Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- مقدار مصرف سوسپانسیون استامینوفن
سلام به دخترم با وزن ۲۴ کیلو چند سی سی سوسپانسون باید بدم؟
- سلام اقای دکتر اگه نوازادی تیرویید داشته باشه بعد از تولد مشخصه یا باید ازمایش خاصی بدی
- مونته لوکاست
سلام خسته نباشین .پسرم سه سال و نیمه به جای اینکه قرص مونته لوکاست و بجوه قورت داده است خطرناکه
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماهه
پسرم چهار ماه داره ابریزش بینی بیرنگ عطسه و خیلی کم سرفه داره چه دارویی میتونم بدم فقط قطره کلر وسدیم دارم مصرف میکنم سه روز گذشته هنوز ابریزش وعطسه وگرفتگی بینی ادامه داره
- درمان
با سلام آقای دکتر فرزند هشت ماهه ای دارم مدت دو روز است بینی اش کیپ است میتوانم بهش سیتریزین بدهم واقعا دارد اذیت میشود
- سلام
سلام نوزاد ۴ماه و ۲۰ روزه ای دارم که یک هفته ایه سرش یکم گرمه نسبت به قبل و بدنش ولی تب نداره و اوکیه آب دهانشم یکماهی هست میره ایا از دندان درآوردنه؟ واینکه باوزن ۳۶۰۰ بدنیا اومده الان ۵۸۵۰ هست جکارکنم بیشترشه تو بیداری شیر نمیخوره و کم شیر میخوره کلا تو خوابم.. وقتی برش میدارم حس میکنم کمرش یکم شله ولی غلت میزنه گردن میگیره شل بودن کمر طبیعیه؟ بازموندن دهان در خواب چطور؟
- انتی بیوتیک
سلام دخترم ۳ سالشه سرما خورده بود الان هیچ مشکلی نداره بجز سرفه های خلط اورک شربت مشابه پروسپان میدم بهش بینیش هم پرمخاطه یه چرک خشک کن میگین ک سرفه و بینی و بعضی وقتا گوش دردشو خوب کنه ممنون
- سوزش ادرار
سلام من نوزاد دوماهه دارم که موقع ادرار کردن گریه میکنه زور میزنه بردم ازمایش ادرار دادم گفت که یه کم عفرنت ادراری وسنک ریزه مستانه داره ایاممنکنه که نوزاددوماهه سنگ مستانه داشته باشه راهی وجود داره که بتونم عکس ازمایششو روبراتون بفرستم ممنون از شما زنده باشی
- پریدن در خواب
سلام آقای دکتر. پسرم تو ماشین روی صندلی کودک میشینه. ده ماهشه. تو ماشین خوابش میبره. اما اغلب اوقات که تو ماشین خوابه هی تو خواب تکون میخوره و میپره. تو خونه موقع خواب اینجوری نیست. تو ماشین داخل شهر هم اینطوری نمیشه. تو اتوبان و بیرون شهر اینجوریه. علتش چیه؟
- عفونت ویروسی تنفسی
سلام، وقت بخیر، دخترم ۷ سالشه و پنجشنبه به علت تب و علایم سرماخردگی به متخصص مراجعه کردیم و ایشون شربت سالباتامول، کتو تیفن و اسپری بکلو متازون تجویز کردند ولی بعد از ۳ روز سرفه ها بدتر ، خلط دارتر شده و گرفتگی بینی برطرف نشده ، علاوه بر اینکه بچه بیحال و خواب آلود هست، آیا داروها باید همچنان مصرف شود؟
- عفونت خون ،.
سلام آقای دکتر پسرم چند مرتبه سرماخورد بعد بردیم دکتر آزمایش گرفتن گفتن که عفونت خیلی خفیف داره دارو هم قرص ازیترمایسن 250و آمپول پنی سیلین داد خیلی نگرانم سوالم اینکه امکان داره که ریه هم عفونت کنه یا اینکه داره قرص میخوره جای نگرانی نیست لطفاً راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- خس خس سینه و سرفه کروپ
سلام پسرم18ماهشه میتونم قرص دگزامتازون بهش بدم
- نوزاده دوماهه دارم سه روزه مدفوع نکرده چه باید بکنم ممنون
- عفونت چرکی گلو
سلام وقت لخیر پسر7 ساله دارم الان 7 روزه درد گلو تب داشت که گلودرد چزکی روی لوزه هاش سفیدی زده دکتر بهش امپول پنی سیلین داد با کو اموکسی کلاو 325 ولی هیچ تغیر نکرده فقط تبش خوب شده بینی پسرم کلا گرفته قطره سدیم کلراید هم زده اثرنداده فنیل افرین و تسپری بینی مومتازون هم زده اثر نداده چط
- میزان خون ۱۳/۹
با سلام وخسته نباشید دختر ۸ساله دارم که در آزمایشی که داده میزان هموگلبین۱۳/۹ هستش از ۱۵/۵آیامشکلی ایجاد می کنه واین که دوباره نیاز به آزمایش مجددهست؟ ممنون
- سلام شربت زینک پلاس رو تا چه مدت باید استفاده کرد
- سلام پسر15 ماهم گوش هاش عفونت داره دکتر براش آموکسی کلام داده اروقتی میخوره اسهال میکنه چیکار کنم اسهالش قطع بشه
- اندازه سرنوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید.میخواستم بدونم سرنوزادسه ماهه چقدربايدباشه .
- جوش در ناحیه پوشک
سلام آقای دکتر خداقوت بچم ۸ماه س و دوبار ک از غذای سفره دادمش ک رب داشت یا ادویه ناحیه پوشک جوش زده. فهمیدم آلرژی داره و براش زوده میشه بفرمایید ک کرم زینک اکساید خوبه براش؟یا یه کرم دیگه، خیلی خیلی ممنونم

