Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- دخترم ۴۰ روزه اس از خلط پشت گلوو رفلکس اذیته
داروی درمان خلط پشت گلو چی بهش بدیم
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام دکتر نوزاد من دو ماهشه حدود یه ماهی هست خلط داره دماغش هم بسته شده خوردن شیر براش خیلی سخت شده چند بار به دکتر مراجعه کردم ،ایورا،سفکسیم و ازیترومایسین دادن ولی تاثیر نداره لطفا بگین چکار کنم
- افزایش وزن
سلام اقای دکتر. به طور نرمال نوزاد از دوماهگی تا سه ماهگی چند کیلو باید اصافه بکنه؟
- سلاموقتبهخیربچهششماههدارمابتداسرفههایخشکداشتبعدبراشآموکسلیناوردمروزیسهبارهربارسهتاقطرچکانپربهشمیدمولیهنوزشسرفهمیکنهیههفتههمگزشت
- بی خوابی وگریه نوزاد ۵ماهه؟
نوزاد من ۵ماهش گریه میکنه گوششو میکشه آبریزش داره قبلا اینجوریی نبود یه ۲۰ روز میشه اینطوریی گریه میکنه بی خواب هم شده موقع خوابیدن اذیت مینکه
- سرفه نوزاد
سلام خسه نباشید پسرمن ۲۰روزه بدنیااومده سه چهارروزه سرفه میکنه پیش متخصص هم بردم شربت آزیروسین داده روزی یک سی سی ولی سرفش قطع نشده
- بیسکویت
سلام اقای دکنر دخترم ۶ ماهشه میتونم بیهش بیسکویت مادر بدم با شیرم قاطی کنم میشه راهنمایی چه جوری وبا چی قاطی کنم
- شیر مادر
سلام خسته نباشید آقای دکتر. من تا ۲ ماهگی به دخترم شیرخودم رو دادم و بعد به دلیل آلرژی قطع کردم و به مدت ۶ ماه شیر خشک دادم. الان دخترم ۸ ماهشه و من مقدار خیلی کمی شیر داخل سینه ام هست آیا این شیر فاسد نشده میخوام دوباره شروع کنم بهش شیر خودمو بدم
- سرفه کودک ۵ماهه
سلام وقت بخیر.دخترم همش لثه هاشو میماله ب وسایل بازیش و انگشتاشو میخوره.۵ماهو ۱۰روزشه امروز سرفه صدادار میکنه و هوق میزنه تبم نداره انگارخلط داره.چ دارویی باعث کمترشدن سرفش میشه ک مناسب سنش باشه
- عفونت
هندوانه برای زیر یک سال عفونت آور است؟
- تشنج نوزاد
پسرم 12ماهشه دو هفته پیش تشنج کرد دکتر قرص دیازپام داد دیشب تبش شد 39.5طبق روی قرص درج شده بود یکی ونصف بهش دادیم با استامینوفن آیا لازمه هر 8ساعت همراه استامینوفن دیازپام هم بدیم
- گلبول سفید خون در نوزاد
سلام بالا بودن گلبول سفید در نوزاد دو ماه نشونه ی چیه؟
- سلام پسرم ۶ماهه گفتن شربت دیفن هیدارمین و اموکسی سلین بده خطرناک نیست
- تب و سرفه
سلام۰آقای دکتر بچم پنج ماهشه دو روزه ک تب داره دسترسی ب دکتر هم نداریم بهش قطره استامینوفن میدم تبش قطع میشه دوباره شروع میشه سرفه اول کم بود الان بیشتر شده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم۰
- مجرای اشک
سلام وقت بخیر.مجرای اشک چشم راست٠نوزادم بستس پیش فوق تخصص ومتخصص چشم بردم رشت.الان زیرپلکش سفت شده گوشه چشم.ماساژهم میدادم.قطره باکتی مایدواشک مصنوعی استفاده میکنه٣۶روزشه.دیگه چیکارکنم.دماغشم گرفتش.ممکنه سفتی کیست باشه؟
- آزیترومایسین برای نوزاد
دکتر جان سلام خسته نباشید دکتر شربت رو چقدر بعد شیر باید بدم چون دخترم دو ماهشه مثلا الان شیر میدم نیم ساعت بعد شیر میخوره چون رفلاکس داره باید تعداد دفعات شیر دادن رو بیشتر کنم میخواستم بدونم قبل شیر بدم یا بعد شیر چند دقیقه بعدش؟
- وزن گیری
باسلام بچه ی من پنج ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۵۰بود الان ۶۲۰۰هست ایا وزنش خوبه میتونم غذاهای کمکی رو شروع کنم
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم هفت ماهشه غذاي كمكي ميخوره يك هفته است كه مدفوع نداشته تازه يدونه دندون هم در اورده براي مدفوعش چيكاركنم كه انجام بشه
- تغدیه
با سلاماقای دکتر از چند ماهکی میتوان به حریره ی نوزاد پسته وکردو اضافه کنیم ایا این دو برای خطخس سینه مناسب هستند یا نه

