Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گاز گرفتگی
سلام اقای دکتر خدا ازتون راضی باشد ممنون میشم جواب سوال مرا هر چه سریعتر جواب دهید من یه دختر دارم الان ۱۳ ماهشه توی ۵ ماهگیش ما دچار گاز گرفتگی شدیم توسط دود بخاری ما نشسته بودیم گه یهو دخترم یه جیغ خیلی بلند کشیدهر کاری کردم آرام نشد باباش گفت اول بیدارش کن ببین چی شده ولی هرچه سعی کردم بیدار نشد من که دیگه طاقت دخترمو نداشتم دادم به باباش و سرم گیج رفت دیدم دخترم کبود شده سیاهی چشماش رفته بالا ولی دست و پاش نلرزیدانگار داشت میمرد سرش تو بغل باباش افتاده بود بعد باباش از طریق دهان بهش اکسیژن رساند و ماهم یه ماسک نوزادی اکسیژن دار داشتیم زدیم به دخترمون کمی هوش امد و شیر خورد ولی استفراخ نکرد از اون موقغ همش فکرم اینه ایا دخترم تشنج کرد یا داشت میمرد اگه تشنج کرده همیشه تشنج میکند
- قطره
با سلام، اگر وزن نوزاد چهارماهه من دوبرابر وزن بدو تولدش باشه ایا از همین چهارماهگی، قطره آهن رو شروع کنم یا صبر کنم تا شش ماهگی؟ بین قطره خارجی و اورانیوم رو توصیه میکنید؟ آیا مولتی ویتامین بدهم یا همان قطره های ADکه بهداشت میدهد؟؟ با تشکر و سپاس از وقت شما
- شیرخوردن نوزاد
پسر۴۸روزه ام خوب سینه رونمیگیره وهنگام شیرخورن گریه میکنه وسرش وعقب میکشه ومجبور میشم شیرم وبدشم باقاشق بدم سیرش کنم ولی موقعی که خوابهساعتی پنج دقیقه میخوره وسریع اروغ میزنه لطفا راهنماییم کنید
- کولیک و نوع شیرخشک
سلام آقای دکتر مامان آرتام مقدم هستم مرسی از پاسخگویی سریعتون.گفتین شیرخشک آپتامیل رو امتحان کنم برای پسرم اما نمیدونم چه نوعشو بگیرم برای کولیک و دلپیچه خوب باشه؟
- کم خونی
سلام دکترپسرم۹ماهشه بستریش کردوجواب آزمایشش کمخونی شدیدداره چه قطره ای بهش بدم؟بنظرتون شیره انگوربراش خوبه ومناسبه بهش بدم
- اسهال زرد با رگه های خونی استفراغ رفلاکس حساسیت به پروتئین گاوی کهیر و خارش بدن نوزاد نه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من نه ماهه هستش و14 روز اسهال داره که از ابتدا دارای مخاط بود اما الان زرد رنگ و آبکی و دارای رگه های خونی هست با توجه به سونو بردم و پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داره و رفلاکس داره دائما خارش داره دکتر براش ساشه کیدی لاکت و روتفلور با شربت دمیترون و وانلایت نوشت بعلاوه شامپو و صابون سه تار که تاثیری بر کاهش خارش و کهیر بدن بچه ام نداشت شیرخشک پسرم اپتامیل پپتی سینئو بود که دکتر بیومیل سوی نوشتن که بعد از دادن این شیرخشک کل بدن پسرم از گردن و سینه و بازو همش جوش زده که من مجدد شیرخشک قبلی رو بهش دادم الان با توجه به این داروها و این حال بچه ام من باید چه شیرخشکی به بچه ام بدم که اسهالش متوقف بشه و این جوشها و خارش از بین بره آیا نیاز به بستری هست باتشکر
- سرفه خشک و خش خش کردن سینه نوزاد ۵ماهه
- اسهال و رفلاکس نوزاد
نوازد دوماهه من هروقت رفلاکسش شدید میشه،بعدش اسهال میشه.آیا رفلاکس و اسهال ب هم مرتبط هست؟
- دندان دراوردن
سلام نوزاد من هم چهارماهه نشده اما همش دستش رومیخوره یا هرچی بهش بدی .ممکنه زمان دندون درآوردنش باشه؟چطور مطمبن بشم؟ میتونم بهش دندان گیر بدم؟
- کشیدن بدن و بیخوابی نوزاد دختر ۳۴ روزه
سلام
دخترم سی و چهار روزه است و همش در حال کشیدن بدنش هست و اصلا خواب نداره خواب طولانیش همش یک ربع بیشتر نمیشه و باد شکم هم زیاد داره علتش چیه؟
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
۳روز است براثرسرماخوردگی سرفه میکندوتب ۳۸/۵درجه دارد ولی برخوردن آستامینوفن تب نداردبایدچکارکرد
- پاسخ به؟
سلام خسته نباشید نوزاد یه هفته دارم وزن تولدش دوکیلو پونصد بود دکتر اطفال شیر خشک پیشنهاد دادن .بهش شیر تروویتال میدم ولی شکمش روزی سه چهاربار کار میکنه .میخاستم بدونم ایا باید شیر رو عوض کنم؟؟در ضمن داروخونه بهم شیر لاکتومیل هم پیشنهاد داد
- گریه کردن
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی
- نئوزینک
سلام برای نوزاد ۴ ماه و نیم با وزن ۸۱۰۰ نئوزینک تجویز شده مقدارش ۲ سی سی همین اندازه مناسبت یا نه در ضمن نوزادم رفلاکس داره و از شیر خوردن در بیداری امتناع میکنه ممنون میشم راهنمایی کنین
- پوست
سلام من نوزاد 35 روزه دارم صورتش باگردنش به طور فجیحانه قرمز ی داره با جوش ریخته چیکارکنم چی بزنم داره هی زیاد میشه لبنیاتم نمیخورم
- استفراغ بعد از واکسن 4ماهگی
با سلام خدمت شما بزرگوار نوزادم را برای واکسن 4ماهگی بردم قبل ان طبق دستور پزشک قطره اسنامینوفن داده شد ، بعد از واکسناسیون و دادن سه نوبت 4ساعته قطره نوزاد دیگر تمایل به خوردن قطره ندارد و با خوردن کمی از ان استفراغ کرد. ایا این امر طبیعی است؟ قطره برای یک نوبت به تعویق بیافتد ایرادی نداره ؟
- شیر لیدی میل
سلام من میتونم شیر لیدی میل بخورم پسرم یک ماهه هست فاویسم هست اشکال ندارع باقلایی هس
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- درباره لرزش پای نوزاد
نوزاد من ۴۵روزشه یک هفته ای است که بعضی مواقع پاش لرزش پیداکرده خیلی نگرانم

