Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام پسرم ۶.۵ ساله اس از هفته پیش دچار تب شده و بعد سرفه و آبریزش بینی .الان بعد یک هفته هنوز تبش پایین نیامده. باید چیکارش کنم .متخصص اطفال هم بردم گفتن باید تب ویروسیه باید تحمل کنید. تا کی باید صبر کنم .تورو خدا کمکم کنید.
- خس خس سینه و سرفه کروپ
سلام پسرم18ماهشه میتونم قرص دگزامتازون بهش بدم
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- سلام دخترم ۸ سالشه با وزن ۲۴ سرما خوردگی گرفت دارو مصرف کرد هنوز دارو مصرف میکرد دچار گوش درد شد ۲ عدد شربتدفارمنتین ۶۴۳ مصرف کرد هنوز یک وعده داشت سردرد شدید گرفته با تب بالا بردمش دکتر امروز باز فارمتین داده دکتر گفت باید ۴ روز دیگه مصرف کند هر ۱۲ ساعت ۷ نیم سی سی باید چیکار کنمهنوز سرش درد میکند
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- سلام روزتان بخیر دخترم 5 سالش هست اکثر اوقات از دهانش بوی عفونت می آید دندون هاش رو چک کردیم ولی مشکل ندارن فکر میکنم مشکل از گلویش باشه چون صبح ها که از خواب بیدار میشه گلایه از خشکی و درد گلو داره سوالم این است که میتوانم سفکسیم بهش بدم چون سوسپانسیون حالش رو بهم میزنه و در خوردنش مقاومت میکنه
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- سلام آقای دکتر کی مطب باز میشه
- یبوست کودک
سللم دکتر پسر دو سال و ده ماهه ای دارم که کمبود وزن داره الان یکساله که بین ۱۱ کیلو و ۱۲ درجا میزنه .یبوست شدید داره طوریکه هر سه یا چهارروز اجابت مزاج داره حتی با مصرف داروهایی مثل شربت ثناگل و انجیر و مواد غذایی مفید یبوست.اوایل روزی یه بار یا دوروز یه بار میرفت اما الان بیشتر شده و خیلی هم لاغره بنظرتون باید چیکار کنم؟به دکترهای زیادی بردم ولی همشون شربت دادن که روزی ۸ میل هم فایده ای نمیکنه
- گریه شبانه کودک
سلام کودکم دختره یکسال وهشت ماهشه کف دست وپاش خیلی عرق میکنه ماست هم خیلی میخوره میخواستم ببینم مشکلی داره وشبا خواب نداره تاهواروشن میشه دویا سه باربیدار میشه وفقط جیغ میکشه گریه میکنه
- سلام پسرم ۱۴ ماهشه ۷ونیم کیلو وزنشه سرما خورده وسرفه میکنه شربت نوتادین بهش دادم گونه هاش قرمز شده علتش چیه
- بتامتازون برای کودکان
سلام من پسر ۱۸ ماههام به خاطر بیماری ویروسی که بدنش دچار حساسیت و دونههای قرمز شده بود تب کرده بود و من وقتی بردم بیمارستان، دکتر اورژانس نصف امپول بتامتازون را تجویز کرد اما الان متوجه شدم برای رشد کودک مضر هست و نگرانم. لطفا راهنمایی کنید
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- باکتی ماید 10
سلام من بچم 11روزشه از امروز قطره باکتی ماید 10 دارم استفاده میکنم براش وقتی استفاده کرده خیلی عفونت در میاره چشمش همش میچسبه به هم گریه میکنه
- تفسیر ازمایش
سلام مدفوع بچه من که ۸ ماهشه یه هفتس ابکی وازمایش مدفوع نوشتن براش توازمایش rbc و wbc هردو 1-0 بود میخواستم بدونم یعنی چیه
- سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم دوسال و نیم ناخن دستش سفید شده داره میوفته علتش چیه
- الرژی
هنگامی که میخوابه سرفه هاش شروع میشه

