Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- پسرم
سلام اقای دکترمن دارم به پسرم قطری ویتان میدم آیا آهنش کافیه یاباقطره ی ویتان آهن بدم وچندقطره آهن وویتان بدم ؟پسرم 8ماه14روزه هست
- اسهال شیرخوار 50 روزه
سلام نوزاد 50 روزه من اسهال داره و پدی لاکت میخوره و هنوز صورتش زرده آیا پدی لاکت رو ادامه بدم
- زجر تنفسی
سلام آقای دکتر دستم به دامنتون خیلی لطف میکنید اگر به سوالم جواب بدین.
پسرم در ۲۷ هفتگی با وزن ۱ کیلو به دنیا اومد . اوایل دیسترس تنفسی نداشت ولی حالا در ۳۶ هفتگی با وزن ۲۳۰۰ بدون واندیلاتور خیلی نفس نفس میزنه و دکتر گفت وقت نفس کشیدن سینش خرخر میکنه . و براش flixotide 50 دو دفعه در هر ۲۴ ساعت تجویز کرده. آیا این دارو برای نوزاد نارس خطرناک نیست؟
خارج از ایران هستیم وگر نه حتما میاوردمش پیشتون برای معاینه . خدا از برادری کمتون نکنه . - قرص سرماخوردگی
سلام.آقای دکتر سرماخوردم میخوام به بچه شیر بدم یاتو محیط خونه ماسک بزنم؟واینکه قرص استامینوفن ساده و آموکسی سیلین و سرماخوردگی برای شیردادن مشکل نداره؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- شیرخشک مناسب
سلام . من دخترم ۱ ماه و نیمه بعد برای کمکی شیر خشک میدم بهش اپتامیل میدم بعد الان اگه بخوام عوضش کنم مشکلی نداره .. میخوام ببینم چه شیرخشکی مناسبه که یبوست نیاره و یکم دخترمو تپل کنه وزن تولد دخترم ۳۵۰۰ بود والان ۴۸۰۰
- غلظت شیرخشک
با سلام .کودک 3 ماهه ای دارم که برای وزنگیری مناسب دکتر در کنار شیر خودم برای او شیرخشک هم تجویز کرده که روزی چند بار به او میدهم میخواستم بدونم اگه شیرخشک آماده شده را کمی غلیظتر درست کنم اشکالی نداره؟ مثلا در 60 سی سی آب 3 پیمانه شیرخشک بریزم
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- شربت نیوزینک
سلام وقت بخیر نوزاد ۶ماهم وزنش درطی ۲ماه اخیر خیلی کم اضافه شده که دکترگفت باتوجه به وزن تولدش خوبه ولی براش فولیکاسید۱گرم و شربت نئوزینک داده ازوقتی میخوره بیشتر مدفوع میکنه براش ضرر نداره؟روزی ۳سی سی
- خط کف دست نوزاد
نوزادم ۴۰روزشه دوتا دستش یک خط صاف داره با یک ۸زیرش ایا مشکلیه؟
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- عدم رشد نوزاد سه ماه
با سلام خدمت دکتر نوزادی سه ماه و نیمه دارم با وزن تولد 3100 و قد 49 و دور سر 34.5 حدودا یکه ماه با وضعیت عدم وزن گیری دچار نگرانی های شدم و روی وزن 5 کیلو حدودا یک ماه استپ کرده با توجه به گرفتن ازمایش و کشت خون هیچ گونه عفونتی خداروشکر نداشت و در حال حاضر شیرخشک پپتی جونیور مصرف میکنه آیا درمانی هست برای جذب بهتر ؟
- عوارض واکسن ۴ماهه
پسرم واکسن ۴ماهگی زده بعداون سرفه گرفته خلط دار بهش قطره بینی وکیتوتیفن دادن خوب نشدچیکارکنم اقای دکتر؟
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهشه وشبا فقط یخورده سرفه خشک داره چه شربتی میتونم بهش بدم
- سلام نوزاد50 رو دارم از چشماش آب میریزه چرکم میده روی صورتم یک ماهه جوش زده
سلام نوزاد50روزه دارم ازچشماش آب میریزه چرک هم میده چیکارکنم صورتش هم جوش زده دوسه هفته
- عفونت
سلام خسته نباشید من بچم پنج ماهش تمام شده و سوزش و تکرر ادرار گرفتم اگ فنازومکس بخورم اشکال داره؟
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهه هست و دارای همانژیوم روی بینی هست و دکتر متخصص قلب براش قرص پروپرانولول طبق وزنش تجویز کرده آیا این قرص عوراضی هم داره؟؟
- کمک فوری
سلام خسته نباشید دختر ۷ ماه و نیمم، یکدفعه دست هاش جوش زد و تاول شد و بعدش پاهاش و یه چند تا هم صورتش از چی میتونه باشه و چکار میشه گرد، الان دسترسی به دکتر ندارم که ببرم ممنون میشم کمک کنید ، خطرناکه ؟

