Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عطسه
سلام آقای دکتر پسرم 17ماهشه یکی دوروزه در طول روز عطسه میکنه بیشتر از حالت معمول ,امروزکمی آبریزش بینی هم داره وزنش 10کیلو میشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- میخواستم بدون قد بپسرم کوتاه
سلام پسرم نزدیگ ۱۶ماهش قدش ۷۷ ایا قدش کوتاه قد دنیا امدن ۵۰
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم چهار سال دارد سرما خوردگی گرفته وسرفه شدیدی دارد سه دفعه هم دکتر بردم ولی سرفش درست نشد می تونم شربت تئوفیلین جی رابهش بدم ایا هیچ خطری براش نداره
- اموکسی کلاو ۶۴۳
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من سرفه های خلط دار داره اموکسی ۶۴۳تجویز شده فقط دکتر گفتن هر هشت ساعت هفت سی سی داروخانه گفت این مقدار زیاده ونوشتن هر دوازده ساعت یک پیمانه اللن من نمیدونم چیکار کنم باید چه مقدار هر چند ساعت بهش بدم ؟وزنش ۲۱کیلو و هفت سالشه
- تغدیه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۲ ماهش هست ۱۲ روز خیلی بی میل بی اشتها به غذا شده تف میکنه از دهانش میریزه بیرون نمیخوره علتش چیه؟ چیکار کنم تف نکنه؟
- خمیازه کشیدن
سلام دکتر پسر من درطول روز چند روزی است که زیاد خمیازه میکشه چیکارکنم البته چند سال پیش عمل قلب داشته الان به نظرم غیر طبیعی است البته ازنظر غذایی گوشت ومرغ نمیخوره
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- سلام پسر م سه ماهه استه سر شان می لرزه علت لرزیدن چیست
- بیماری کودکان
من یه آبجی 8 ساله دارم که پاهاش خود به خودی دچار کبودی های کم رنگ میشه و گاهی میگه نمیتونم راحت نفش بکشم و گاهی هم درد استخوان داره البته دی ماه بردیمش آزمایش خون و پیش متخصص کودکان گفتن که هیچ مشکلی نداره ولی باز نگرانیم اگه میشه راهنمایی بکنید
- سلام پسرم ۱۱ سالشه نافش قرمز شده آب چرک میده و تب کرد چکار باید بکنم
- دوز سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۳ کیلو
برای کودک ۴ ساله ام که وزن ۱۳ کیلو داره دوز سفکسیم ۱۰۰ چقدر هست؟
- واکسن آنفلانزا
سلام و خسته نباشید اقای دکتر پسرم 4ماهشه واکسن انفلانزا باید بزنم یادیرتر؟واینکه خوب بزنم؟
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- تداخل دارویی
سلام آزیترومایسن و ایبوپروفن و امپرازول را البته بافاصله بیشتر از ۲ ساعت از هم میشود باهم استفاده کرد ؟
- شربت زینک
سلام ایا میتوان برای تقویت سیستم ایمنی کودک شربت کیندر داد
- تیرویید لب مرز درکودکان
سلام پسرم ۶سالش جواب آزمایش تیروییدش گفتن تیرویید لب مرز داره پلاکت خونشم بالاس tsh5.50 وt4-88.8وvitamin d25.1پلاکتش۴۹۷ بود آیا بعدن مشکل تیرویید منجر میشه چه دارو وغذایی باید مصرف بشه
- قورت دادن دانه هلو
دختر 12 سالم دانه ی هلو را درسته قورت داده دل درد داره اما میگه وقتی قورت داده درد گلو نداشته به راهی نفس میکشه و غذا میخوره آیا رفتن به دکتر لازمه
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام دخترم ۵ سال داره امشب یهویی تب کرد نه سرفه داره نه آبریزش بینی فقط تبش بالای ۳۹ هست بهش دوبار شیاف ۱۲۵ گذاشتم توی ۶ ساعت فرق نکرده بنظرتون چیکارکنم
- وزن کودک
سلام،پسر ۱۸ ماه دارم با وزن ۱۱وقد ۸۵ سانت،یک ساله که بود وزنش ده و نیم کیلو بود،تو این چند ماه وزن نگرفته،قیافش هم لاغر ،خوراکشم خوبه بد نیست،به نظرتون نیاز ببرم پیش متخصص
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما

