Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نئوزینک
سلام برای نوزاد ۴ ماه و نیم با وزن ۸۱۰۰ نئوزینک تجویز شده مقدارش ۲ سی سی همین اندازه مناسبت یا نه در ضمن نوزادم رفلاکس داره و از شیر خوردن در بیداری امتناع میکنه ممنون میشم راهنمایی کنین
- انجیر
سلام آقای دکتر میشه به بچه ۶و نیم ماهه سیب پخته با کمی انجیر پخته داد؟؟
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- مصرف همزمان دارو
آقای دکتر مصرف همزمان مولتی ویتامین و قطره آهن و شربت زینک برای بچه زیر یک سال مشکلی نداره
- انگل کودک
سلام پسر من حدودا یک ماه که دل درد میگیره احتمال داره انگل باشه اگه هست چه دارویی استفاده کنیم
- با سلام.پسرمن 8سالشه و وزنش 28کیلو،چند سی سی سوسپانسیون سفکسیم 100 باید مصرف کنه؟هر ۱۲ساعت ؟
- یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- شیرخوردن نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادپسری دارم سه ونیم ماهه چن روزی هس خوب شیرنمیخوره روزی دوسه بارسینموخوب نمگیره به زور میزارم دهنش گریه میکنه این اواخربایدبصورت درازکش شیربدم تا بخوره وموقع خوردن دست وپاشوخیلی تکون میده واین چن روز نسبت به قبل زیادمیخوابه تا قبل ازاین خوب شیرمیخورد وزن گیری خوبی هم داره ولی این اواخرنمیتونه بخوره من همراهشیرخودم دووعده شیرخشک میدادم چون شک کردم از شیشه باشه دوروزهس نمیدم ولی شیرخوردنش بهترنشده
- ریفلکس
سلام وقتتون بخیر دخترم شش ماهشه مشکل ریفلکس داره مدت هاست درواقع از چندماه قبل یبوست داشت دیگه این اواخر بهتر شده بود یبوستش ولی دوباره برگشته غذای کمکیشم از پنج ماه ونیمگی شروع کردم اما شدیداً ریفلکس داره و بی قراره وپرتابی گاها شیر میریزه بیرون ومدام میاد تو دهنش اذیت میشه سرفه های غیر عادی داره شبها بی قراره وتند تند بیدار میشه وبه زور میخوابه دیگه خسته شدم واقعاً کم آوردم چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدید
- ادرار نکردن نوزاد
پسرم شب ها ادرار نمیتواند و شب اصلا خواب نمی کنی
- تب ودرد شکم در کودکان
با سلام کودک من چند روزی است که بسیار کم غذا شده ومدام دل درد تب ولرز و سوزش ادرار دارد واگر هم غذایی بخورد حالت تهوع میگیرد علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد از راهنمایی شما سپاسگذارم
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه علائم سرماخوردگی داشت وارفتگی صداکه گرفتگی صداش بعدازدوهفته خوب نشده وبی قراری میکند تب نداره سرفه نمیکنه فقط صداش گرفته میخواستم ببینم باید به پزشک مراجعه کنم
- 123
سلام آقای دکتر پسرم36هفته ونارس دنیااومدالان ده روز دیگه یک ساله میشه اماسرپابه تنهایی نمیمونه بایدازمبل یاجایی دست بگیره بلندبشه خودش میشینه وازنشسته به حالت چهاردست وپا میره بیشتر سینه خیز میره اماچهاردست وپاهم میره دد ببه میگه به صداواکنش داره دسدسی وبازی میکنه غذا خوردنش خوبه وآرامه امابه تنهایی نمیتونه بمونه ومن نگرانشم چون تونت نوشته تایک سالگی باید بدون حمایت بایسته البته ازپله هم خودش بالا میکشه و رد میشه وکنار مبل راه میره وحتی میتونه چیزی ازرزمین برداره وباز بایسته آیانموندنش به تنهایی مشکلی داره
- کار نکردن شکم کودک ۴ماهه
سلام پسرم ۴ ماهش تموم شد شکمش روزی ۵ بار یا بیشتر کار میکرد دور روز روزی یکبار کار کرد الان دوروزه اصلا کار نکرد طبیعی هست یا باید ببرمش دکتر با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
پسرم سرفه خروسکی داره.پنج سال چیه ماهشه۱۸کیلو.تب داره همراه با عفونت گلو.دکتر بهش سغکسیم داده هر دوازده ساعت پنج سی سی،اصلا خوب نمیشه
- تعداد دفعات مدفوع
باسلام اقای دکتر پسرم نه ماهشه تعداد دفعات مدفوش روزانه پنج بار یا شایدم بیشتر هست ایا پسرم مشکلی داره ؟ باتشکر.
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم دو سال و سه ماه دارد الان سه روز است اسهال شدید است روز اول شش مرتبه دفع داشت روز دوم سه بار و روز سوم یکبار در شبانه روز دفع داشته است با اینکه تعداد دفعات دفع کم شده است اما همچنان اسهال شدید است با رنگ قهوه ای کم رنگ همچنین علایم دیگری مانند تب و استفراغ ندارد فقط فوق العاده بیقراری می کند خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید باید به دکتر مراجعه کنم یا پیشنهادی می فرمایید چکار کنم
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین کودکان
با سلام و احترام پسرم دچار گلودرد و تب شده است ، وزنش ۳۰ کیلو گرم و نه ساله می باشد محبت بفرمایید مقدار و چگونگی مصرف شربت آزیتروماسین ۲۰۰ رو

