Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف پای کودکم
سلام پسرم ۵ و نیم هست. ۶ ماهی دقت کردم کف پاهاش زرد هست و شب ها موقع خواب کف پاهاش از پتو بیرون می ذاره، البته مشکل زیادی اسید معده داره و ۶ ماهه تحت درمان امپرازول و موتلیوم هست، علائم خاص دیگه ای نداره و اشتهاش خوبه. قبل از شروع درمان اسید معده، آزمایش داد دکتر کودکان گفت کم خونی داره، اما دکتر متخصص گوارش کودکان گفتند خیلی حاد نیست و درمان معده کردند. نگران هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
- سرفه
سلام خسته نباشیدآقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه وآبریزش بینی داره چه دارویی تجویز میکنیدامکان این که ببرش دکتر هم نیست چون شهرستان هستم
- کم اشتها
کم اشتهابود دخترم چهار ساله دکتر بردم ازمایش داد سالم بود ولی خوب نشد کم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- سلام دکتر برا بهتر کار کردن شکم دخترم که شیر خشک میخوره قطره بیوفنت تجویز کرده صبح و شب گفته 12قطره یعنی صب 6تا بدم شبم 6تا
- واکسن
سلام امروز واکسن ۱۸ ماهگی دخترم را زدم به دست راستش که واکسن زده بودند یکم آب ریخت میترسم عفونت کند و اینکه تب زیادی دارد میشه به جای استامینوفن هر ۴ ساعت ایپوروفن هر ۶ ساعت داد لطفا راهنماییم کنید خیلی میترسم
- شیرخشک ببلاک ال اف وزن میده یا نه اخه دخترم رفلاکس داره دکتر ال اف نوشته من میترسم ک لاغرتر بشع نان میدم الان دیگ شیزنمیخوره بخاطز چیع
- فاموتیدین
سلام آقای دکتر مصرف همزمان فاموتیدین و اس امپرازول برای کودک ۶ماهه مشکلی نداره؟ میشه فاموتیدین رو ندم آخه حالش خیلی بهتره .
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- پماد لینولا اف
با سلام دکتر برای قرمزی مقعد دخترم که 4 سالشه پماد لینوا اف داده. می خواستم بدونم موارد کاربرد این چماد چیه. با تشکر
- بالا بودن گلبولهای سفید
سلام فردای روز تزریق واکسن یک سالگی آزمایش خون بچه را انجام دادیم تعداد گلبول های سفیدش بالاست ولی هیچ مشکل دیگه ای نداره . علتش فاصله زمانی کم بعد واکسن است یا علت دیگری داره ؟ سپاس
- شیرخشک
سلام خسته نباشید. نوزادهفت ماهه ای دارم که باوزن2900گرم.الان هفت ماهه است وزنش کمه هفت کیلوخیلی ضعیفه اماتحرک زیادداره الان چهاردست پامیره.میخاستم بدونم شیرخشک بهش بدم یانه
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
با عرض سلام و وقت بخیر
دختر 2/5 ساله دارم که به مدت دوماهه که روی بدنش ابتدا در قسمت شکم و پشت دانه ای قرمز رنگ زده به مقدار زیاد و بعد گردن و پیشانی (قیلش خدود 50 دانه آبدار بزرگ شبیه آبله روی بدنش بود که بعلت شربت کوآموکسی کولا 457 دادم و بعد 5 روز دانه ها زیاد شدن ) و با رفتن پیش متخصص اظفال و آزمایش خون و حساسیت گفتن چیزی مشاهده نشده و داروهای چون شربت نئوتادین و پودرسینکاست دادن که به مدت یک ماه خورد وبعدش یک سرماخوردگی و شربت سفکسیم 100 دادن که بعد از سرماخوردگی دوباره دونه ها دارن تو صورت قسمت پاها بویژه ران و قسمت ساعددست و کف دست میزنن، خیلی نگرانم دارم دیوونه میشم تو رو خدا کمکم کنید، دکترش که میگه چیزی نید ولی من خیلی نگرانم آخه جای دانه ها رو صورت و شکمش سیاه شده. - تبریک روز پزشک
سلام آقای دکتر روز پزشک رو به جنابعالی که بهترین هستین تبریک میگم و از زحمات و تلاشتون تشکر میکنم.سلامت و پایدار باشید
- سلام دخترم سه روز دیگه پنج ماهش تموم میشه سه ماهه که بود آنفولانزا گرفت سرفه داشت وسینش خزخزمیکرد پنج روز بستری شد بعد ازمرخصی سرفش خوب شد الان که دوهتس سرفه داره ازیترو وکتوتیفین دادم خوب شد داریوش که قطع شد دوباره سرفه خلطی داره چی باید بهش بدم تا خوب بشه
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- کارن کرفی
سلام پسرم ۵ سالش شبا موقع خوابیدن سرفه میکنه در طول روز هیچ سرفه ایی نداره چیکار کنم آقای دکتر، ممنون
- استفراق جهشی
بچم 4ماهشه چند روز یکبار بصورت جهشی استفراق میکنه بطوری که نیم متر پرتاب میشه شیر رو بصورت سالم استفراق میکنه دلیلش چی هست
- مدفوع نوزاد
دفعات مدفوع نوزاد ۵۷ روزه در طول شبانه روز چندبار باید باشد؟ نوزادم روزانه فقط یکبار دفع دارد

