Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- کودکان
باسلام دختر دوساله دارم مدت پنج روز است تب میکند البته تبش دامی نیست یک لحظه داغ میشه وصورتش گل میندازه با داروی پروفون بعد قطع میشه میشه راهنمایی کنید دلیلش چیست؟
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۹ ماهشه و ۳روزه ک اسهال گرفته و بدنش قرمز شده،چیکارکنم خوب شه؟برای سوختگیش چ پمادب خوبه؟؟ایا امکان داره بیرون رویش از دندون یا واکسن ۱۸ ماهگی باشه؟؟
- درمورد پسر6ساله
سلام من پسرم6سالشه نگاه به گوشی یاتلوزیون میکنه میگه احساس میکنم بالام بالانشستم متوجه منظورش نمیشم میشع راهنمایی کنید
- مشکل درد شکم پسر ۷ ساله
باسلام،
پسری دارم الان 7 سالشه وقتی یه ماهش بود اسهال شدید گرفت بعد از شاید صد ازمایش دکتر گفت رودش صافه، باید بزرگ بشه تا خوب بشه، تا 6 سالگی هردوماه یک بار شکم درد شدید میگرفت ولی اسهال نداشت. دوبار اندسکوپی کرد یه بارم کلونوسکپی کرد که دکتر گفت رودش خوب شده دردی نداشت تا الان که 7 سالشه، الان یه دفعه شکم درد عجیبی گرفته ولی اسهال واستفراغ نداره فقط میگه دور نافم و بالاتر درد میکنه، البته اشتهاش هم کامل کورشده. میگه یه چیزی تو شکمم پیچ میکنه یه دقیقه خوب میشه ده دقیقه بدمیشه. دکتربردیم گفت ورم معده داره. دارو داد بعد از 4 روز خوب شد ولی دوباره همونطوری شده. از بس بردمش دکتر و هر کدومش یه چیز گفتن ناامید شدم از خوب شدنش. شما رو به قران هرکسی میتونه کمکم کنه و بگید چکار کنم.
- علت زردی کف پا و دست پسر بچه هشت ساله
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
آقای دکتر پسر من 7 سالشه با وزن 24 میخواستم بپرسم شربت زیترومکس و چقدر باید بهش بدم. ممنون
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- اسهالی
قطره پدی لاکت برای بچه چهار سال فایده دارد برای اسهال؟
- سرفه خشک کودکان ۱۵ ماهه
- یبوست
سلام.پسرم۱سال و۷ماهشه.وزنش۱۲کیلو.شیرخودمومیخوره.از۵ماه پیش یبوست داره.۲باربردمش پیش دکتراطفال شربت انجیردادن وشیاف تاثیرنداشت مقعدش هم زخم شده دکتری دیگ پمادآنتی هموروئید وتریامیسکورت اِن اِن نوشت تاثیرنداشت الان شربت لاکتولوزبهش میدم بازم همونطوره ومقعدش هم خوب نشده.نوبت بزشکان اطفال هم سخت گیرمیاد.ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- یبوست
سلام اقای دکتر، پسرم از اول فقط شیر خشک سوپرامیل میخورد، دو ماه اول هر روز ۹ الی ۱۰ بار مدفوع داشت، الان متاسفانه ۱ ماه مدفوع نمیکنه، رفلاکسم داره، پودر و قرص امپرازول استفاده میکردیم، قطع کردیم شربت اندامین استفاده میکنه الان، خس خس سینه سرفه بالا اوردن شیر داره از اویل تولد بین ابروهاش چند تا دونه ریز قرمز داره احتمال حساسیت به پروتیین گاوی هست،
- ناخن شکل عکس
سللم و خداقوت خدمت شما من خانمی ۳۷ ساله هستم ، از ۹ سالگی ناخن انگشت دوم من شکل این عکس شد ، خیلی دکتر رفتیم اما درمان نشد ، الان میشه کاری براش کرد؟
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- شربت پاراکید برای بچه ١٠ ماهه
دخترم ۱۷ کیلوست و ۴ ساله شه چند سی سی شربت پاراکید تب بر بدم ؟
- آبریزش بینی
سلام وقت بخیر . پسرم ۲ سال و نیمشه و وزنش ۱۲ کیلو هست. از دیشب آبریزش بینی داره. دو روز پیش عمه اش آبریزش بینی و کمی خارش گلو داشت. الان هم مامان بزرگ و بابابزرگش دارن. برای آبریزش بینیش چه شربتی میتونم بدم؟
- قرص چاقی در دوران شیردهی
سلام من پسرم ۱۰ ماهشه همه چی میخوره من میخوام با چند قرص چاقی که میدونم بخورم اگه باعث نشه شیرم خشک بشه یا تلخ استفاده کنم؟
- شربت لیکومیون
سلام و وقت بخیر. برای اینکه بچه ۵ ساله در پاییز و زمستان کمتر بیمار بشه شربت مولتی ویتامین لیکومیون تاثیری داره؟ میتونیم بهش بدیم؟

