Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام من دختر 4 ماهه دارم ک چن وقته بعضی اوقات داخل مدفوعش خون یا رگه خونی وجوددارد ب پزشک اطفال مراجعه کردم ک گفتند لبنیات گاوی مصرف نکنم و ی قطره پدی لاکت تجویز کردند با وجود این دستورات باز هم بعداز چند روز داخل مدفوع نوزادم رگهدخون مشاهده کردم لطفا راهنماییمدکنید متشکرم
- تکرار مدفوع خلطی.. پسرم حدود هفت هشت روز اسهال داشت خیلی بد وشدید ک چندین بار دمتر مراجعه کردم وداروهای کیدی لاکت وسابولاروسفکسیمومترونیدازول خدود هفت روز دادم البته مترونیدازول سه روز گفت دادم.. الان اسهال خیلی بهتر شده بعد دوهفته ولی خوب بیرون رویه داره روزی شش بار ویاکمتر ولیهمراه با دلپیچه وحرکت باد در روده هست واذیت میشه مدفوعشم گاهی خلط داره.. پسرم سه سالو نه ماهه.. ممنون راهنمایی کنید
- واكسن
سلام. موعد واكسن دوماهگي دخترم سه شنبه هست. آيا ميتونم دوروز بعد، پنج شنبه واكسن رو بزنم؟
- پسرم ۸ماهشه تب داره میخواستم بدونم ایرادی نداره از شیاف و قطره آستامینوفن همزمان استفاده کرد
- دستور مصرف شربت اموکسی سیلین؟
پسرم جهار ماهشه علایم سرما خوردگی طریقه مصرفشربت اموکسی سیلین125
- نشستن کودک
سللم دختر من چن روز دیگه هفت ماهه میشینه اما هنوز نمیتونه یه تنهایی بشینه، آیا مشکلی هس؟ چکار باید کنم
- سلامدکتردخترم۵سالههسهرروزشبادراریدارهچیکارکنمخوببشه
- حساسیت وخارش پوستی
سلام آقای دکتر دختریازده ماهه دارم یه چندروزیه باسنش یخورده قرمزشده گردنشم شده بودولی خوب شد بهش پامادکالامین میزنم ولی خوب نشده میتونم شربت هیدروکسی زین بدم لطفا ااا راهنماییم کنید متشکرم
- شیرخشک آال ۱۱۰
شیرخشک آال برای وزن گیری خوب هست
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، ۲ روز پیش پیام دادم خدمتتون برای دختر ۵ ساله ای که احساس حباب تو گلوشون دارند و وزنشون کم هست پرسیدم فرمودید باید معاینه بشن معاینه شدن گفتن مشکلی نداره ممکنه حالت آلرژی باشه، فرمودید آزمایش باید بدن چه آزمایشی میشه بفرمایید؟ شهرستان هستم
- جای واکسن شش ماهگی
سلام پسره من یک سالشه وهنوز جای واکسن شش ماهگیش مونده اندازه ب نخود سفت شده مرکز بهداشت میگن مهم نیس ولی خیلی درگیرم انگار ی نخود زیر پوستشه
- تب
سلام وقت شما بخیر...پسر۶,ساله ای دارم که براثرتب تشنج کرد دکترمغزواعصاب بردم نوارمغزش سالمه...ارثی نداریم سابقه ای هم نداره...فقط یه قرص دیازپام ۵,دادتادوروز موقع تب بدم تاده سالگی خیلی نگران ومضطربم....میترسم یه موقع مدرسه باشه تب کنه وتشنج کنه چیکارکنم.
- ادرار نکردن کودک 4ساله
سلام کودک من4سالشه از صبح دستشویی نمیرود وقتی میخواهد برود که درحال ریختن است راه حل چیست
- شربت آموکسی سیلین 125
دخترم شش ماه داره و دکتر برای گلو درد شربت آموکسی سیلین 125داده گفتن سه سی سی بده
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟
- سلام دخترم ۲۴ کیلو وزنش هست دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی ایا این مقدار با توجه به وزن کافیه دوم اینکه میلی لیتر همون سی سی هست
دخترم ۸ سالشه گلو درد و سردرد داشته بردمش دکتر این شربت را داد
- فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
شبها با دهان بار نفس میکشه ودهان خشک میشه خروپف هم دارد
- گوش درد نوزاد پنج ماهه
سلام دخترم پنج ماهشه ب شدت گوشاش درد میکنه چرک هم میاد

