Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوذاد دارم چهارماه شه سرماخورده سرفه زیادمیکنه سینه اش هم خس خس میکنه راه درمان چیست ممنونم
جواببدین الان
- دندان های دختر و پسر
باسلام
دخترم یکسال و نیمه است دارد. در حال در اوردن دندانهای عقب است منتها یکی دو روز اسهال داشت و الان به شدت استفراغ میکند. آیا این طبیعی است.
پسرم بعد از در آوردن دندانهای آسیاب دیدم دندان های پیش کناری بالای میخواهد خراب شود و اینکه من دندانهایش را مسواک میزنم. علتش چه میتواند باشد؟
ممنون
- بیماری کودک 5ساله
سلام پسر 5ساله دارم که 5روز پیش با دمای38.5یک دوز استامینوفن دادمش دماش اومد 36/5دیگه دماش نرمال شدولی روز دوم آبریزش بینی وگرفتگی بینی داشت روز سوم شبش سرفه داشت الآن دوروز هست که شب و روز سرفه داره بیشتر سرفه هاش خشک بعضی موقا به نظر میاد یه کم ترشح همراه سرفه البته خیلی کم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- کودک من شبا بیقراری میکنه مشکلش چیه ؟
- تداخل دارویی
آیا شربت توفلین جی با قرص دکسترومتوفان تداخل داره برای بچه ۶ ساله
- بالا اوردن در اتوبوس
سلام آقای دکتر خسته نباشین آقای دکتر دختر 18 ماه دارم مریض شماهم هست هروقت اتوبوس سوار میشه بالا میاره میخواستم راهنمایی کنین که چه داروهی استفاده کنه و میزان مصرفش هم راهنمایی کنین ممنونم پیشم ازتون.
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- سلام اقای دکتر نوزاد چهل روزه ای دارم که سرما خوردع شیر کع میخوره بالا میاره دکتر براش دارو شربت ازیتروماسین اورال با قطره pelarginو بخور نوشته بازم قطره رو که بهش میدم شیر بالا میاره
درمان زور زدن بیش از نوزاد دوماهه چیست
- واکسن
دکتر واکسن آسترازنکا بهتره یا سینوفارم برای مادر شیرده؟ کدوم رو توصیه میکنید؟
- شیرخشک
ببخشید آقای دکتر یعنی از یکسالگی به بعد اگه بخام کلا بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم براش سنگین نیست؟بچه من کلا شیرخشکیه و در روز ۶ الی ۷ بار شیر میخوره.چه شیر پاستوریزه ای پیشنهاد میکنین؟پرچرب یا کم چرب
- گرفتگی صدا
با سلام ، دختر ده ماهه ای دارم که علائم سرماخوردگی ندارد ولی صدایش گرفته است ، و چن عدد زخم سفید یا برفک در دهان مشاهده شد ، میشود لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۲سال و ۵ ماهشه.یه روز تب خفیف داشت از روز بعدش سرفه های شدید میکنهو صداش گرفتهابریزش بینی کمی هم داره.برای سرفه های صدا دارش که همراه با خلطه چی بهش بدم؟ ممنونم
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل سرماخوردگی شدید بهش ۶ روز آنتی بیوتیک دادم از وقتی آنتی بیوتیک رو شروع کردم اسهال گرفت و الان یک هفته هست که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما اسهالش خوب نشده با وجود اینکه بهش پدی لاکت هم میدم. چند روز بعد از مصرف آنتی بیوتیک باید اسهالش خوب بشه؟
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تیوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکتر ریه براش تحویز کرده بود
سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تئوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکترریه براش تجویز کرده بود سرفه هاش خصوصا موقع خواب زیادتر میشه
- شیردون شدن کودک
ممنون میشم جواب بدید آقای دکتر وقتی بچه دچار اسهال و استفراغ بشه میگن شیردون شده چطوری شیردون بچه بگیرن ممنون هستم جواب
- زبان
سلام واحترام خداقوت.پسرم دوسالشه روی زبانش دوسه روز یک لایه سفید هست.اشتهاشم دوماهی میشه افتضاح باید چکارکنم.ممنونم
- قورت دادن هسته آلو
با سلام من پسرم حدودا" یک سالشه و هسته آلو قورت داده فعلا" هم مشکلی نداره لطفا" بگید باید چکار کنم متشکرم
- نمودار رشد
سلام پسر من تو هجده ماهگی وزنش 10کیلو و 400 و قدش 81بود هر دو تاش پایینتر از خط سبز روی نمودار رشد بود نگرانم به نظر شما وزنش کم نیست ؟از نظر قدی قدش کوتاه نیست برای بلند شدن قدش چیکار کنم؟
- تعویض شیرخشک ومشکل دلدرد بچه
سلام بچه من 45روزشه و شب نمیخوابه. دلپیچه داره. شیرخشک هم گیگوز 1 استفاده میکنیم. ولی رشد خوبی نداشته و دلدردشم خوب نشده. میتونم شیرخشک را عوض کنم؟ وچه شیرخشکی مناسب میدونید

