Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معرفی دکتر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .میخواستم تا قبل اینکه خودتون تشریف بیارید مطب یه دکتر که مورد تایید خودتون باشه معرفی میکنید پسرم حضوری ببرم .چون بیمار خودتون هست نمیدونم کجا ببرم بهتره .
- گلودرد
باسلام آقای دکتر دخترم ۹ماهشه چندروزه گلوش چرک کرده دکتر بردم شربت فارمتین ولوراتادین داره ولی هنوز خوب نشده سرفه ش کمی بهتر شده فقط خس خس میکنه سه روز از دارو استفاده میکنم
- سلام نوزاد پنج ماهه دارم بعد حساسیت به شیرگاو داره دکتر اپتانیل پپتی تجویز کردن انا اللن دیگه نمیتونم پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید چ شیرخشکی میتونم جایگزین کنم؟
- خوردن کرم ضد افتاب
سلام بچه من یکسالشه در کرم ضدافتاب رو با دندون باز و بسته کرده بعد که متوجه شدم زیر لب پایینش کرم بود نمیدونم خورده یا نه چیکار؟ خیلی نگرانم.. تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب خطرناکه؟؟؟؟؟
- دور سر نوزاد
با سلام و عرض ادب دور سر کودک هجده ماهه که دور سرش موقع تولد ۳۳ بوده چقدر باید باشد؟ با تشکر
- لوچ کردن چشم
با سلام کودک هفت ماهه ای دارم که تاکنون دوبار متوجه شده ام چشمانش را لوچ میکند،مثلا در مدت نیم ساعت چندین بار این کار را تکرار میکند اما بعد از آن تا یک هفته بعد دیگر این کار را انجام نداد،مشکلی وجود دارد؟
- استفراغ
سلام آقای دکتر توروخدا کمکم کنید دختر ۱۸ ماهه ام الان حدود یک ماه هست که گگاهی نزدیک صب مثلا ساعت ۶ یکم سرفه میکنه بعد استفراغ میکنه اسهال هم داشت شربت آزیروسین داادم خوب شد پولی ندارم واسه دکتر نمیدونم چکار کنم نمیدونم گلوش عفونت کرده یا معده اش در ضمن این را بگم که من هر از گاهی به دخترم که مرغ کبابی دوست دارد روی اجاق گاز کباب میکنم میدم میخوره نمیدونم از اون هست یا چیزی دیگری شده هست
- رورویک
با سلام و وقت بخیر از پایان چندماهگی میتوان کودک را در رورویک گذاشت؟
- شربت دومتیدون
سلام وقت بخیر. دخترمن 45روزشه از18روزگی کلاشبا نمیخوابیدتاصب اذیت میکنه وگریه میکنه گفتن کولیک ورفلاکس داره. داروی گریمیچرخارجی. کولیف. کولیکز. کولیک اید. میلکازام. بی بی کر. پدی لاکت همه امتحان کردیم باهبچی خوب نشد.. به توصیه یکی ازدوستان شربت دومتیدون گرفتم بهش بدم.. خواستم بدون عوارضی نداره میتونم بهش بدم. واینکه چه مقداروچه مدت زمان بهش بدم چون روخود دارونوشته تا7روز. واینکه ازلحضه ای که بدنیااومد خرخرمیکنه انگارخلط پشت حلق داره... ممنون میشم درمورد دارو توضیح بدین باتشکر
- وزن
با سلام و عرض ادب دختر من در هفته ۳۳ با وزن ۱۴۵۰ متولد شد الان شش ماه و نیمه است و وزنش ۵۲۰۰ آیا وزنش خوبه یا کمبود وزن داره؟
- بیقراری نوزاد 2ماهه خو ع
- سلام.آیامصرف شربت کوآموکسی کلاوبرای کودک۸ساله مبتلابه فاویسم ضرردارد یاخیر.باسپاس
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- پوست
نوزاد من ۳ ماهشه . رو پوست بدنش البته بعضی از جاهاش پوستش قرمز و ترک داره مثلا رو پاهاش یا رو شکمش یا رو دستاش ولی خارش نداره. خیلی خشکه و ترک برده . خواهش میکنم راهنمایی کنید که چیکارش کنم. یه مدتی از کرم مرطوب کننده بچه هم استفاده کردم ولی نتیجه ندارد
- درمورد تغذیه کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم هشت ماه هست میتونم بهش بیسکوئیت مادر بدم؟شیر پاستوریزه چطور؟
- قارچ تناسلی
سلام. دختر 7 ساله دارم. خارش در ناحیه تناسلی داره از امروز و قرمز شده. کالاندولا زدم ولی یکم رنگش کم تر شد و. حس میکنم قارچی شده. تو این دو روز تعطیلی چه کرمی میتونم استفاده کنم دکتر زنان باید ببرم؟؟
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟
- وزن گیری نوزاد ۷ ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم تقریبا ۱ هفته مونده ۷ ماهش تموم بشهولی بجز شیر چیزی نمیخوره چی بدم که بتونه بخوره
- اسهال
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۴ماهش اسهال استفراغ گرفته بود نزدیک۵روز بیمارستان۱۷شهریور بستری شد الان دوهفته گزشته ولی همچنان مدفوش شله چیکارباید کنم
- تعویض شیر خشک
پسر من الان حدود دو ماهشه. به خاطر دفع کم مدفوع تو روز و دل درد هایی که داشت به دکتر مراجعه کردم تشخیص حساسیت دادن و شیر خشک نان اچ آ رو تجویز کردن بعد از استفاده مدفوع خیلی بد بو سبز لجنی و خیلی شل شده. الان هم دونه های ریز رو صورتش زده. به نظر شما تشخیص درست بوده و احتیاج به تعویض دوباره شیر هست؟

