Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع
مدفوع آبکی نوزاد۲۲ روزه طبیعی می باشد
- دختر شش روزه من ادرار خونی دارد
آقای دکتر شرمنده اما صورتی نیست کامل مثل پریودی انگار خونی ترشحاتش وقتی دستشویی میکنه هم میاد فقط تو گوگل نوشته بودتا ده روزگی خونی یا سفید بخاطر هورمونایی که توبارداری مادر داشته آیا خطرناکه من میترسم چون متخصص گفت ترشح طبیعی اما خونی ونمیدونم
- دندان دراوردن
سلام نوزاد من هم چهارماهه نشده اما همش دستش رومیخوره یا هرچی بهش بدی .ممکنه زمان دندون درآوردنش باشه؟چطور مطمبن بشم؟ میتونم بهش دندان گیر بدم؟
- شیرنخوردن نوزاد
سلام دخترم دوماه ۲۷ روزشه از یک ماهگی شبا خیلی با گریه شیر میخورد هیچی نمیخورد و من مجبور شدم برای اینکه گشنه نباشه بهش شیر خشک بدم فقط شبا ک گریه میکرد میدارم الان خوابش تغییر کرده و کل روز بیداره و شب میخوابه توشب دوبار تو خواب سینمو بگیره ولی تو روز اصلا نمیگیره یا یکم بخوره ول میکنه مجبور میشم شیر خشک بدم بهش چیکار کنم که سینه خودمو بگیره از طرفی چند وقت گذاشته گشنه بشه بهش شیرخشک هم ندادم ک مجبور بشه بخوره ولی نمیخوره و همش گریه میکنه
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- پر ادراری
سلام پسرم 2 سال 7 ماهشه خیلی اب می خوره وادرارش زیاده آزمایش ازش گرفتم قند نداشت ممکن است دیابت بی مزه باشه و راه کارش چیست
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- سلام برای نوزاد شش ماهه چقدر اموکسی سیلین بدیم
- پانیذ
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهه است بی قراری داردزورمیزنه قرمز میشه دکتر گفت کولیک استتاچندماهگی ممکنه ادامه داشته باشه وآیا کاری هست که آرام شود
- سرفه و گرفتگی حلق و بینی نوزاد ۵ ماهه
سرفه میکنه بی قراری هاش زیاد شده موقع تنفس هم سینه اش خور خور میکند چی کار باید بکنیم
- سلام خسته نباشیدپسرم5 ماهشه رفتم داروخانه قطره استامینوفن استامینوفن سوسپانسیون پاراکیدبگیرم شربت استامینوفن سوسپانسیون پاراکیددادمیگه فرقی نمیکنه ولی شک دارم بدمش به پسرم یانه ممنون میشم راهنماییم کنید.شربتشوبدم یانه قطره شوبگیرم
- سلام آقای دکتر بچه من ۱۱ماهگی دست واکسن زیر بغل غده دارد
- عفونت روده
سلام خسته نباشید. پسرم 4سالشه ویک هفتس اسهال ودرد شدید موقه دفع داره یک بار تب کرد. ازمایس داد وگفتن عفونت رودس ودارو مترو نیدارول وکیدی لاکت دادن وبرای تب استامینوفن اما هنوز خوب نشده.قبل از اون دی سیکلومین. وسفکسیم هم خورده
- باسلام وخسته نباشید دکترجان پسرم ۱۶ماهه هست ازاول هم شیرخشک گیگوز مصرف میکرد ۱و۲ والان هم ازیکسالگی به بعد گیگوز ۳میخورد وبهش میسازه الان این شیرخشک تولیدش قطع شده ونیست بجاش توصیه میکنید چی بدیم بهش؟باتشکر
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- سلام قرص سفکسیم ۲۰۰ برای یازده سال شبی یک دونه هست یانه

