Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- 👦
سلام آقای دکتر یه پسر بچه ۴ ساله رم گوشی رو خورده حالا چ اتفاقی واسش میوفته؟ممکنه رم تو معدش باز شه خطری ایجاد کنه ؟
- سلام خسته نباشید دختر من ۶ ماهشه صورت هی دونه ی قرمز میزنه درجا هم خوب میشه میخاستم بدونم درمانش چیه
- کودکان و تب
سلام و خداقوت دکتر دختر من دو روز دیگه یکساله میشه شیرخشک نان دو میخوره والان ۲۴ساعتع تب میکنه که با قطره کنترل شده بیشترینشم ۳۸و۶ بوده تاحالا دوتا ویتامین د۳زدیم که فاصله امپولها کم بوده ۵روز اشتباها یکماه زدیم ولی خبری از دندون نیست البتع لثه اش سفید میزنه ولی نیش نمیزنه غیر تب اسهالم شده امروز بنظرتون دندونه؟باید جی بدم بهش اگه ار دندون نیست فعلا دسترسی به متخصص ندارم
- نحوه استفاده از قطره چشم باکتی ماید
- گوش درد
خسته نباشید..پسرم گوش درد گرفت بردمش دکتر واسش سفکسیم ۲۰۰ البته نصف قرص هر ۱۲ ساعت تجویز کرد...میخواستم بدونم دورش چند روزه هست.پسرم ۶ سالشه تشکر
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسرم دوماه و شش روزشه سه روز پیش واکسن دوماهگیشو زدم بعد از واکسن صداش گرفته امکان داره به خاطر واکسن باشه شیر هم خوب میخوره دیشب بردمش دکتر شربت نئو تادین براش نوشته به نظر شما تاثیر داره که بهش بدم
- اسهال
تب همراه با اسهال شدید و بوی بد مدفوع
- نوه ام دیروز بدنیا آمده گریه نمی کنه و بیشتر خوابه البته شیر می خوره هنوز بیمارستان هستن .آیا جای نگرانی دارد
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
صورتش زرد شده با کف پاهاش البته بسیار مرکبات قبلا استفاده کرده بود ولی چند هفته هست قطع کردم ولی خب هنوز هستش واقعا نگرانم
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- مقدارشربت ستادین دی
شربت ستادین دی برای کودک 14ماهه چقدراست.
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟
- اسهال واستفراغ
سلام دختر۵ساله وزن ۱۶کیلوروز اول اسهال ودلپیچه داشت تاشب استفراغ هم داشت دکترانستین روزی ۳بار۳/۵،دی سیکلومین روزی ۳بار۴سی سی،کپسول دیلیست روزی یک عدد،،نیوزینک ۵ سی سی تجویزکرده ،سرم ضدتهوع وضددلپیچه وویتامین ،بعدازیک روزتهوع نداره ولی اسهال خیلی شدیدی داره چه دارویی پیشنهاد میکنین
- شیردهی
با سلام بنده تصمیم به کاشت ابرو دارم و از بیحسی لیدوکایین استفاده میشه به مدت ۵ ساعت جراحی دارم لطفا بگین این ماده تاثیری روی کودک شیرخواره ۱۸ ماهه داره؟
- دگزا برای تب
کودک زیر دو سال تب شدید داره دکتر دگزا و امپیسیلین تجویز کرده بنظر شما مشکلی نداره مصرف کنیم
- غلت زدن در خواب
سلام دکتر وقت بخیر پسر من چند روز دیگه وارد ۱۶ ماهگی میشه به تازگی خیلی غلت میزنه همش در خال غلت زدن هست گاهی بیدار میشه ولی دوباره میخوابه و دوبار در شب هم شیر میخوره چه کار باید کنم
- سرفه
سلام آقای دکتر پیام داده بودم راجع به سرفه بچه علایم دیگه ای نداره کمی ابریزش داره و سرفه میکنه فقط مخصوصا صبحهها انگار کمی سرفه خلط داره ابریزش بینی داشت که دیگه خیلی کم شده ۶سالش هست و وزنش هم ۱۸کیلو
- مندالە کە م تە مە نی سالئکو سئ مانگە ژئر جاوی دە ئاو سئ و زوو زوو خۆی پیس دە کات دوای هە موو خوادنئک
- تب و سرفه
سلام ، پسرم ۳ سال و سه ماهشه ۴روز پیش به مدت ۲ روز تب کرد خیلی کم سرفه میکرد ولی از دیشب سرفه هاش بیشتر شده ،تو این مدت شربت پلارژین مصرف میکرد ، آیا لازمه آزیترومایسین بدم ؟

