنم
- گرفتگی صدا
علت گرفتگی صدای نوزاد ۶۶ روزه ام چی میتونه باشه؟
- نوزاد من تقریبا دوماهشه و تو بیداری شیر درست نمیتونه بخورد و چند تا مک میزمه گریه میکنه خیلی دستا و پا میزنه موقع شیر خوردن نمیتونه درست بخورد چیکار کنم
بد شیر خوردن
- غذای کودک
آقای دکتر پسرم 3سالشه غذا رو توی دهانش نگهمیدارد و بعد مدت چند دقیقه یبیرون میریزه
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- فرنی موز
سلام آقای دکتر برای بچه ۶ماهه میتونم جای شکر موز بریزم توی حریره بادوم؟
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- واکسن کرونا
اقای دکتر مادر شیرده میتونه واکسن کرونا بزنه؟ عوارضی برای نوزاد ایجاد نمیکنه؟ ممنونم
- زخم و بخیه
سلام پیشانی بچه م خورده به جای الان چهارتا بخیه خورده بعدکشیدن بخیه چه نوع پمادی بزنم که ردزخم نمونه دکترش میگه میمونه توروخدا پمادی هست که واقعا جوابگو باشه
- راه نرفتن
سلام من دختر ۱۷ ماهی دارم که هنوز به تنهای راه نمیره با کمک وسیله راه میره به تنهای خیلی کم وایمیسته ۱۲تا دندان درآورده وزنشم کم هست تا ماه پیش که وزنش کردم ۸کیلو بود تورا خدا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- غذا
سلام وقتتون بخیر برای بچه نهماهه میشه دوقطره روغن زیتون بریزم تو غذاش چون یبوست داره دوره نافشو که چرب میکنم همون روز خوبه باز دوباره یبوست میگیره
- کمبودوزن وبی اشتهای
دختر هشت نیم ماه دارم اصلا غذانمیخوره همش لاغرتر میشه چکنم

