Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
پسرم یکسال وچهل روزه هست یک هفته اسهال گرفته دکتر بهش پودر و orsونئو زینک داده.حالا پسرم اسهالش که خوب نشده وبشدت سوخته نمیدونم تو مدفوع عفونت داره یا اثرات دارو.ازمایش مدفوع دادم گفته مشکل خاصی نیست
- گلودرد
آخه بهش ميدم زودي خوب ميشه الانم تعطيلات هم هستش نميتونم دكتر ببرم گلوش خلط داره شديد
- زور زدن کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم ۳ سال و نیم داره با وزن،۱۵ کیلو و ۳۵۰،مدتیه،همش قبل مدفوع زور میزنه،همش میگه دست شویی دارم،میره دست شویی زور میزنه،یه کم مدفوع نرم میکنه،میگه تموم شد شاید ۱۰ بار در روز این کار رو میکنه.اقای دکتر یبوست داره یعنی؟مدفوعش نرمه,اما شکمش یه کم باد کرده،چون هر سری میره دست شویی یه کم مدفوع میکنه،۱۰ بار در روز مدفوع کم میکنه اما زور هم میزنه،نمیدونم یعنی یبوست داره؟یا دل پیچه؟یا انگله؟ممنون میشم جواب بدین،شب ها دندون قورچه هم میکنه،همیشه هم داره با خاک های باغچه مون بازی میکنه،خاک بازی کارشه،یک دفعه هم فروردین ماه انگل گرفته بود بردم دکتر دارو داد خوب شد،اون موقع هم شکمش باد کرده بود بعد مترونیدازول خورد خوب شد،ممنون میشم راهنمایی کنید،تشکر
- تب و سرفه
سلام ، پسرم ۳ سال و سه ماهشه ۴روز پیش به مدت ۲ روز تب کرد خیلی کم سرفه میکرد ولی از دیشب سرفه هاش بیشتر شده ،تو این مدت شربت پلارژین مصرف میکرد ، آیا لازمه آزیترومایسین بدم ؟
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- ویتامین دی
سلام دکتر جان دخترم ۱۸ماهگی ازمایش داد و ویتامین دی مرز بود، دکتر قطره D3fort ماهی یک سی سی داد که گفتن ادامه بده، الان دخترم سه سال و پنج ماهشه که تا به الان این قطره هرماه میدادم،هنوز چکاپ نبردمش، لازمه ببرمش چکاپ؟ و اینکه ویتامین دی چه میزان و چقدر بدم؟ ممنون
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم
- اقای دکتردخترم دوسالشه مدفوعش خون قرمزروشن ورگ های های سفیدابکی دیدم ک مص نخ ابکی روی مدفوعش بودچندوقتی اینجوری میشه بعضی وقتایبوست داره وپوست بدنش دانه های ریزقرمزمیزنه بیرون باکمی خارش دماغش هم گرفته میشه مدفوعش گاهی وقتاهم مص پوست میزنه بیرون دکترم بردمش قرص Prodigestیاهمون پرودایجست پویابهش داددوهفتست که داره میخوره ولی هنوزاون علائم هاروداره چکارکنم لطفاکمکم کنید
- سلام پسرم یازده سال داره کلیندیوم سی استفاده کند
سلام پسرم یازده سال دارد وبیشتر معدش ترش میکنه وعصبی هست کلیندیوم سی می تواند مصرف کند یک بار ب او دادم خیلی از لحاظ روحی خوب شد
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- اعصاب
با درود فراوان من فرزند پسري 3 ساله دارم که تا به حال 3 بار بر اثر ضربه،يک بار به کمر و دو بار به سر به صورت چند ثانيه فلج از کمر به بالا شده ونميتواند سر و گردن خود را در چند ثانيه نگه دارد و اگر همان لحظه از جايش بلند شود دوباره زمين ميخورد و بعد از چند ثانيه درست ميشود.لطف کنيد راهنمايي کنيد
- شیاف دیکلوفناک در آبله مرغان
سلام آقای دکتر.پسر ۶ ساله من مبتلا به آبله مرغان می باشد به جهت تب ۳۹ درجه یک بار فقط از شیاف دیکلوفناک استفاده کردیم در بقیه موارد استامینوفن استفاده کردیم.شنیده ام استعمال آسپرین برای تب آبله مرغان موجب بروز سندروم ری می شود آیا در مورد دیکلوفناک هم چنین هستش؟
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- یبوست
سلام دخترم ۱۹ماهش شیر خشک ببلاگ تقریبا ۱سال پسش دادم ک اسهال شد دکتر براش نان نوشت الان چندمیت بدجور اذیت میشه نمیتونه مدفوع کنه شیر خشک نان اینجوریش میگنه چه شیر خشکی مناسب براش لطفا راهنمایی کنید
- دوز شربت فارمنتین ۶۴۳ در هر ۱۲ ساعت
سلام پسرم ۸ سالش هست و ۲۶ کیلو وزن دارد دیروز دکتر دوتا شربت فارمنتین تجویز کرد هر ۸ ساعت ۸ سی سی اما با توجه به زمانش من نمیتوانم سر ساعت به پسرم شربت بدهم میخواستم بدونم میشود هر ۱۲ ساعت بهش شربت بدم و چند سی سی با تشکر از شما
- درمورد واکسن ها
سلام وقتتون بخیر کودکم ۱۸ ماهه هسته،به هیچ یک از واکسن هایی که زده هیچ علائمی نشان نمیدهد نه تب نه درد،حتی واکسن ۱۸ ماهگی،آیا مشکلی ندارد،ممنونم
- اسهال و استفراغ
سلام وقت بخیر پسر من ۴ سالش هست ۸مرداد دچار استفراغ و اسهال شدید شد سرم و آمپول ضد تهوع گرفت خوب شد ۷ و ۸ روز خوب هست دوباره تکرار میشه بعضی روزها هم میگه زیر ناف ام و دلم درد میکنه هیچ علایم تب درد گلو درد هم نداره ازمایش مدفوع ا خوب بود ولی ازمایش خونش گلبول های سفید ش ۱۴.۴ بود.
- سویق
سلام به بچه 10ماه میشه سویق کودک داد؟ سه شیره چطور؟
- ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده چه میزان آمپول ویتامین دی میشه تزریق کرد و به فاصله چندوقت؟

