Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- آبریزش بینی
سلام خسته نباشید دخترم ۶ماهه با وزن ۶۷۵۰ امروز عطسه و آبریزش بینی داشته کمی سرما خوردگی به نظرتون چه داروی براش خوبه..؟
- سرماخوردگی
تا چند دقیقه بعد مصرف آزیترومایسین نوزاد۲ماهه میشه شیر بدیم بهش؟متشکر
- سلام پسرم سه ماهه هست ومدام سرفه های پشت سرهم انجام میده وهمچنین ابریزش وخس خس سینه دارد وسرفه های خشک داره وهمچنین گلوش خلط داره چه دارویی براش بگیرم واسه سرفه وسرماخوردگیش خوب باشه الان نزدیک به چهارروز هستش که که درست خواب نمیره وداخل خواب میخواد بالابیاره
- ریفلاکس
سلام،ببخشید ریفلاکس شیرخوار معمولا توچند ماهگی ازبین میره یا حداقل کمتر میشه؟؟؟؟
- رشد دور سر نوزادم
سلام دخترم بدو تولد دور سرش 34 بود الان که شش ماهش و ده روزه 41 شده بهداشت گفت کمه نگرانم
- مدفوع
سلام آقای دکتر اگر من ساعت ها غذا نخورده به نوزادم شیر بدهم ممکنه که باعث بشه مدفوع نوزادم کف کنه هنگام زدن و رنگش هم سبز بشه؟؟
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- پریدن قطره در گلو.
سلام آقای دکتر بچه ده ماهم قطره پرید تو گلوش ممی تونست نفس بکشه بعدش استفراغ کرد حالش خوب شد،از کجا بفهمم قطره تو ریه اش نرفته باشه،خواهش میکنم کمکم کنید مننوتم
- حساسیت به
سلام اقای دکتر. نوزاد من چهل روزه هست تو شش روزگی با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت به پروتیینگاوی داده شد. سوال من این هست چند مدت بعد نیاز به بررسی مجدد برای اطمینان از این حساسیت هست؟ یا اینکه یه بار که تشخیص داده شد کافیه؟
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر نوزاد من هشت ماهه هست و آلرژی به وروتیین گاوی داره و رفلاکس پنهان. شیرخشک آپتامیل پپتی دو میخوره. حدود ده روزه یک روز در میان زرده ی تخم مرغ از مقدار کم شروع کردم و الان هربار حدود یه قاشق مربا خوری میخوره.االان بالای معقدش قسمت دنبالچه پنج تا جوش سرسفید زده . روی ران هاش هم چن نا دونه از این جوش ها پراکنده هست. خواستم ببینم دلیل این جوش ها چیه؟
- ازیترومایسین
سلام وقت بخیر من بچه ام 6ماهشه سرما خورده دیروز بردم دکتر وبهش ازیترو مایسین داده اسهال شده چیکار کنیم دارو قطع کنیم
- مدفوع سبز رنگ نوزاد سه ماهه
- قطره نيستاتين
سلام آقاي دكتر قطره نيستاتين براي برفك دهان بچم چند روز بايد استفاده كنم؟دكتر اين قطره رو داد ولي مدت زمانش رو نگفت دخترم ٥ ماهست
- سلام اموکسی سیلین
ب نوزاد ۶ ماهه چقد باید اموکسی سیلین داد
- Comprehending Cross Nation Movers: Your Overview to a Smooth Moving
Whether you're moving for a brand-new job, family reasons, or simply a modification of surroundings, cross country moving across country companies play a critical function in guaranteeing that your belongings reach your new home securely and efficiently.: If you need to store your personal belongings for a period of time before relocating right into your new home, lots of cross nation moving companies offer storage centers. Relocating cross country can be a complex and difficult procedure, yet with the best cross nation moving companies and proper preparation, it can also be a satisfying experience.Whether you're relocating for a new job, family reasons, or simply a change of surroundings, cross country movers play an important duty in making certain that your belongings reach your brand-new home securely and efficiently. Cross country moving companies are specialist moving firms that specialize in long-distance movings, normally those that extend over 100 miles or even more.: If you require to save your valuables for a duration of time prior to relocating right into your new home, several cross nation moving companies offer storage centers. When you've picked a cross country mover, it's time to begin preparing for your move. Moving cross country can be a complex and challenging procedure, however with the right cross country movers and proper planning, it can also be a rewarding experience.
- سلام دخترم ۴ماهشه خیلی گریه میکنه موقع شیرخوردن سرش روعقب میکشه وصبح ها هم بینیش میگیره چی کارکنم؟شیرخودم رومیدم
سلام دخترم ۴ماهشه خیلی روزها گریه میکنه اماشبا خوب میخوابه موقع شیرخوردن سرش روعقب میکشه وصبح ها هم بینیش میگیره چی کارکنم؟شیرخودم رومیدم
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماهه ی من دو روزه که مدفوعش خمیری هست. علتش چی هست؟
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من ۴۰ روزشه و شدیدا نفخ داره و رفلاکس داره و بینیش کیپ هست شما چه دارویی رو براش تجویز میکنید

