Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- سلام وقتتون بخیر. ببخشید دخترم ۳سالشه و فکر میکنم سرماخورده چون از دیشب سحر دیدم تب شدید داره درحالی که شب قبل از خواب فقط یه کم آبریزش بینی داشت.اما سحر که تب کرد دیدم صداش هم یه مقدار گرفته. بهش شربت استامینوفن دادم تا تبش پایین اومد.احتمالا سرماخوردگی باشه چون خودمم چند روزه که سرماخوردم. اما امروز چون تعطیله به دکتر هم دسترسی ندارم جناب دکتر میتونم شربت سفکسیم بهش بدم؟ سفکسیم ۱۰۰یا۲۰۰؟ وزنش هم ۱۱کیلو هست. چند میلی باید بهش بدم؟
- سلام کودک من دهانش بو میده بالا اورد
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- وزن نوزاد
سلام نوزاد چهار ماهه من وزن 5500 گرم دارد که طی دوماه 500 گرم اظافه وزن پیدا کرده است ایا طبیعی است
- عفونت ران وباسن کودک
سلام دکترجان.پسر۶ماهه ام ادرارسوختگی شدید داره؟ عفونت قارچی شده دانه های ریزقرمز از خوب شدنم نیست ۲۰روزی به صورت بازهم نگهش داشتم فایده نداشت لطفایک پمادضدقارچ موضعی را براش تجویزکنید ممنونم
- کمبود ویتامین
سلام آقای دکترخسته نباشین دخترم ۷سالشه خیلی ازاوقات میگه خسته ام حوصله ندارم واحساس میکنم انرژی کافی نداره وحتی عصبانی میشه دلیلش چیه وآیا به دلیل کمبود ویتاممین میتونه باشه؟ممنون ازشما🙏🏼
- سلام اموکسی سیلین
ب نوزاد ۶ ماهه چقد باید اموکسی سیلین داد
- تب کودک
بچم8ماهشه دوروزه تب داره براش استامینوفن وشیاف استفاده کردم تبش اومدپایین ولی بی حال شدودست وپاش یخ زدن بردم بیمارستان سرم زدن خوب شدولی ازوقتی اوردمش درجه بدنش بین35تا36هست اشکال نداره؟
- بیماری نوزادی
سلام خسته نباشید...پسرمو دیروز آوردم مطب.۲سال و ۷ماهشه.تب داشت و فرمودین سرما خورده و علامت دیگه ای نداشت ولی امروز متوجه شدم خلط داره...دارو هم تایلوفن وقطره بینی و سیتریزین دادین و آزیترومایسین هم گفتین اگه خوب نشد بهش بدم حالا آزویترو براش تهیه کنم و بدم ؟هر چن ساعت چ مقدار؟
- یبوست نوزاد
باسلام خدمت آقای دکترپسرم هفت ماهش شده ویک ماه هست که شیرخشک بیومیل ۲بهش میدم یبوست شدیدگرفته چه شیرخشکی روجایگزین کنم خوبه؟قبلابیومیل۱ میدادم بهتربود
- کمبودwbc
سلام وقتتون بخیر نوزاد من 9ماهه هس تو آزمایش خونش میزانwBc 5.7 هست و در آزمایش مدفوعش میزان RBc0_1 هست میخواستم بدونم نظر شما چیه خطرناک نیس
- دیرنشستن نوزاد
سلام .من یه نوزاد دختر 8 ماهه دارم که از بدو تولد یک کیلو و هشتصد بوده الان پنج کیلو و ششصد هست . فقط باتکیه دادن میشینه و بعد از بیست دقیقه خسته میشه . غلت میزنه ولی چهار دست و پا راه نمیره . میخاستم بپرسم که دیر نشستنش طبیعیه یا مشکل داره ؟
- گریه کردن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم سه ماه وده روزشه زیادگریه میکنه شدیدا کولیک داشت که دوسه هفته ای بود خوب شدبود نسبت به قبل گریه هاش کم شده بود الان تازگیا بازم گریه کردنش زیادشده شب تادیروقت بیداره وصبح ازساعت شش توی خواب وبیداری گریه میکنه کمی که شیرمیخوره بالامیاره آب دهنشو زیادقورت میده چشم وبینیشو میخارونه واب بینیش هم میاد بعضی موقع ها هام چرکیه و شبا گرفتگی بینی داره طوری که نمیتونه نفس بکشه وبه گریه میوفته بعضی مواقع که بیشترم وقتی زیادگریه کنه نفسش ازکمرش خس خس میکنه لطفا زود جواب بدینو نگین ببرش پیش دکتر چون واقعا شرایطشو ندارم چندباری که به خاطر کولیک بردمش تواین هوای سرد سرماخوردو گریش شدیدتر لطفا لطفا جواب بدین ممنونم
- زور زدن
سلام نوزاد۳ ماهه دارم خیلی زیاد زور می زند طوری که تمام بدن خود راجمع می کند وفشار می دهدوشکم خودش رابالا می کشد وگریه می کند
- دامتیکون
سلام خسته نباشید ، پسرم ۲۴ روزشه و از ۱۶ روزگی دکتر برای دلدردش قطزه دامتیکون و تجویر کرد با پدی لاکت ، میگن نده دامتیکون یبوست میاره و بشدت خطرناکه درسته؟؟
- خواب نوزاد
سلام آقای دکتر عزیز ضمن تبریک سال نو میخواستم بپرسم برای تنظیم خواب نوزاد چه کاری میتونم بکنم پسرم چهار ماهشه اکثر شبا بیداره و روزا میخوابه
- بیماری کودک
سلام کودک هشت ماهه دارم یک هفته پیش تب ۳۸ کرد بردمش دکتر گفت التهاب گوش هشت اموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۴ سیسی ۱۲ ساعتی اما تبش تا دو الی ۳ روز طول کشید روی ران ها هم جوش های خیلی کوچیک داشت شربت انتی بیوتیک رو که می خورد خیلی بیقرار بود وگریه میکرد ۵ روز که دادم دیدم این جوشها روی صورت ودستها شکم وپشت در اومد گفتم شاید این تب ویروسی بوده بهش ۵قطره هیدروکسیزین دادم جوشهاش خوب شد گریه هم نمیکنه انتیبیوتیک دو هم قطع کردم ولی خیلی بی اشتهاست فقط شیر خودمو میخوره براش قطره پدی لاکت هم میدم چه کار کنم که اشتهاش باز بشه واینکه نتی بیوتیکش رو قطع کردم مشکلی نداشته
- اسپری
سلام اغای دکتر دخترم سرفه ی شدید داره بردمش متخصص بهش اسپری دهانی داده ایا این اسپری ها عوارض دارن
- واکسن
سلام ، واکسن آنفلوانزا شما فرمودین دو مرحله به بچه ۹ ماهه بزنیم بین مرحله اول و دوم چقدر زمان باشه ؟ مرسی

