Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی دست وپا
سلام۰پسرم ۲ساله ۵ماهشه۰حال عمومی خوبه۰یه مدتیه دست وپاهاش زرد شده۰دکتر بردم سونو از کبد وکیسه صفرا سالم بود.یه سر ی ازمایش نوشته۰خیلی نگرانم۰ولی پسرم نارنگی هویج باتوم مرغ زیاد استفاده کرده۰زردیش نسبت به اوایل بهتر شده۰
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- ازیترومایسین۲۰۰
برای کودک ۹ ساله چه مقدار باید مصرف بشه که ۲۰ کیلو هست
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی به کودک ۱۲ کیلویی باید داد؟
پسر من ۲۶ ماهه با وزن ۱۲ کیلو هست میخواستم بپرسم شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی و هر چند ساعت یکبار باید مصرف کند؟ ممنون
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- سلام.آیامصرف شربت کوآموکسی کلاوبرای کودک۸ساله مبتلابه فاویسم ضرردارد یاخیر.باسپاس
- سرماخوردگی
- نفخ
سلام نوزادان تاکی نفخ دارند دکتر
- سرماخوردگی
خسته نباشیددخترم دوسالشه وزنش 9کیلو ازدیشب علائم سرماخوردگی داره دوبارتب کرده میتونم بهش شربت سفالکسین 125بدم؟چه مقدار؟
- سلام پسر من ۱۸ ماه از صبح تب دارم تبر میدم الانم میخوام سیفیکسبم ۱۰۰بدم ۱۱ کیلوچندتا قطرچکان باید بدم؟
- علت زردی کف دست و پا
با عرض سلام و ادب خدمت آقای دکتر کرم بین می خواستم ببینم دلیل زردی و تعریق کف دست و پا در کودکان چیست البته پسر من ۸ سال دارد و تقریبا از بچگی چنین حالتی را داشته و لازم به یادآوری است که در فصل سرما در زمان مدرسه زود زود مریض میشود لطفاً بنده را در این مورد راهنمایی بفرمایید از زحمات گرانقدرتان کمال تشکر را دارم
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- گرفتگی صدا
سلام برا کودک دختر ۲۰ ماهه که فقط صدایش گرفته چه شربتی خوبه بخوره؟
- نیش حشرات
سلام آقای دکتر، پسر یکسال ونیمه ای دارم وزنش 13 کیلو 600 گرمه،، تو خونه مون مورچه های ریزی بود که به پسرمونیش زده، چون خودمونم بودیم خوب شدیم،، خونه رو هم داروی مورچه زدیم،، سوالم اينه ک به پسرم زده خارش زده زیادتر شده چه پماد یا شربتی شما پیشنهاد میکنید؟؟؟
- استفاده از شربت زینک
سلام میخواستم بدونم شربت زینک دکتر کیدز رو همراه شربت زینک سولفات تو یه روز به دختر یک سالم بدم ضرر دارد
- غذا کمکی
سلام آقای دکتر به بچه 15ماهه میتونم ژله بدم اگه اشکال نداره چقدر در هفته میشه بهش داد؟
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم
- چرک خشک کن
سلام دکترجان ببخشید برای کودک یک سال و دوماه با وزن۸۳۰۰چه نوع چرک خشک کنی خوبه؟
- شامپوی سر۲۲ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۲ماهشه میخواستم بدونم چه شامپویی برای موی سرش بخرم بهتره .ممنونم

