Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرفه میکنه دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد در دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه من نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم گفته کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم. نئوتادین و مونته لوکاست هم میدم
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- عفونت ادرار
ببخشید آقای دکتر دختر یکسالم موقع خواب همش پاهاشو جمع میکنه گریه میکنه تو بیداری هم شدیدا بی قرار وبی اشتها به مقدار خیلی کم ناحیه تناسلی قرمز شده دکتر آزمایش عفونت ادارنوشته اما داخل کیسه ادرار نمیکنه وسوند نمیزاره وصل کنیم آیا راه دیگه ای هست واسه تشخيص عفونت ادرار؟
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- نخوردن قطره
با سلام من خواهرم ۶ماهشه و هیچگونه ویتامین و قطره اهن استامینوفن و غیره نمیخوره وقتی بهش میدیم اوق میزنه و خیلی وحشتناک همرو همراه با شیر بالا میاره حتی وقتی یه قطره بهش میدیم.چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟؟ما حتی مارک های مختلف گرفتیم ک شاید مزه یکیشون بهتر باشه و بخوره اما تاثیر نداشت
- سلام خسته نباشید ببخشید پسر من کم میخوابه سا نمیخوابه شیرم درست نمیخوره مشکلش چیه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم لوزه و کمی آسم داره . سرما خورده اولین روز تب کرد و علایمی نداره فقط بینیش کیپ شد میخوام بپرسم کوریزان بدمبا سیتریزین یا پلارژین برای سرماخوردگیش باتوجه به اینکه اسم و الرژی هم داره ؟ برای سرفه چی بدم
- بی اشتهایی و بد غذایی
دخترم غذا های جامد را یا با زبان پس میزنه بیرون یا غذا رو می جود بیرون می ریزد , وزنش کم کم بالا میره , 13 ماهه هست وزنش 8.5 و قدش 80 , غذا های مایع رو هم کم میخوره باید سرگرمش کنم ,رفلاکس معده داشت 5ماه رانیتیدین خورد با شیر خشک بیومیل ای آر , فعلا شیر خشک نان3 میخوره , شیر مادر نمی خوره , یک ماهه که نان 3 رو شروع کردیم یبوست گرفته , زخمی شبیه گوشت اضافه در ناحیه رکتوم داره
- شربت ایموژن
سلام، شربت ایموژن برای کودک ۹ ساله برای تقویت سیستم ایمنی چندروز باید مصرف شود؟
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- مصرف پماد پانژل و یا محلول کلیندامایسین برای فاویسم
سلام . آیا نوجوان ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم ، برای درمان جوش صورت ، میتواند پماد پانژل و یا محلول کلیندامایسین استفاده کند ؟
- توده زیر بغل
سلام پسرم نه سالشه یه توده به اندازه نخود زیر بغل سمت راستش در آمده یه خورده هم درد داره باید چه کار کنم
- اس امپرازول
آقای دکتر سلام سه چهارم امپرازول رو برای دختر ۲ ماهه م تجویز کردن،چطوری اندازه گیری کنم؟؟و با همون میزان آبی که روی بسته نوشته شده؟؟ ممنون از شما
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- خارش آلت تناسلی
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمشه. دو روزه خارش شدید در ناحیه آلت تناسلی داره. ولی قرمز یا متورم نشده. دلیلش چی میتونه باشه و چطور باید درمان بشه؟ ممنونم
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- دستگاه تناسلی بوی بد
دخترم 5سالش هست بوی بد ناحیه تناسلی داره آزمایش ادرار دادیم عفونت ادراری نداره.مثل بزرگترها عفونت زرد داره با بوی بدون .بادستمال پاک میکنم چیکارکنم دخترم کلیه اش سنگ سازهست به دکترکلیه گفتم ببرش دکترزنان ؟چیکارکنم خیلی نگرانن
- سرقه
برای سرفه دخترم چی بدم خوب باشه سرفه هاش خس خس میکنه
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- مدفوع
سلام کودک من 2 سالشه حدود3 روزه داخل پوشکش مدفوع نکرده قطره دایمتیکون هم بهش دادم ولی اثر نداره. بنظرتون چکار کنم؟

