Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- گردن
با سلام خدمت آقای دکتر دختر چهارماهه دارم که اکثرا گردنش را به جلو خم میکند انگار میخواهد چیزی روی زمین را ببیند ولی در بعضی مواقع عادی است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم
- مامان نگران
سلام وقت بخیر .نوزاد ما الان حدود 4روز شکمش کار نکرده چیکار باید کنیم
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۸ ماه است سرفه میکنه آبریزش بینی ام داره پشتش ام سوخته در واقع مقعدش شربت کو آموکسی کلاو و کتوتیفن ام یک هفته است داره میخوره
- مدفوع سیاه نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید،پسرم سه چهار روزی یک رار مدفوع میکنه و قیرمانند و به رنگ قهوه ای،،هم غذا میدم هم قطره لیپوزوفر
- سرماخوردگی نوزادیکماهه
سلام نوزادم ازچندروزپس ازتولدسرماخوردگی گرفته مخاط بینی زردرنگ وسرفه خلط دارداره الان یکماهس خوب نشده،دکتر امروز شربت اریترومایسین داده،ایا داروی گیاهی هم میشه ب نوزاد داد
- آلرژی
سلام آقای دکتر با جوش روی صورت پشت و روی سینه نوزاد میشه گفت آلرژی به پروتئین گاوی داره؟ یا حتما باید تو آزمایش مشخص بشه پزشک خیلی مطمئن میگه بچه آلرژی داره بدون ازمایش و میگه به هیچ وجه جز پپتی نباید شیر دیگه ای بخوره
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- میزان مصرف شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر دخترم ۹ ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته اما دستورش نداده چه میزان باید بهش بدم. ۱۰ کیلو هم وزن داره
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
- فاویسم
سلام نوزاددختر۲ماهه دارم ازمایش غربالگری گفتن فاویسم داره فرداواکسن دارد ایامیتون استامینوفن دادبهش؟خطری ندارد؟
- دفع بعدازشیرخوردن نوزاد
ازتولد تا الان که ۳ماه داره بعدازهربارشیرخوردن دفع داره الان ۲هفته مدفوع آبکی وسبزشده آزمایشات دادم خوب بودن
- تکرر مدفوع
سلام دخترم نه ماهشه و یک هفته ای میشه که تعداد دفعش زیاد شده ولی به نظر اسهال نمیاد درروز چهار پنج باره دلیلش چی میتونه باشه ؟
- تیرگی انتهای انگشتان دست نوزاد
چند مدته انتهای انگشتان دستش سیاه شده علتش چیه!؟
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- کراتین مو
سلام خسته نباشید من بچه ۲۴ روزه دارممیخاستم ببینم تو دوران شیردهی میتونم کراتین مو انجام بدم ایا روی شیرم تاثیرداره یا ن
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- گرانولیسیت پائین در خون
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، جناب نوزاد من ۴ ماه و دو هفته سن دارد ، در بدو تولد عفونت مجرای ادراری و مشکل تنفسی داشت ، در ازمایش خون وی گرانولیسیت پایین تر از حد نرمال است. به نظرتون علت چه می تواند باشد و این نشانه عفونت است ؟
- کمک
سلام آقای دکتر دستم به دامنتان الان درست دخترم نه ماه و ده روز دارد از یکشنبه هفته پیش تب دارد که با آستامینوفن پایین می آید دوباره تب می کند دچار سرفه. تنگی نفس. هم است بصورتی که خدا شاهده نه می تواند شیر بخورد نه بخوابد از همان هنوز یه خواب درست نکرده است دو مرتبه هم دکتر بردم یکبار سفالکسین ۲۵۰ دادند یکبار هم آموکسی سیلین ۱۲۵ دادند اما خوب نشده همش گریه و بی قراری میکند تو رو خدا شما بگید چکار کنم خواهش میکنم

