Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم همش زور میزند و احساس میکنم خلط دارد و شیر نمی خورد چکار کنم با تشکر
- کودک سه ماهه دارم که سرفه میکنه بالا میاره
- زردی
سلام آقای دکتر پسرم ۱۶ روزشه زردیش ۱۷ بود داخله دستگاه گذاشتیم اومد۶ بعد۳روز شد۸ دوباره شد۱۱ گروه خون من oمثبته پسرمoمنفیه دکتر میگه بخاطره گروه خونیه زردیش میره بالا آزمایش دادم سالم بود نیخواستم بگم تاکی ادامه دارد خیلی نگرانم چیکارکنم
- حساسیت بعد از تب
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه چند روز پیش تب داشت .وقتی تبش خوب شد .دو روز بعد کف پا وباسنش دونه های قرمز سر سفید وبقیه بدنش لکه قرمز ریز داره.اشتهاش کم شده و غذا نمیتونه بخوره گلوش درد میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید.
- ایاشربت ویتامین آ+د.بیشتربدی خطرناکه به نوزاد۵ماهه
- شربت
سلام آقای دکتر ببخشید شربت استامینوفن و ایبوپروفن چه مدت بعد از باز کردن قابل مصرف هست؟ ممنونم
- غذای کمکی برای نوزاد که الژی و رفلاکس دارد
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۹۹۲۰۰
دخترم ۸ و نیم ساله با وزن ۳۰ کیلوگرمه مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر و به چه نحوه؟ سپاسگزارم
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- سرلاک مناسب نوزاد ۷ماهه
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام. اقای دکتر.نوزاد50روزه من wbc. ازمایش اول 20تا 25شده.میشه راهننایی کنید.2سهروز میشه شربت اهورا نی نی و پدی لاکت بهش نیدیم
- سلام ایابلوغ زودرس درپسران درمان دارد
- سلام کودک ۲ونیم ساله من شربت زینک استفاده کردیم وزنگیری خوبی داشته شربت تموم شده میتونم بازم بخرم وادامه بدم
- برفک دهان نوزاد
دهان دخترم چند وقته یه چیزایی سفیدی زده دردم نداره قشنگ شیرشو میخوره دکترم بردم خوب نشد
- ازیتروماسین
سلام آقای دکتر دخترم ۳ سالشه و دوازده کیلو است شربت ازیتروماسین ۲۰۰ دکتر داد ولی ننوشته چقد بدم؟؟؟
- سلام پسرم 6 روز دیگه 6 ماهه کامل میشه 10کیلو وزن داره الان دوماهه هی سرما خورده میشه باز شربت پلارژین آموکسی سیلین دادم خوب شده تمام که میشه بعد یک هفته دوباره سرماخوردس و سرفه دستاشم کلا توی دهنشه مال چیه ممکنه از دندوناش باشه چیکار کنم ممنونم راهنماییم کنید این دارو باز بگیرم بهش بدم مشکلی نداره
سرماخوردگی سرفه
- دل دردوگریہ زیاد درموقع خواب وجمع کردن خود
- سرماخوردگی
سلام کودک یکساله دارم سرماخورده آبریزش بینی وسرفه های شدید داره چه دارویی بدم

