Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم ۷ و نیم ساله با ۱۹ کیلو وزن لطفاً دوز مناسب را بفرمایید سرفه زیاد داره الان ۱۲ روز از بیماری می گذرد و ما تا به حال آنتی بیوتیک بهش ندادیم به خاطر اینکه احتمال دادیم ویروسی باشه.
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- سرماخوردگی
سلام. شربت سرماخوردگی برای کودک دوسال و نیم با وزن ۱۲ کیلو، هر چند ساعت و چه مقدار بدیم؟
- سلام موقع گریه نفسش بالا نمیاد
سلام بچم دو سالشه دختره موقع گریه نفسش بالا نمیاد بمدت ده ثانیه کمتر یا بیشتر خیلی استرس میگیریم چند بار اینطوری شده علتش چیه؟بعدشم یه سوالی دارم بچم موقع گریه وسط گریه خمیازه میکشه علتش چیه
- ویروس
سلام دختر هیجده ماهشه چن روز پیش واکسنشو زدم تب دخترم پایین نمیومد بالای ۳۹میرفت بعداینکه تبش قطع شد دستش پاهاش وباسنش مثل تاول زد ه چیکارکنم رود خوب بشه هیچی نمیتونه بخوره
- سلام براب پسر ۱۰ ساله دوز شربت ازیترو۲۰۰ روز اول۱۰ میلی گرم خوبست ۱۰وز اول ازیتو ۲۰۰—- ۱۰ میلیگرم خوبست؟
اگر به پسر ده ساله که ازیترو۲۰۰ میخورد واسپری ادویر استفاده می کند میتواند شربت تئو فیلین جی بدهم
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام اقای دکتر پسرم گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت کو آموکسی کلاو داده ولی اصلا نمیخوره داخل اب هم نخورده میشه داخل شیر خشکش ریخت یا اب میوهی ممنون میشم از لطفتون
- گوشدرد
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- بیماری کودکان
من یه آبجی 8 ساله دارم که پاهاش خود به خودی دچار کبودی های کم رنگ میشه و گاهی میگه نمیتونم راحت نفش بکشم و گاهی هم درد استخوان داره البته دی ماه بردیمش آزمایش خون و پیش متخصص کودکان گفتن که هیچ مشکلی نداره ولی باز نگرانیم اگه میشه راهنمایی بکنید
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- دوز،ا استانینوفن
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر.دو روز است ک پسزم آبریزش و عطسه داره .۲۲ماهه و ۱۲ کیلو هست.یک هفته است ک آموکسی کلاو رو قطع کردم از سری قبل ک مریض شده بود.الان چی بدم بهش؟
- روز پزشک
سلام آقای دکتر. روز پزشک بر شما مبارک الهی همیشه سلامت و تندرست باشید.
- ناشنوایی
خواهرزادم ۶سالش هست نمیتونه حرف بزنه و دکتر بردیم گفت ناشنوایی داره بعد در فهمیدن درک کردن هم مشکل داره نمیونم چیکار کنیم
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب
- دوره درمان سفیکسیم
پسرم دو نیم سالش هست عفونت گلو داشت دکتر روزی دو بار (3cc) گفته سفیکسیم ۱۰۰ بدم . تا چند روز باید ادامه بدم ؟ پنج روز کافی هست؟

