Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دور سر
دکتر دخترم با دور سر 34به دنیااومد الان 4ماهه س 40/5هستش طبیعی هستش ؟
- سلام آبجی
آبجی من ۵ روز شد ۲ روز میشه شیر خشک نان میخوره صورتش جوش در آمد زردی هم نداشت الان دار چیکار کنم شیر عوض کنم یا نه لطفاً جواب بدید مامان بیمارستان من تابحال بچه بزرگ نکردم
- پسرم
س پسرم خیلی بی تابی میکنه از موقع ک واکسن شش ماهگیشو زدم بعش قطره اهن میدم و مدفوع سبزه انگار روش فشار بیاد اینجوری میشه بگید ممنون میشم
- بادکردن یک طرف بیضه نوزاد
بیضه سمت راست پسرم خیلی بزرگتره ایا مشکلی داره
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- اسهال و استفراغ ۹ ماهه
سلام پسرم تقریبا ۹ ماهشه از ۶ ماهگی خوب وزن نگرفته و یک هفته اس اسهال و استفراغ داره و میلی به خوردن غذا نداره فقط شیر خودم رو میخوره
- اسهال کودک17ماهه
سلام چهار روز میشه که بچم اسهال داره اسهالش ابکیه وبوی خیلی بدی داره اشتها نداره وفقط یکم اب میخوره که اونم استفراغ میکنه
- آزیترومایسین و اسهال
سلام خسته نباشید
دخترم ۱۵ ماهشه و سرما خورده بود. سرفه و آبریزش بینی داشت که ۴ روز پیش بردم دکتر. براش آزیترومایسین نوشتن گفتن تا ۵ روز بده بهش. دادم بهش الان که روز ۴ اسهال کرده. از صبح حدودا ۷ یا ۸ بار دفع آبکی داشته. الان خیلی نگرانم که وزنش کم بشه. میشه قرص ضد اسهال بدم بخوره؟ بد نیست؟
با تشکر
- گرفتگی ص
سلام دخترم ۳ سالشه و ۱۳ کیلو سرما خورده شربت ازیترو ماسین دادم ولی هنوز هم صداش گرفته بهش چی بدم صحبت میکنه صداش تغییر کرده
- یبوست نوزاد سه ماهه.ک الان ۴روزه مدفوع نکرده
- شربت تقویتی
با سلام آیا میشه به کودک زیر دوسال هم شربت فروگلوبین هم سانستول پلاس زینک داد هر روز البته،مشکلی نداره؟
- بلوغ زود رس
دخترم هر دوسینه ش درد میکنه وه یه کم رشد کردن ۶ سال و نیمشه چیکار کنم جلوش گرفته بشه
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرما خورده فقط تب میکنه ایا دادن تخم مرغ دردوران سرما خوردگی باعث تب میشه
- سلام خانم دکتر نوزاد دوماه ونیم شربت زیتروماکس دکتر بهش داده
سلام خانم دکتر نوزاد دوماه ونیمه که باقلای هست دکتر بهش زیترو ماکس بهش داده بخاطر باقلای بودن مصرفش اشکال نداره ?سرما خورده سرفه شدید داره
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدکدوم شیرخشک به نظرتون بهتره ویبوست نمیاره دخترمن دوماهشه نان میخوره ویبوست گرفته
- وزن
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر، نوزادم وزن تولدش چهارکیلو بود. امروز وارد نه ماهگی شده ، وزنش یازده کیلو هست. میشه نظر خود را بفرمایید لطفا. اگر وزنش زیاد هست برای کم کردن وزنش چه کاری از دست من بر میاد. شیر خشک میخورد به همراه غذای کمکی که شامل فرنی و حریره بادام و سوپ مرغ می باشد. یک دنیا سپاس و قدردانی از شما که وقت شریف خود را در اختیار ما میگذارید. همیشه دعاگوی شما هستیم
- سفت ماندن محل واکسن.باسلام پسرم در شش ماهگی واکسن زده الان بعد چهار ماه هنوز محل واکسن یه سفتی کوچک وقتی ران پاشو ماساژ میدم حس میکنم .علت چی میتونه باشه
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر من ۱۱ سالشه و وزنش ۴۵ کیلو است چند روزه که گلوش چرکی شده براساس وزنش چقدر شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم .قرص هم میخوره ولی چون کپسول آموکسی کلاو بزرگ است اذیتش میکنه .ممنون میشم .
- وزن نگرفتن نوزاد
- سلام خسته نباشید بچم 19 ماهش است در ناحیه مای بیبی اش هم از جلو و عقب خارش شدید داشت دکتر بهداشت قرص مبدازول داد ولی فایده نداشت دکتری دیگر شربت مینا پرازینداد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم
سلام خسته نباشید من بچم ناحیه ی مای بیبی هم عقب وهم جلو را خیلی خارش دارد دکتر قرص مبدازول وشربت داد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم بچم خیلی زجر میکشه پوستش زخم کرده

