Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر پسر ۱۰ماهه دارم قطره آهن adzoferبهش میدم متأسفانه اصلا دوست نداره به محض خوردن بالا میاره با توجه به اینکه فاویسم هست میشه لطف کنید قطره آهن دیگه ای پیشنهاد بدین
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- سلام نوزاد
سه ماه هست دوهفته هست که اسهال شده هرچی شیرمادریاشیرخشک میخوره هم بالامیاره هم اسهال شده چیکارکنم
- لرزش نوزاد هنگام نشستن
سلام دخترم ۸ماه و ۱۱ روزشه حدودا ۴۰ روزی میشه گوشش رو میکشه پشت سرشو میخارونه و فقط وقتی در حالت نشسته میذارمش ی تکون در حد ۲ ثانیه به خودش میده مثل وقتی ما خودمون ی لرزی بیاد تو بدنمون و کلا همه چیش طبیعیه گوششم دکتر چک کرد مشکلی نداشت خیلیم باهوشه وزن تولدش ۲۴۰۰بود الان ۸۵۰۰ قدشم ۷ماهگی ۷۰سانت هیچ رفتار غیرعادی دیگه نداره نگران او لرز هستم مشکلی هست؟ با تشکر
- قطره اهن
سلام ،از زمانی ک پسره 7 ماهه ام قطره اهن شروع کرده اسهال گرفته،3 روزی هست ک بهش اهن. نمیدم ،ایا باید کلا قطع کنم یا نوعش عوض کنم ؟؟ مرسی
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- سلام بچه من سه ماهش سرفه و عطسه دارد چکار کنیم
بچه من سه روز است سرفه و عطسه دارد چکار کنم درضمن سه ماهش است
- مقدار استفاده شربت سفکسیم 100
برا کودک نه ماهه با وزن نه کیلو و نیم چ مقدار شربت سفکسیم بهش بدم گلوش عفونت داره
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام توی مدفوع نوزادم رگه خون دیدم نوزاد 3ماه ونیمم توی آزمایش مدفوع گلبول سفید رو نشون داده4تا6..ی دکتر بردم گفت عفونته کوتریموکسازول دادتا5روز دادم خورد ولی باز بعد ازچند روز رگه خون توی مدفوعش دیدم علتش چیه؟ی دکتر دیگه بردم میگه آلرژی داره چکارکنم
- آب ریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر۱۱ماهه ای دارم سرما خورده آبریزش بینی و خلط داره آموکسی سیلین۱۲۵و سیتریزن و استامینوفن میدم بهش ولی آب ریزش دهان داره شدید علتش چیه و چکارش کنم بند بیاد
- سرماخوردگی کودک
سلام دخترم ۶ماهشه و ۷ونیم کیلو وزنشه الان سه روزه آبریزش و سرفه داره پزشک گفت سرماخوردگی هست و آزیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده میخواستم میزان صحیح دارویی که بهش باید داده بشه رو لطف کنید
- ۱- کانون اکوژن در ریه چپ ۲-کلیه ها دارای فولنس
سلام و خسته نباشید و تشکر از شما بابت اینکه بتوانیم سوالاتمان را از شما بپرسیم . من سونوی انومالی را انجام دادم . در این سونو دو مشکل ، و برای من سوال است و به شد نگران فرزندمم. از پاسخگوییتون و راهنماییتون بسیار متشکر میشم.در سونو نوشته بود ک: * کانون اکوژن به ابعاد8/5×8 میلی متر در قاعده ریه چپ جنین رویت شد . یافته های فوق مطرح کننده احتمال یک CCAMکوچک در سگمنتال می باشد . 1-ایا این مورد مشکلی دارد و جای نگرانی هستش ؟ 2- ایا خوب می شود و در زندگی بعد از دنیا امدن بچه اثر میگذارد ؟ 3-ایا با رشد بچه این کانون اکوژن هم رشد می کند ؟ *سیستم کلیه های جنین دارای فولنس میباشد .دیامتر APلگنچه 3/5و4میلیمتر است ؟ 1-ایا برای بچه قبل از بدنیا امدن و همچنین بعد از بدنیا امدن مشکلی پیش می آید ؟ من الان هفته ی ۲۱بارداری هستم. و بازهم از پاسخ شما و راهنمایی های شما متشکرم.
- شکم درد یا رفلاکس؟
سلام خسته نباشید.پسرم ۵ ماه و ۱۸ روزس.چند وقته با گریه از خواب بیدار میشه.یکمم سرماخوردگی داشت که رفع شده ولی هنوز سرفه داره که اونم گاهی اوقات سرفه میکنه.شکم درد داره وقتی تو خواب گریه میکنه ماسلز میدم شکمشو اروم میشه.اب دهنشو مثل کف میده بیرون.میخواستم بدونم شکم درد و سرفه خیلی کمش و اب دهنش که میده بیرون نشانه رفلاکسه؟چون هیچ علایم دیگه ای نداره. یا از سرماخوردگیه که کامل خوب نشده؟میتونم استامیتوفن بدم؟ برای شکم دردش چیکار میتونم انجام بدم؟
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- نوزاد 8 ماه
سلام یکی از دوستان کودک 8 ماه داره داخل پستونک شیر گاو با چایی میریزه ب نوزادش میده از نظر شما مشکلی نداره؟
- کلیه سمت چپ نوزاد ۱۰ روزه
سلام آقای دکتر، خسته نباشید.
نوزاد ۱۰ روزه بدنیا اومده کلیه سمت چپش ۸ میلی گرم ورم داره دکتر شربت آموکسلین ۱۲۵ داده واسه ۳ ما ه آیا ضرر نداره واسه نوزاد برای طولانی مدت؟

