Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت زرد شدن دست و پاهای کودک ۷ ساله چیست؟
بی اشتهایی و بی حالی، مرض شدن های تکراری در یک ماه، استفادهداز چک خشک کن ها
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- آلرژی یا کرونا
سلام وقت بخیر...کودکی ۶ ساله پسر ظهر امروز گوجه سرخ کرده و فلفل و ترشی و سس قرمز خوردن و بعد از این دجار سرفه و گاهی مواقع عطسه شدن... البته این کودک از ۲ یا ۳ سالگی حسیاست داشتن و همین حالا هم دارن و شب ها بینشون کیپ هستش و در طول روز عطسه میکنن ولی هیچ وقت سرفه نداشتن فاصله بین سرفه ها خیلی زیاده شاید نیم ساعت یک بار.... هیج علائم دیگری هم ندارن...ایا کرونا هستش؟یا حساسیت؟
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- سرماخوردگی
سلام پسرهفت ساله ام سرماخورده ازروز تاسوعا ۵باردکتربردم ولی همش خلط داره سینشه وسرفه میکنه لطفا راهنمایی کنین
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- سرفه خشک
با سلام و درود دخترم 9سالشه سه روزه سرفه های خشک داره شربت پلارژین کیدز دادم اما هیچ فرقی نکرده .فاویسم هم هست .ممنون میشم راهنمایی کنید برای سرفه شد چه دارویی بدم؟؟ تب ندارد -وزنش۱۸ کیلو
- وزن گیری کودک
سلام دکتر خسته نباشید کودکی دارم ۱۱ماه و ۱۶ روز داره وزنش ۸۱۰۰هستش و وزن تولدش ۲۳۰۰ بوده وزنش نصبت به تولد خوب هست یا نه ؟ و در مدفوع او غذا های هضم نشده دیده میشود طبیعیه؟
- موز و کنجد
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم از پایان چندماهگی میشه موز و کنجد به کودک داد؟ با تشکر
- سلام اقای دکتر نماز وروزتون قبول حق باشه من پسر یک ساله هفت ماهشه وسرفه میکنه میگن ستادین دی سی برای سرفه اش عالیه وزنشم یازده کیلو الان چند سی باید بدم
- قرص مبندازول
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست ، بدلیل خارش مقعد میخوام قرص مبندازول رو شروع کنم واسش بیزحمت طریقه مصرف رو بفرمایید ،اگه پدر و مادر هم نیازه مصرف کنند طریقه مصرف بزرگسال هم بگین . با تشکر
- دردهنگام دستشوی
- بیماری کودک 5ساله
سلام پسر 5ساله دارم که 5روز پیش با دمای38.5یک دوز استامینوفن دادمش دماش اومد 36/5دیگه دماش نرمال شدولی روز دوم آبریزش بینی وگرفتگی بینی داشت روز سوم شبش سرفه داشت الآن دوروز هست که شب و روز سرفه داره بیشتر سرفه هاش خشک بعضی موقا به نظر میاد یه کم ترشح همراه سرفه البته خیلی کم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- شربت تقویتی مجاز در فاویسم
با سلام ، خداقوت، پسرم دو سال و دو ماه داره و یازده کیلو هست و فاویسمه، درجه اش هم گرفتیم زیاد بود، برای تقویت و استهاش چه شربتی مجازه؟ ممنونم از پاسختون
- تب و گلودرد.
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۱۵ ساله با وزن ۵۰ کیلو گلودرد و گوش درد و کمی تب داره ،چه نوع آنتی بیوتیکی میتونم بهش بدم؟ممنونم از لطف شما
- پبدرولاکس
با عرض سلام خدمت شما اقای دکتر پسر سه ساله من مدت 2. سال هستش که یبوست داره ومدام از پودر پیدرولاکس استفاده میکنم ایا پیدرولاکس تنبلی روده میاره یا نه
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخبر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه چون لوزه داره مبخوام بدونم واکسن انفولانزا بزنه بهتره یاتاثیر خاصی نداره ؟ اگه باید بزنه یک واکسن رو کامل بزنه یا دوبار تزریق کنه اولین بارشه؟ ممنونم
- سرفه
باسلام آقای دکتر دخترم ۲۱ ماهشه امروز از صبحه خیلی سرفه میکنه حالت خلطی داره آخرشبم بالا اورد میخام بهش شربت آزیترومایسین ۱۰۰ بدم آیا کار درستیه .علائم دیکه ای نداره
- قطرم میم
سلام . دکتر برا دخترم ۱۸ ماهشه قطره میم وقطره آروویت تجویز کرده ببخشید آقی دکتر مگه قطره میم خودش آهن نداره
- تب سر کودک
سلام دخترم 21ماهه تبش بالا رفتم داروخانه شربت ستادین دی گرفتم ولی نپرسیدم چقدر بدم الان میبینم روبروشور زده زیر6سال بامشورت پزشک الان چقدر بدم وهرچند ساعت

