Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مجرای چشم بسته
دخترم هردوچشمش مجرای اون بسته هست ودایما اشک ریزش وترشحات چرکی داره چندین نوبت قطره سولفاستامید وپمادچشمی استفاده کردم ولی فایده نداشت
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما
- نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
- ریفلاکس
سلام دکترمیتونم بجای قرص اس امپرازول ۲۰به پسرم نکسیوم بدم امپرازولونمیخوره ممنون
- کرونا در نوزادان
سلام اقای دکتر متاسفانه خودم چند روزی هست کرونا گرفتم و فرزند هشت ماهه ام درگیر کرونا شده کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۲cc Plarginهر هشت ساعت۲۰قطره ایبوپروفن هر ۶ ساعتcc۲ مدت ۳روز دادم تبش قطع شد و دو روز هستش ک دارو ایبوپروفن رو قطع کردم و خودمم هم ۶ ساعت پیش دگزا زدم الان پاهای بچم یخ و خیلی بیقراری میکنه نیاز ب مراجعه ب مراکز درمانی داره
- بیشتر بودن گلبول سفید ۱۶هزار در کودک ۸ ماهه براثر سرماخوردگی
با سلام وخسته نباشید پسرم ۸ ماهه با وزن ۹ کیلو سرماخورده بود و دمای بدنش نوسان داشت دکتر براش ازمایش خون و ادار نوشت ازمایش ادار مشکلی نداشت ولی در ازمایش خون عفونت دیده شد حدود ۱۶ هزار بعد از اون دکتر انتی بیوتیک آموکسی کلاو ۲۲۸ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی تجویز کرد حدود ۸ روز بهش شربت رو دادم آیا دوباره نیاز به آزمایش هست تا ببینیم گلبول سفید کاهش یافته یانه؟ اگر بازهم گلبول سفید رو آزمایش بیشتر نشون داد چی کار کنیم و چه آنتی بیوتیکی براش بدم تا عفونتش رفع بشه راهنماییم کنید
- رفع یبوست در نوزاد دوماهه
باسلام خدمت جناب دکتر بزرگوار پسر دوماهه دارم که حدود 5روزه یبوست داره و فقط ادرار می کند و در شهرما هم پیش دکتر بردیم گفتش که تا یه هفته مشکلی نداره و از این بابت خیلی نگرانم حتی دور نافش را با روغن زیتون به مدت 5دقیقه ماشاژ می دهیم اما باعرض پوزش امشب ادرار کرد ایا راهکار و روش خاصی را پیشنهاد می کنید
- فاویسم
دکتر دخترم تو 3روزگی تو بیمارستان بخاطر زردی بستری بود گفتن فاویسم داره...احتمال داره الان ازمایشش رو تکرار کنم دیگه نداشنه باشه الان 4ماهشه
- پنیر و شیربالاآوردن
سلام . آقای دکتر بچم 21 روزشه تازگیا کمی شیر یا پنیرک بالا میاره اشکال نداره؟
- مدفوع
سلام علت بوی مدفوع نوزاد 3ماهه چبست
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- اندازه سرنوزاد
باسلام. دخترمن 10روزدیگه بدنیا میاد دیشب رفتم سونوگرافی انجام دادم گفت دورسر بچه یکم بزرگه. توبرگه زده 40سانت خواستم ببینم یعنی بچه مشکل داره بااین اندازه طبیعی هست
- تعویق واکسن چهار ماهگی بدلیل ترس از کرونا
آیا میتوان بدلیل ترس از ضعف نوزاد و ابتلا به کرونا واکسن چهار ماهگی را به تعویق انداخت؟
- سرماخوردگی کودک 8ماه
سلام پسری 8ماه دارم خیلی سرفه میکنه وآبریزیش بینی شدید داره داروبهش چی بدم
- جوش سر
سلام پسرم ۵ماهشه روی سرش خیلی جوش میزنه بعدچندروز هم خشک میشه زود به زود هم حموم میبرم درحدیه که دائم سرشو میخارونه اما نمیدونم از چیه لطفا راهنماییم کنید
- mct oil
سلانم اقای دکتر .من پسرم۳ماه و۲۰روز داره چقدر بایدmct oil بخوره بعد اینکه فاویسم داره میتونه این روغنو استفاده کنه ضرر نداره
- سوجذب
باسلام نوزاد۷ماه باوزن ۵۷۰۰دارم باوزن تولد۲۶۰۰زیرنظردکترتشخیص داده شد مشکل سوجذب داره ومدفوع چرب رنج ازمایش عدد۱۰نشون داد.دکار کپسول کرون داد ک قبل هروعده شیر۳۰گرون بدم الان بعد۲ماه ازمایش مدفوع دادبازعدد ۱۰ واصلا وزن اضاف نکرده باتوجه ب شروع غذای کمکی. خواهشا کمکم کتیدمشکلش چیه بایدچ کنم؟
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟
- کارنکردن شکم نوزاد
نوزاددوماهه چراشکمش کارنمیکنه درطی ۱۰ روز ۲باردسشویی کرده دارو چی میشه بهش داد؟؟؟خزلی درگیرم....

