Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال ۳ ماهه
سلام دخترم اسهاله سه ماهشه بهش کیدی لاکت دادم ضرر ک نداره؟
- کوچک بودن دورسر
سلام اقای دکتر وقت بخیر کودک شش ماه و 18 روزه دارم با دور سر 34 ب دنیا آمد موقع واکسن شش ماهگی دور سرش 41 بود که بهداشت گفت یک سانت کمتره بعد دو هفته دوباره برای اندازه گیری بردم تغییری نکرده بود آیا درمانی وجود داره سرش رشد کنه من چه اقداماتی باید انجام بدم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر زنده باشید به پسرم شیر خشک ببلاک دادم اگزما شد اپتامیل دادم آب دهنش میریزه شکم درد داره بالا میاره ولی کم چه شیری بهش بدم ممنون از شما دو ماهشه
- استفراغ
سلام اقای دکتر بچم استفراغ زد واینکه همش ترش میکنه چیکارکنم
- سرفه
سلام خسته نباشید.نوزاد هفت ماهه ای دارم چن روز حالتی ک اب دهن میپره تو گلو سرفه میکنه میخواسم ببینم این نوع سرفه چ علتی میتونه داشته باشه؟ایا نیاز هس نزد پزشک ببرم یاخودش بعد چن روز خوب میشه؟.فقط سرفه داره هیچ علایمی نداره.البته یکبارهم اخر سرفه هاش عق زد
- تب و ابریش بینی
سلام آقای دکتر رایان آبریزش بینیش شروع شده یه کم هم حرارت بدنش زیاد شده داروهاشو شروع کنم
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- کرونا
سلام آقای دکتر خسته نباشین آقای دکتر من خیلی استرس دارم واسه دخترم مرطب دست هاشو میشورم بازم استرس دارم که خدایی نکرده ویروس کرونا بگیره لطفا راهنمایی کنین ممنونم میشم
- افتادن ازتخت
سلام من یک نوزاد ۱۱دارم که از تخت افتاد ارتفاع تخت ۲۹ سانت هست الان ۱۶ ساعت میگذره هیچ علامت مثل تهوع واستفراغ و...نداره...فقط همون اول گریه کرد بعد آروم شد...وقتی افتاد به پهلو بو د ... لازمه ببرم دکتر یا از سرش عکس بگیرم... ممنون میشم پاسخ بدین...
- سرماخوردگی
سلام وعرض ادب عذرخواهم دخترم دوماه ونیم هست سرماخورده،خلط سینه وسرفه داره،پزشک داروخانه بهش شربت سرماخوردگی کودکان(پدی کلد)،و آموکسی کلاو تجویز کرده،له نظرتون این دارو ها مخصوصه شربت سرماخوردگی برای نوزادم مناسب است؟باتشکر فراوان
- خواب
سلام آقای دکتر روز بخیر....شربت بی بی اسلیپ و بی بی سد با هم تفاوت دارن؟دیشب به پسرم بی بی سد دادم توو خوابش اصلا تاثیری نداشت و تا صبح بیدار بود...بی بی اسلیپ ممکنه اثر کنه؟
- گردن نوزاد
سلام و خداقوت.
امروز من بچه خواهرم دستم بود و داشتم توی کوچه میرفتم که پام خورد به یه آقا و تعادلم به شدت به هم خورد البته زمین نیفتادم ولی چون گردن نوزاد را درست نگرفتم خیلی میترسم که برای گردن یا نخاعش مشکلی پیش اومده باشه البته میگم زمین نخوردم و ضربه ای بهش وارد نشد ولی ترسم از این بابته که هنوز گردنش رو نمیتونست نگه داره آیا احتمال مشکل دار شدنش هست ؟نوزاد تقریبا یک ماهشه
با تشکر - ممنون ، آلرژی نسبت به چی میتونه باشه؟؟
- با سلام نوازد ۲ ماهه دارم .از ۱ ماهگی شیر خشک آپتامیل دادم الان وزنش کمه میشه از الان آپتامیل pdf بدم ؟
- سلام ی جوش سرسفیدکنارنوک سینه پسرم هست فشارمیدیم مایع سفیدبیرون میاد
- دنده
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سال و دو ماهشه دنده سمت چپش یه ذره برجسته از سمت راستشه یعنی به سمت بیرونه یه کم متخصص اطفال معاینه کرد گفت مشکلی نداره نرماله ولی پیش ارتوپد بردیم واسش عکس نوشت ازش عکس گرفتیم تو عکسش هم مشکلی نداشت ولی دکتر ارتوپد گفت بزجستگی دنده از نظر ما یعنی چرخش مهره الان استرس دارم به نظر شما مشکلی نداره؟
- سرماخوردگی
خسته نباشین دخترم ۲/۵ ساله هست و ۵ روز پیش سرما خورده بود و الان بهتره ولی نمیتواند خلط گلو را خارج کند و اذیت میشود بینی را نمیتواند خالی کند و خلط را هم قورت میدهد میشه لطفا راهنماییم کنین تا خلطاش دفع بشه و خوب بشه
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- غذای کمکی
آیا برا آزمایش مدفوع نوزاد ک توش خونه لازمه که غذا کمکی نخوره اصلا
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون

