Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
- باسلام خسته نباشید پسر چهار ساله دارم که مدام شب سرفه مکند وخس خس سینه هم دارد کمک کنید دکتر هم بردم کفتن که حساسیت ریه دارن چیکار کنم
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
دخترم شش سالشه .ازصب تب ۳۷.۵داره .کوریزان سبز ۵سی سی دادم . سفیکسیم ۱۰۰بدم؟ اگر بله چه مقدار و روزی چن بار؟ (ضمنا۱۰روز پیش هم التهاب لوزه داش دکتر کوریزان و اموکسی کلاو و اکسپکتورانت نوشت .احتمال داره که ادامه همون سرماخوردگیه؟؟چون گاها سرفه میکرد)
- ناشنوایی
ببخشید ما نوزاد ۲۰ روزه ای داریم گفتن ک ۸۰ درصد شنوایی نداره الان باید چ کار کنیم آیا درمان داره
- گوش درد
سلام دخترم هشت ساله بیست کیلو وزن وگوش درد داره شربت سفکسیم 100چند سی سی بدم؟
- دست خوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم ٤ ماهشه تمام مدت دوتا دستاش تو دهنشه بيدار ميشه توي خواب حتي موقعي كه گشنشه هم دستاشو ميخوره نميذاري هم عصباني ميشه جيق ميزنه چيكار كنم اين عادتشو ترك كنه شايد هم دليل شير نخوردنش بخاطر همين باشه واينكه مدفوعش هرازگاهي سبزه ممنون ميشم راهنمايي كنيد .
- بی قراری نوزاد
از دیشب که کودک من فتقش زده است بیرون زور زدن هر پنج دقیقه یک بار شده است به نظر شما برای فتقش است یا حیر در قبل خیلی کمتر زور میزد لطفا بگید زور زدنش برای فتق است یا خیر و چکار کنیم
- چسپندگی واژن
دخترم دوسال است چسپندگی واژن داره داکتربرش پیماد پولی فیکس داده ایااین پیماد خوب است یاخیر
- قورت دادن هسته زردالو
5شنبه پسر 4 ساله هسته زرد آلو قورت داد نفسش گرفت خوب شد تا امروز با پسر بزرگترم بازی میکرد زد تو سر پسر کوچیکم نفسش دوباره گرفت باید چکار کنم خطر ناک هست
- نارس بودن کودکان
پسری دارم یازده ماهه با وزن 8500قد69،دورسر44که درهفته 35بعلت پارگی کیسه آب با وزن 2250،قد47ودورسر33،بدنیا آمددرحال حاضر میتونه چهار دست وپا بره باکمک اشیا بایسته وقدم برداره،سه تا دندون داره ولی اصلا حرف نمیزنه اگرچه از نظر شنوایی مشکل نداره ولی من نگران این مسأله هستم سوال من اینه تا چه زمانی باید به کودک فرصت حرف زدن داد؟آیا روند رشد جسمی وهوشی پسر من نسبت به کودکان ترم کمتر نیست؟از نظر یادگیری مشکلی با دیگر کودکان ندارد؟پسر من یک کودک نارس محسوب میشه ومنحنی رشد جداگانه ایی دارد ؟
- گیر کردن آب در گلو
گیر کردن آب در گلو نوزاد 2 تا 3 با در روز
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- تب ویروسی
سلام و خسته نباشید. تب اگه ویروسی باشه چند روز طول میکشه؟ بچه ۳ سالشه. ۳ روزه تب داره
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه الان ۴ روزه مرتب دفع مدفوع زرد رنگ داره ولی الان ۲ روز که شدید شده از روزی ۱۲ بار بالا زده باید چکار کنم،،،هیچ علائم دیگری هم ندارد فقط تکرر مدفوع
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- عفونت
من دخترم یه ونیم سالشه این یک هفته ده روز درست جیش نمی کنه قبلن خوب بود الان اینجوری شد آزمایش خون وادرار کردمش گفت که عفونت داره بهم فقط شربت سفیکسیم داد این دو سه روز دار م بهش میدیم ولی هیچ تغییری نکرد روزی دو سه بار جیش می کنه
- سرلاک
سلام همسرم برانوزادم ک تازه وارد۱۰ماهکی شده سرلاک چندغله وچندمیوه ازپایان ۱۲ماهکی بایددادروش نوشته.نیتونم بهش بدم؟؟پسرم دوماهه نه وزنش اضافهذشده نه دورسرش.وزتش ۹کیودورسرش۴۵
- لرزش دست وپا
سلام دنتر دو ماهم در خواب دست و پایش برا مدت چند ثانیه لرزید البته تو ماشین رو دستم بود دست انداز بود سرش با قنداق فرنگی خپرد به دسته ماشین وولی گریه نکرد درد نداشت
- سرما خوردگی و گرفتگی بینی
سلام من پسرم ۲ ماه و نیمه و یک ماهی بود احساس میکردم یکم ب زور نفس میکشه بردم دکتر گفت سرما خوردگی کوچیک و خفیف داره اسپری بینی دی بی سالین داد قبلا بچم عطسه میزد ولی الان خیلی عطسه هاش زیاد شده و در طول روز هم دو سه بار سرفه میکنه،تو خواب مثل ادم بزرگک بینی پر شده صدای بینیش میاد نگرانم چیکار کنم
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه

