Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر برای اسهال دختر ۴۳روزم آزیترومایسین نوشته بدمش؟اخه آزیترومایسین مال اسهال مگ نیست
- كمك
سلام آقاي دكتر لطفا كمك كنيد دخترم كه فقط تو خواب شير ميخورد از ديروز تو خواب هم نميخورم دستش رو مياره انگشتش رو ميخوره و من پافشاري ميكنم بيدار ميشه و وكلافه ميشم ديگه نميخوابه هم.شير خشكم كه كلا بدش مياد پس چيكار كنم يك هفتس لعاب برنج رو شروع كردم دخترم ٥ ماهشه
- نوزاد 6ماهه
باسلام نوازد من 7ماهه به دنیا امده باوزن 810 گرم وزن فعلی ایشان 4850 هست سونوگرافی از سر نوارمعز گرفته شده نرمال بود ازنظر اقای دکتر ام ار ای از سرنوزاد گرفته شود خانه؟باتشکر
- کش و قوس های نوزاد
دخترم ۳۲ روزشه و صورتش دون دون شده وقتی خوابه کاملا سفید میشه صورتش انگار دونه نداره و وقتی بیداره قرمز میشن دونه ها.و اینکه یه تایم هایی تو خواب و بیداری کش و قوس میده و زور میزنه بدونه گریه دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه بالا میاره ابکی ماننده از گوشه دهنش اروم میریزه
- زردی نوزاد
سلام دخترم.۵۴ روزست بنظرم یکم زردی دارد دیروز ازمایش دادم نتیجه این بود.totallbilirubin5.30وdirectbilirubin0.20بوده.WBC8.60وRBC4.24وHMoglobin12.6وHematocrit35.2وMCV83وMCH29.7وMCHC35.8وPlatelet311وNetrophil20.4وLymphcte69.7وMonocyte9.9بوده بنظر شماچرا هنوز یکمی زردی داره دلیلش چیه .ایانگران کننده .هست یانه.ممنون میشم از راهنماییتون
- ابریزش دهان
سلام و عرض تشکر از شما دکتر باوجدان نوزاد سه ماه من بعد از واکسن دوماهگی دچار کم اشتهایی شده و استفراغ هایش بیشتر شده که گاهی پنیری گاهی شیر است که بالا می آورد لطفا راهنمایی کنید موقع شیرخوردن بایستی حواسش به اسباب بازی پرت شود تا شیر بخورد و فقط شبها به راحتی شیر میخورد هم شیر مادر هم شیر خشک گیگوز میدهم
- تایلانول
سلام خسته نباشید نوزاد پسر فادیسم دارم برای واکسن چهار ماهگی مینونم قطره تایلانول (استامینوفن)بدم مشکلی برای فاویسمش پیش نمیاد
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر نوازد 43روزه شب ها ساعت12تا3نصف شب دل درد شدید داره به خودش میپیچه و پاهاش رو جمع میکنه همراه با گریه شدید دکتر هم بردم گرایپ میکسچر داده و کامی کام و پدی لاکت ولی هیچ کدوم تاثیر نداره بعضی وقتا آبنبات با آب جوش بهش میدم بنظرتون دارویی دیگه هست که دردش رو آروم کنه خیلی اذیته
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- نوزاد 4 ماهه
سلام خسته نباشید پسر من 4 ماهشه خس خس وسرفه وکمیهم آبریزش بینی داشت تب نداشت دکتر بهش استامینیفون وستریزین داد میترسم بهش ستریزین بدم. خودم آزیترومایسین بهش میدم هر هشت ساعت لطفا راهنماییم کنید
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
سلام وعرض ادب: میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه باوزن ۱۱ کیلو چقدر است؟؟
- پاسخ بهنوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد هشت ماهه دارم فاویسم دارع سرفه میکنه میشه شربت pelargin kids بدم ضررر ندارع میگن چونکه عسل قاطی دارع خوب نیست
- اسهال شیرخوار 50 روزه
سلام نوزاد 50 روزه من اسهال داره و پدی لاکت میخوره و هنوز صورتش زرده آیا پدی لاکت رو ادامه بدم
- کند وزن گیری شیر خوار
سلام دختری یازده ماهه دارم که در ماه دهم اصلا وزن نگرفت ودر ماه یازدهم ۳۰۰ گرم به وزنش اضافه شد ونسبت به قبل خیلی کند وزن میگیردو وزن تولدش ۳۴۰۰کیلو گرم بود الان ۹۵۰۰کیلو گرم است ویک ماه دیگر یک سالش میشود اینطور که پیش میرود یک سالگی وزنش سه برابر وزن تولدش نمیشود به نظرتون باید چه کار کنم و ایا مشکلی برایش ندارد این کندی وزن گیری ؟ باتشکر
- اسهال
سلام من دخترنه ماهه ای دارم4 روز اسهال داست بهش پدی لاکت دادم الان مدفوعش سفته ولی5 تا6 باردفع داشته حال عمومیش وشیرخوردنش خوبه شیرخشک نان اچ آ2 میخوره راهنمای میکنین
- تب
سلام خسته نباشیدنوزاددارم ۴ماهه باعطسع ازصبح تب داره با آستامینوفن و شیاف ۱۲۵ کنترل نمیشه بازم حرارتش گرم دیگ علایمی نداره فقط دستاش تودهنش میکنه چیکارکنم تب بیاد پایین
- مدفوع سبز تیره
من دخترم چهارماهشه ویک ماه ک شیر خودمو نمیدم بش وشیر خوشک میخوره و مدفوعش سبزه تیره شده مخاستم ببینم مشکلی نداره
- برای یبوست نوزاد دو ماه چه کار کنیم
سلام و خسته نباشید پسرم ۲ماهش هست الان چهار روز مدفوع نکرده همش بی قراره زور میزنه بعد کلی گریه میکنه دکتر بردم فایده نداشت باید چکار کنم
- حمام کردننوزاد
سلام، در هفته چن بار صباح هست نوزاد یه ماهه رو حمام برد؟

