Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کهیر
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام پسرم ۹ماهشه آبریزش بینی وگرفتگی صدا داره چکارکنم خوب بشه
- واكسن آنفولانزا
آقاي دكتر بالاخره واكسن آنفولانزا به بچه ها بزنيم يا نه؟ واقعا نميدونم چيكار كنم يكي ميگه حتما بزنيد يكي ميگه اصلا نزنيد اين حقيقت داره كه تقلبيش تو بازاره و نمونه ايرانيش خيلي عوارض داره؟
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
سلام دخترم 6 ماهشه و سرماخورده. میتونم از شربت ستادین دی سی بدم؟
- سیر شدن نوزاد
سلام اقای دکتر. بچه ی من بیست و هفت روزه هست. هم شیر کمکی میخوره هم شیر خودمو. فقط مشکل اینجاست که وقتی شیر خودمو میخوره به محض گرفتن سینه م بعد ده دقیقه به خواب میره. از کجا بدونم به مقدار کافی اون وعده شیر خورده؟
- زینک
سلام وقتتون بخیر شربت زینک برای نوزاد ۴ماهه روزی چقدر بدم ؟
- وزن گیری نوزاد
سلام نوزاد دوماهه وزن بدو تولد ۲۶۵۰والان که دوماهشه ۴۵۰۰هست میخاستم ببینم چند ساعت یه بار باید شیر بخوره
- اسهال کودک
سلام ببخشید آقای دکتر؛ دختر ۹ماهم اسهال بدون تب و استفراغ داره با حجم کم و خیلی بی اشتهاشده به نظرتون دلیلش چیه؟
- عفونت چشم
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. دخترم ۶ سال و نیمشه.از چشمش ترشح زرد رنگ میاد بیرون و کمی هم انگار چشمش متورم شده.نمیدونم از چیه،سرما هم خورده تازه.ممنون میشم راهنماییم کنین که چی استفاده کنم براش که خوب شه.توی خواب هم ترشح داره چشمش و خشک میشه ترشحات و براش آزاردهندست.برای سرماخوردگیش هم لازمه آنتی بیوتیک استفاده کنه ؟زنده و موفق باشین
- سرفه
سلام و وقت بخیر. بچم ۵ سالشه وزنش ۱۶ کیلو. از یکی دو روز پیش تک و توک سرفه می کرد. میل به غذاشم کم شده بود. امروز صبح از وقتی از خواب بیدار شد خیلی سرفه می کنه. گلوشم نگاه کردم یکم قرمزه. پلارژین هم دادم بهش. دیگه چی بهش بدم ؟ به اموکسی کلاو حساسیت میده بدنش خارش میگیره
- پشت
سلام آقای دکتر چندوقت پیش ارشماسوال کردم پشت بچم قوزداره شمافرموديدببرمش رومالوتوژي سوالم ازشمااينه تاچندماهگي بشه ياچندسالگي بشه دیگه درست نمیشه الان 17ماهشه چندماهگي ببرمش بهتره بچه هم خوب بشه هم اذیت نشه ممنون
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- مشکلات گوارشی
سلام اقای دکتر خسته نباشید .من پسری 3 ساله دارم که همیشه شلوارش کثیفه همیشه در حال مدفوع کردن. نزدیک به روزی 30بار فقط در روز و مقدارکم
- فرنی موز
سلام آقای دکتر برای بچه ۶ماهه میتونم جای شکر موز بریزم توی حریره بادوم؟
- کودک
سلام دختر من یه هفتس اسهال داره وخوب نمیشه تو مدفوع به گفته دکتر گلبول سفید داره، خیلی خطرناکه؟ w. B. Cبین 2_3هستش
- آلرژی
سلام .خسته نباشید .پسر ۱۸ ماهه دارم که دو روز است که نوک انگشتان دستش برآمدگی های کوچک و متعددی از زیر پوست دیده میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که دلیل این چیست و آیا کمبود ویتامین دارد یا آلرژی یا ویروس و .... ؟ ممنون
- سلام خسته نباشید دخترم تو ۶ماه هست موقع خوابیدن هی پا میکوبه به زمین وقتی هم پوشکش رو میخوام تعویض کنم این کارو میکنه اما چند وقتی که خیلی موقع خواب این کارو میکنه علت چیه
- بیقرای کودک
سلام ببخشین کودک ما ۶ماهست و یک هفتست خیلی بیقراری وگرییه زیاد میکند غذا هم نمی خورد شیر هم به زور میدهیم
- دل درد
سلام اقای دکتر من پسری ۱۸ ماهه دارم با وزن ۱۳ کیلو ..سه روز پیش تب کرد که با دارو کنترل شد و الان تبش برطرف شده ..فردای اون اسهال شد که دارو دادم خوب شده ..فقط دیروز مثلا دوبار که دستشویی کرده دستشو میزارع رو شکمش و گریه می کنه و زور میزنه میدونم دلپیچه داره ..چی بهش بدم نیازه که چرک خشک کن استفاده کنه .اخه از شانس دکترم نیس
- راه رفتن
سلام و خسته نباشید ، بچه تا چه سنی وقت داره که راه بره ، ممنون

