Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- عدم تحمل لاکتوز
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال شما خوب باشه .دخترم لنا هفت ماه داره هم آلرژی پوئتین گاوی داره هم لاکتوز رفلاکس پنهانم داره وزن گیری کندی داره وزن تولد 2650و هفت ماهه 7کیلو .شیر ایزومیل میدم با شربت گاویسکون به دلیل نبودن گاویسکون قرص نکسیوم میدم چند روز میشه خیلی نا آرومه برا لاکتوز قطره ایزی کول نوشته گیر نمیاد میتونم یک چهارم قرص لاکتیز بدم .اگه میتونم اندازشم ممنون میشم بفرمایید .
- ژل برای درآوردن دندان
سلام آقای دکتر ژل برای جلوگیری از درد ک به لثه ی نوزاد میمالن برای فاویسم ضرر داره؟
- میزان مصرف دوز داروی شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 سال با وزن24 کیلو
با سلام و عرض ادب برای کودک 7 سال و با وزن 24 کیلو و با عوارض گلودرد، کمی سرفه، گرفتگی بینی، بیحالی چقد داده شود؟ با تشکر و سپاس فراوان
- کدو
با عرض سلام. آیا من به دختر 7 ماهم میتونم هر روز کدو حلوایی بدم اشکالی نداره؟
- ویروس سرخک
سلام خسته نباشید پسرم 2 ماه و 12 روز داره روی دستش 3 تا دونه قرمز زده ینی سرخکه؟ازکجا بفهمم سرخکه؟
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
عرض ادب و احترام ، نوزاد ۱۴ روزه داریم ، پسر هست ، گروه خونی پدر و مادر هر دو A- ،ولی نوزاد O- ، روز چهارم تولد آزمایش زردی دادیم ۱۹ بود ،۲۴ ساعت بستری بود شد ۱۲ ، مرخص کردن، ۴۸ ساعت بعد رفتیم فوق تخصص دوباره گفت ۴۸ ساعت در منزل دستگاه بگیرین زیر نور باشه ، گذاشتیم زیر نور بهتر شد ، ولی دوباره الان زرد شده ، بهش شیرخشت هم میدیم ، مادر هم میخوره ،شیر مادر مرتب هر ۲ ساعت میخوره ، دفع مدفوع و ادرار هم خیلی خوب داره ، هیچ مشکلی نداره غیر زری ، پنجه دستاش سفیده ولی قفسه سینه و سفیدی چشماش یه کم زرده ، پاهاش هم یه کم گرفته ، چه کنیم ؟؟؟؟
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- نگهداري شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر روي جعبه شربت ايميونس نوشته پس از باز شدن درب در محل خشک و خنک نگهداري کنيد من گذاشتم داخل همون پاکت خودش و گذاشتم در آشپزخانه داخل کابينت .آيا جاي خوبيست براي نگهداري از اين شربت؟؟اگر نه جاي ديگري بگوييد ممنونتان هستم با سپاس فراوان
- میزان و مقدار مصرف قطره دی ۳
سلام دکتر جان خسته نباشید. برای کودک سه سال ونیم آیا میشود هر روز قطره دی ۳ داد مشکلی ندارد به طور کامل یکسال این قطره رو هر روز به فرزنم بدم ممنون
- یبوست نوازد
سلام نوزاد دوماهه دارم یبوست داره چکار کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- بیرون ریختن بدن
سلام خسته نباشید.. دخترم دو ماه اش است گلونش عفونتی شده میتوانم اموکسی سیلین بهش بتم یا خیر اگه چی مقدار ممنون
- آبریزش بینی
سلام دخترم هشت ماه و نیمه.است وزنش هم 8/5 کیلو میتونم از شربت سرماخوردگی کودکان استفاده کنم یا خیر.
- خوردن درکارتن مولتی ویتامین توسط کودک یکساله
دخترم ۱۳ماهشه درکارتن مولتی ویتامینشوکندوخوردبایدچکارکنم؟
- مدفوع نکردن
سلام پسردوماهه ای دارم یبوست داشت پنج روزی بودمدفوع نکرده وچهارمین روزسفت مدفوع میکردوبردم دکتردکترگفت ویتامین بده وجایی که میخوابه روخنک کن وروزبعدمدفوع راحتی داشت وسفت نبودالان بازم سه روزمدفوع نکرده بایدچیکارکنم !لازم دکترببرم؟ ونوزادان بایدچندروزیکباربایدمدفوع کنند؟
- قد و وزن کودک
سلام خسته نباشید دختر هشت ماهه ای دارم با وزن ۸۲۰۰ قد ۷۲ و دور سر ۴۴.نمودار رشدش صدک هشتاده اما هر کی اونو میبینه میگه خیییلی ریزه وزن تولد دخترم ۲۷۵۰بوده.بنظر شما رشدش مناسبه؟؟؟؟ممنون
- دور سر نوزاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خسته نباشید نوازادم در موقع تولد وزنش2800 بعدش بخاطر زردی 1 روز بستری بعدش شد 2500 و دور سر 33 و قد 47 بدنیا اومده بود الان که واکسن 4ماهگیشو زدیم وزنش 5900 و قد 62 و دور سر 39 که بهداشت گفت سرش رشد نکرده و 2 هفته پیشم بردیمش دکتر گفت که ملاج سرش تا الان باید یکم بسته میشد خیلی بازه هنوز جای نگرانی هس آقای دکتر
- واکسن
سلام خسته نباشید پسرم یکسالشه با وزن ده کیلو 400 گرم ،،قبل واکسن باید چند قطره استامینوفن بهش بدم ؟؟ مرسی
- موز برا نوزاد 7ماهه خوبه به فرنیش اضاف کنی باعث یبوست نمیشه خطرناک نیست
- تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان

